Assembly '04

141 posts, 8 pages, 21,892 views

akir0

#101 • • akir0 idleRPG champion 2009

Fentae:
---
akir0:
No kyllä se verkko on kuitenki 100mbit/s. Ja kytkimien välinen liikenne sitten ainakin 1Gbit/s linkeillä. Joinain vuosina nuo tarkatkin tiedot on asmin sivuilta löytynyt, nyt ei osunu silmään.

---

Siis sisäinen verkko on 100Mb mutta netti on kai 10Mb?

Ööp, no ulkoverkon nopeutta ei voi kyllä mitenkään määritellä. Kaistaa ulos ja sisään on ns. perkeleesti ja sitä jaetaan käyttäjien kesken. Useamman Mt/s tuolla kyllä saa sisäänpäin(ja varmaan uloskin), jos vaan vastapäässä kaistaa riittää, eikä partyverkko ole tukossa.
Fentae

#102 • • Fentae

akir0:
Ööp, no ulkoverkon nopeutta ei voi kyllä mitenkään määritellä. Kaistaa ulos ja sisään on ns. perkeleesti ja sitä jaetaan käyttäjien kesken. Useamman Mt/s tuolla kyllä saa sisäänpäin(ja varmaan uloskin), jos vaan vastapäässä kaistaa riittää, eikä partyverkko ole tukossa.

Ajaa... Mä luulin että ne oli rajottanu sen 10Mb per kone... *ding*
Viime vuonna tuli kyllä ~1MB sisään aika usein.
sts

#103 • • sts Sama pyynti aitta!
Assembly Rave'04:

_LIVE_
Luminescent (Pulsar)
Mullet Mohawk (Lobsteri Production)
Tero (Rikos)
Unlive

_DJ's_ (entropy)

Jagu (Techno & Electro)
Puistokemisti (Mixup Flipout-set)
Helsinki Lower East Side Bad Ass M*f*ckers (Progressive, Electro, Tech House)
Dura (Trance)
Apo (House & Techno)
Kolina (tribal,progressive,house,tech,deep,it's better than your momma-set)
Metsis (House)
Golem (Psy)
Psykerö (Psy)
Kirsu (Psy)
Lauren & Wendy House (Special electro-set)
Wcdj.org (Dancing electronica)
+ Special Guest Dj (Techno)

Ja musahan raikaa joka yö, seminaarihallissa.

[muokattu 15.6.2004 00:40]
sts

#105 • • sts Sama pyynti aitta!
kiva pojat pistänpä teidät kaikki korvan taakse.

terveisin organisaattori setä ;D
sts

#106 • • sts Sama pyynti aitta!

akir0:
---
Fentae:
Ja tiedän kyllä että siellä on party verkko, 10Mb jopa. (Seillä saa kai 100Mb peliservua varten tai jotain... *ding*)

---

No kyllä se verkko on kuitenki 100mbit/s. Ja kytkimien välinen liikenne sitten ainakin 1Gbit/s linkeillä. Joinain vuosina nuo tarkatkin tiedot on asmin sivuilta löytynyt, nyt ei osunu silmään.

Juuri näin, ja kytkimet ovat sen vertaa älykkäitä että yhden portin liikenne voidaan tappaa heti, eli jos dc-laulaa liikaa niin siellä isketään 10k kumpaanki suuntaan ihmiselle :)

Kyllä sitä verkkoa valvotaan aika tehkokaasti. Mm. pahimpina hetkinä viimevuonna Netcrew sulki dc:n käyttämät portit koko verkosta, ja blokkasi tunnetuimmat hubit sun muuta :)
Gnizhak

#107 • • Gnizhak iku

sts:
Assembly Rave'04:

_LIVE_
Luminescent (Pulsar)
Mullet Mohawk (Lobsteri Production)
Tero (Rikos)
Unlive

_DJ's_ (entropy)

Jagu (Techno & Electro)
Puistokemisti (Mixup Flipout-set)
Helsinki Lower East Side Bad Ass M*f*ckers (Progressive, Electro, Tech House)
Dura (Trance)
Apo (House & Techno)
Kolina (tribal,progressive,house,tech,deep,it's better than your momma-set)
Metsis (House)
Golem (Psy)
Psykerö (Psy)
Kirsu (Psy)
Lauren & Wendy House (Special electro-set)
Wcdj.org (Dancing electronica)
+ Special Guest Dj (Techno)

Ja musahan raikaa joka yö, seminaarihallissa.

[muokattu 15.6.2004 00:40]

Joo-o, livet on ihan kiinnostavia.. mut muuten vois sanoa et BO-O-OH-RING!
no dokaa... *köh* kompoja kattomaan sinne ollaan menossa enivei.

--
Don't Just Stand There

Esa

#108 • • Esa

mut muuten vois sanoa et BO-O-OH-RING!

Totta, oon itse kuullu noista esiintyjistä kaikkia livenä ja tiedän sanoa, että ne on ihan surkeita! Keitä noista tyypeist muuten itse oot kuullu?

Onneks asmeil voi sentään entiseen tapaan mIRCcailla samalla kun vetää pizzahuttia naamaan... jotain hyvää.
op-

#109 • • op- Negis

Esa:
---
---

Totta, oon itse kuullu noista esiintyjistä kaikkia livenä ja tiedän sanoa, että ne on ihan surkeita! Keitä noista tyypeist muuten itse oot kuullu?

Jäbä nyt ei vaan tajuu.. DJtähän mennään _katsomaan_ eikä kuuntelemaan. Noi kaikki on tylsii nonamei ja vieläpä rumia *pahis*

[muokattu 15.6.2004 02:29]
sts

#110 • • sts Sama pyynti aitta!

op-:
---
Esa:
---
---

---

Jäbä nyt ei vaan tajuu.. DJtähän mennään _katsomaan_ eikä kuuntelemaan. Noi kaikki on tylsii nonamei ja vieläpä rumia *pahis*

[muokattu 15.6.2004 02:29]

*lmao*

Joo ihan paskat bileet, ei ees polccaa onneks salis soi omena ja pellehermanni ja kirkonpolttohevi.
Fentae

#111 • • Fentae

sts:
Juuri näin, ja kytkimet ovat sen vertaa älykkäitä että yhden portin liikenne voidaan tappaa heti, eli jos dc-laulaa liikaa niin siellä isketään 10k kumpaanki suuntaan ihmiselle :)

Kyllä sitä verkkoa valvotaan aika tehkokaasti. Mm. pahimpina hetkinä viimevuonna Netcrew sulki dc:n käyttämät portit koko verkosta, ja blokkasi tunnetuimmat hubit sun muuta :)

Kuka täällä sanoin mitään DC:stä? Tai laittomista wareista. *täh* *nauru*
Tarkoitimme tietysti klubitus.orgista imutettuja mixejä, ja unlicenced anime sarjoja...*joo*

[muokattu 15.6.2004 13:53]
Fentae

#112 • • Fentae

sts:
Joo ihan paskat bileet, ei ees polccaa onneks salis soi omena ja pellehermanni ja kirkonpolttohevi.

Toivotaan että omena vaihtuu tänä vuonna. Esim pelleä en kuullut viime vuonna juuri lainkaan, mutta 2002 se oli vuoden hitti. Mun mielestä tänä vuonna vois tota Seppälän mainos biisiä (Vicki Rosti - Matkalippu) looppailla. *nauru*
Gnizhak

#113 • • Gnizhak iku

Esa:
---
---

Onneks asmeil voi sentään entiseen tapaan mIRCcailla samalla kun vetää pizzahuttia naamaan... jotain hyvää.

Näköjään kevyttä palautetta ei voi antaa ilman että vedetään hernettä nokkaan ja pistetään sarkasmisaha käyntiin.

(Techno & Electro)
(Progressive, Electro, Tech House)
(Trance)
(House & Techno)
(tribal,progressive,house,tech,deep,it´s better than your momma-set)
(House)
(Psy)
(Psy)
(Psy)
(Special electro-set)
(Dancing electronica)
(Techno)

Viittasin vähän tähän, teknoo, elektroo, psykee.. okei teknot nappaa, elektrotkin.. houset ehkä.. mut alan varmaan käymään vanhaks kun jotenkin vaikuttaa toi tarjonta niin tylsältä. Jotain brokenbeat/breakbeat etc. juttua oisin kaivannu lisäks, jollekin illalle.
Noista oon toki kuullu jagun, kolinan, apon jne. soittelevan muutamaankin otteeseen enkä oo vissiin sitten ollu kovin vastaanottavassa mielentilassa kun on vaikuttanut ihan liian peruslänkyttelyltä. En oikeen ymmärrä miks, mut jotenkin aina Entropyn bileet vaikuttaa nykyään aina ihan samanlaisilta, eikä vaan herätä mun bilemielialaa. Vaikka hyvää duunia jengi tekee, kunnia siitä heille jotka tekevät. Subjektiivisia mielipiteitä tässä kaikki toki, ei niistä ole pakko pitää.
Noi livet on oikeesti kiinnostavia, niihin pitää keretä.

Ja oikeestaan ihan hyvä et joku kommentoi tota postausta. Täytyy näin jälkikäteen huomata, et se oli kohtalaisen tyhmä. Tarkemmin tarkastellessa ainakin nää lauren & wendy-whatever ja helsinki lower east side bas ass MF's voi olla jostain ihan kotosin. Muut ei vaan oo aikasemman perusteella sytyttäny. Jotenkin vaan odotin jotain yllättävämpää, mut aina ei voi voittaa.

--
Don't Just Stand There

sts

#114 • • sts Sama pyynti aitta!
Tietenkin saa sanoa mielipiteet ja tuossa oli ihan hyviä pointteja.
Gnizhak

#115 • • Gnizhak iku

sts:
Tietenkin saa sanoa mielipiteet ja tuossa oli ihan hyviä pointteja.

joo.. kun kevyen palautteen heittäminen kerran herätti vaan tuollaisia vastineita, niin pakko sitä oli sitten perustellakin :)

--
Don't Just Stand There

Fentae

#116 • • Fentae
Golem (Psy)
Psykerö (Psy)
Kirsu (Psy)

Noi riittää mulle. *joo*
ezzy

#117 • • ezzy Droid-pappa
luminescent riittää mulle *sydän* ja paikalla tamppaamassa jos heruu ilmaisbilettii kaverilta :)
DiamonDie

#118 • • DiamonDie mediahippi
Luminescent <3 Jagu <3 Unlive <3 Psykerö <3 jne <3 Missä välissä te luulette, että ehdin nukkumaan häh. Perkeleen Entropy. Onko reilua!
Keniro

#119 • • Keniro
En oo kuullutkaan muuta noista kun kolinan ja psykerön settejä ja ne ainakin on ollut ihan kovia.
Gnizhak

#120 • • Gnizhak iku
Noniin, takomon live, noi livet joutunee kyllä katsastamaan, missä välissä sitä luulevat että kerkee boozemblyihin...

--
Don&#039;t Just Stand There