Sopiiko moshaaminen ja \\,,/ teknonkuunteluun...

25 posts, 2 pages, 5,603 views

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#1 • • Gilgamint.com Making questions
Itse olen huomannut että ainaski junkkaa, psykeen ja hc:seen sopii moshailu vallan mainiosti... myös pirun merkit *aplodit*

Housekekkereissä en ehkä sit kuiteskaa kehtais...

Mitä jengi o mieltä...

pitb.gif

Sit kans mietin et oisko raffii saada moshpitit messiin esmes kunnon paahtokekkereihin ... sois just mukava tapa purkaa energiaa...

*plur*

Nyt en tietenkää tarkota mihinkään letkeilyyn et tommone ois sopivaa... mut kuka on käyny hc-punk keikoilla tuntee sen positiivisen energian mikä siel o... sillai antaa palaa vaa

*lmao*
serotonot

Posts: 3,137

#3 • • serotonot Paul Easy
kyl kunnon cirlepit o aina asiaa mut imo konemusaa on kivampi tanssii sillee ilman suurempia törmäyksiä muihin.

Sitä varten meil o toi HC-punk ja erilaiset metallibändit et pääsee hakee ne mustelmat.

Raised Fist esim oli aika rujo Ilosaares :)


nii gallupiin ois voinu pistää esim vaihtoehdon. ”Ihan jees, mut ei teknon kans”, ni vois valitaki jonkun noista vaihtoehdoista

[muokattu 29.4.2004 12:12]
Riku

Posts: 3,187

#4 • • Riku The Little Prince
Mä en kyllä taas ymmärrä minkä takia eri kulttuureista pitäisi tehdä samanlaisia. Eikö se ole vain hyvä että voi mennä vaihtoehtoisesti HC punk-keikalle jos sitä fiilistä kaipaa ja konemusabileisiin jos kaipaa jotain muuta fiilistä?

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Karski

Posts: 6,049

#5 • • Karski Pomon kätyri
onhan hooseebileissä slämmäilty ja
pogoiltu, mut muihin konemusiikkitapahtumiin
toi ei oikein fiiliksen puolesta istu.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

POSER

Posts: 800

#6 • • POSER Wimp and Poser
Ei sovi!

Moshpit ja kenneliliiton merkit ovat täysin eri musakulttuurista.

Turha lähteä yhdistelemään niitä toisen jutun \”parhaita puolia\” toiseen musakulttuuriin. Tiedä oisko noi kiksukarvat ja fosfori bodypaintingit niin kauheen kivoja punk keikalla, vaan sen takia että ne on niin maqeit.

--
Keppiä Jehoville!

Karski

Posts: 6,049

#7 • • Karski Pomon kätyri
öö...

Eli jos mä haluan pogoilla hooseebileissä
ja ympärillä on muuta possee jotka
tykkää sellasesta toiminnasta kanssa
niin mikä siin on ongelmana? *ding*

Vähän nurinkurista ajatella sillain että
'hmm, onkohan tää nyt genrestandardien
mukaista toimintaa', kun kaikki nää jutut
on ALUN PERINKIN syntyny siitä että
samanhenkiset ihmiset on kokoontunu
toteuttaan itseään samoihin paikkoihin,
eikä siitä että ensin on haettu joltain
tyylipoliisilta hyväksyntää.

Sama pätee sitten toki siihenkin, että pitäiskö
bileisiin VÄKISIN perustaa moshpittejä
vaikkei niitä sinne kukaan halua. Ne syntyy
sinne jos on syntyäkseen.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

kilobitti

Posts: 2,419

#8 • • kilobitti 1-2-3 techno
Se mitä Tres sano*joo*

Ja itse en ymmärrä itse asiassa koko kysymystä, tai sen tarpeellisuutta. Eiköhän se että moshpiteihin ei hirveästi kiksubileissä törmää kerro jotain niiden sopivuudesta sinne? Ja jos haluat moshata tönimättä muita, en ymmärrä miksi se ketään haittaisi, vaikka vähän oudolta saattaa näyttääkkin*ding*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#9 • • Gilgamint.com Making questions

climate:
---
Minikakara:
Sit kans mietin et oisko raffii saada moshpitit messiin esmes kunnon paahtokekkereihin ...
---

Mikä on moshpit???????



No siis hmmm... ne on niinku laumassa paljon ihmisiä tungeksii musiikin tahtiin... yleensä kitaran ja rumpujen tahdittamana *plur*

Ja emmä sanoinko että ne sopis kiksubileisiin... tai et menis johonki memppariin tönii jengii... varmaa sais hailait jengiltä pataansa *plur*

Hmmm no kyl se sinne varmaa sit syntyy jos on syntyäkseen...
John

Posts: 1,384

#10 • • John Lauma
Kyllä! Gabbers causing riots!


tjeu: DJ Skinhead: Extreme Terror

--
Fancy some cheese, Gromit?

