wappu

44 posts, 3 pages, 8,937 views

pinkie_

Posts: 138

#41 • • pinkie_
*jiihaa* vaikka ruåtti ny [o] voittiki [/o] pelaski tasan lätkässä ni ei anneta sen latistaa fiilistä, paarti paarti, all night long *iloinen*

[muokattu 30.4.2004 20:28]
Avatar
#42 • • astaroth Guest

Hyzenthlay:
Vituttaa koko vappu. Luo vaan ihmisille sosiaalisia paineita *igor* kaikki vouhottaa, että vappu sitä ja vappu tätä, kylläpäs on vapputunnelma, mitäs teet vappuna...? *igor* mä meen yheksältä nukkumaan ja haalarit & lakki makaa käyttämättömänä hyllyssä.


Eikö sinun oloasi voi nyt millään helpottaa...?*hymy* Ei vapusta kannata stressata! Jotkut juhlivat, ja jotkut taas eivät (joko sen takia, että heidän täytyy, tai sen takia, ettei heitä huvita panostaa koko ko. juhlaan millään tavalla). Pari minun kaverianikin eivät näe mitään juhllimisen aihetta, ja kaipa minäkin olen tällä hetkelllä kisabisse kourassa sen takia, että tämä on hyvä syy vetää perseet olealle suomalaiseen elämäntapaan... Mutta muistetaan kaikki keskittyä olennaiseen, ja vietetään vappu jokaiselle parhaalla tavalla, eikö niin?*lohduttel*

HAUSKAA WAPPUA KOKO KLUBITUKSELLE!!!!*jiihaa*
POSER

Posts: 800

#43 • • POSER Wimp and Poser
Vittu mähän oon jo ihan kännissä. Hyvää vappua kaikille ja muistakaa et muuli on aika kaunis eläin. Onneks se vaan ei pysty lisääntyyn...

LOHI !!!!

--
Keppiä Jehoville!

patis

Posts: 1,158

#44 • • patis 10
Yhteenveto = paskaa (känni kuitenkin hyvä)