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#11 • • Gilgamint.com Making questions
Se on sama fiilis ku esim. kaahaamisessa autolla ei siin mitää järkee oo... mut se on hauskaa *jiihaa*

Siis kukapa ei pitäisi kunnon riehumisesta ...
Claquesous

Posts: 3,206

#12 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Haluun mieluummin danssata rauhassa kuin pomppia kuin hullu ja näyttää kaikenmoisia käsimerkkejä. Ei kaikkien muzagenrejen bile/keikka-käyttäytyminen tarvitse (lue: pidä) olla samankaltaista.

--
32. of December

K

Posts: 511

#13 • • K
Adrenaliinista saa ihan hyvät kiksit.
Zyklonius

Posts: 1,629

#14 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

serotonot:
kyl kunnon cirlepit o aina asiaa mut imo konemusaa on kivampi tanssii sillee ilman suurempia törmäyksiä muihin.

Sitä varten meil o toi HC-punk ja erilaiset metallibändit et pääsee hakee ne mustelmat.

Raised Fist esim oli aika rujo Ilosaares :)

nii gallupiin ois voinu pistää esim vaihtoehdon. ”Ihan jees, mut ei teknon kans”, ni vois valitaki jonkun noista vaihtoehdoista



Jees, anttiseni, olen niin samoissa vesissä kanssasi.

Circle pittiä olisi ihan vimmatun kiva pistää menemään jossain bileissä, mutta saisi olla kyllä melkoisen rankkaa mäiskettä kunnon ronskeilla breakdowneilla ja nostatuksilla. Tosin ei näistä loungehousepussy-heeboista mihinkään kunnon pittiin olisi... *pahis*

Raised Fist oli kyllä aivan ylittämätön ilosaaressa. Taidettiin tosiaan molemmat olla eturivissä kaiken lisäksi. Tosin multa lähti ekan biisin (taisi olla iki-ihana Running Man) aikana kenkä jalasta ja vyö meni rikki. Loppukeikan ajan takana olevat saivat sitten ihastella virtaviivaisia pakaroitani jotka vähän väliä vilkahtelivat. Mutta se infernaalinen ilmankosteus, vitsin asemaa palveleva olematon vesihuolto ja kaamea helle yhdistettynä raivokkaaseen musaan. Oli aitoa *plur*-menoa.

Hetkonen, nyt mä juutuin johonkin ihmeen muistelointi-luuppiin. *hih*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Anime

Posts: 1,939

#15 • • Anime Retrostööpeli
En sit tiedä kuinka soveliasta ja hyvännäköstä se on, mut kyl sitä viimex Reivissä tuli Empun kans moshattuu niskansa kipeex teshnon tahtiin *jiihaa* Hyvä puoli on ettei tarvii ees hirveesti dokata ku on nuppi muutenki moshaamisesta sekasin *nauru*

--
-K

Avatar
#16 • • greenie Guest

Minikakara:
Mitä jengi o mieltä...



No jos siltä tuntuu, niin miksei?

En ainakaan itse suostu hyväksymään sitä, että esimerkiksi ”teknokuuntelijoiden” täytyisi olla heterogeenista porukkaa, jotka kaikki olisivat toistensa kopioita.

Joten jos haluat moshata, pogota tai mitä tahansa - anti mennä vaan.
Viltsu

Posts: 2,010

#17 • • Viltsu noname

Minikakara:
---
Mikä on moshpit???????
---

No siis hmmm... ne on niinku laumassa paljon ihmisiä tungeksii musiikin tahtiin...



ai niiq Hallmark?

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Fyrisch

Posts: 4,525

#18 • • Fyrisch
Jokainen omalla tyylillä. Ite moshaisin ja \\,,/ jollain hyväl punkki keikal..

[muokattu 30.4.2004 09:29]
Jone

Posts: 8,258

#19 • • Jone Archibald Haddock
Mulla on likipitäen jokaisten hard-pippaloiden jäljiltä niska kipeänä juuri sen takia, että fiilistellessäni musiikkia vatkaan päätäni edestakaisin hieman turhankin raivokkaasti. Ei olis pitänyt kuunnella skidinä niin paljon skeittipunkkia. *vink*
Kolera

Posts: 4,256

#20 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Gallupin vaihtoehdot on ainakin pätevät *hih* Miten tohon nyt sit voi vastata ees?
Sehän on henkilöstä kiinni miten musiikkia tykkää fiilistellä.
Itse pyrin välttämään tuota. Joskus kännissä harrastanut 5minuuttia niin seuraavat 4 päivää olikin niskat paskana.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä