Assembly '04

141 posts, 8 pages, 21,820 views

akir0

#41 • • akir0 idleRPG champion 2009

Sade*:
Joo menossa ollaan!! Viime vuonna olin vaan ?käymässä? ilman konepaikkaa, oli vähän rasittavaa juosta läppärin kanssa pitkin salia ja etsiä paikkaa sille että vois edes hetkeksi mennä irkkiin tai nettiin, mut tänä vuonna varauduin sit oikeen kunnolla ja otin sen paikanki. Kallista puuhaahan tuo on, olen täl hetkellä 68e auki siitä. :/ No kai ne jostain kesätyörahoista sitten revitään.
Asyilla nähdään!!! *sydän**sydän*

Läppärin kanssahan oli joka paikasta pääsy verkkoon wlanilla. Ainakin itse irkkasin katsomosta/old skoolista/Carrolsista..
#42 • • Synci Guest
Joo itsekkin olen tänä vuonna menossa assyille toista kertaa. Viime vuonna olin ilman konetta ja oli sen verran kiehtovat messut että pakko tänäkin vuonna osallistua koneen kanssa. Itse sain paikat jo ostettua toisena lipun myyntipäivänä. Toivottavasti kaikki halukkaat saa paikan. Ainakaan viime vuonna ei liian kova meteli häirinnyt, porukalla oli isoja kaiuttimia mutta vola suht. sopivalla. Ainoo joka jäi harmittamaan ja loppu assyista meinas hermo mennä siihen että koko ajan soi ”olen omena” laulu. Muuten pelkkää positiivista.
Keniro

#43 • • Keniro

Dueno:
Kai siellä vois kävästä ku veli saa noita päivälippuja. Kuulin juttuu et reivit olis taas, 2002 meni korvat iha tööttii ku 15” tykitti 120dB ulos *nauru* ja missasin tietysti Proteuksen. No ehkä tänä vuonna tampataa jos reivit järjestetää.

Täs viestis ei oo järkee mut menkööt

Mä en ite tän vuoden partyistä siel varma mut uskoisin et on taas jotain nopeeta kiksuu tiedos niinku joinakin viime vuosina..
Gnizhak

#44 • • Gnizhak iku

akir0:
Animaatioiden ja Wildin yhdistämisestä oli paljon puhetta viime vuonna. Animaatioiden taso oli melko alhainen ja entryjen määräkin pieni, joten parempi vaan, että pistettiin kasaan. Mielestäni sopivat hyvin samaan kategoriaan, nykyisin videoeditointi on kuitenkin iso osa animaatioidenkin tekoa. Ja juryhän tosiaan päättää, mitä taululla lopulta näytetään. Ja onhan mobile demokin melko kieroutunut skaba, entry kun voidaan pyörittää helvetin tehokkaalla StrongArm-vempaimella tai kutuisella kännykällä.

Joo, animaatiot on ollu aika heikolla tasolla viimoset x vuotta. Entryjä ollu vähän ja taso ei oo hirveen korkeelle hypännyt. Wildissakin on ollu lähinnä kotivideojuttuja jotka ei laadulla ole häikäissyt. Muutenkin ko. teokset eivät enää monessakaan compossa ole keskinään vertailtavia, vaan niitä pitää pyrkiä arvioimaan niinkuin taidetta. Pyrkiä näkemään se näkemys teoksen takaa (Tai votecatcherit :).

--
Don't Just Stand There

hrdkvr

#45 • • hrdkvr KURGO
no toihan oli aika mielenkiintoista kun juuri tAAt voitti muistaakseni viimevuonna wild combon just sillä runoanimaatiolla...toivottavasti tänävuonna tulis joitain kunnon grafiikkapläjäyksiä!! tuleekohan assembly tv taas mosaiikilta???

--
-keep it hard-

Keniro

#47 • • Keniro
Joo no mä en tiedä mut eikös toi tAAt voittanu jonkun sortin pelinsuunnittelu palkinnon tjsp sillä porrasturvat pelillään? *täh*
Dueno

#48 • • Dueno klubbarin rumin

Keniro:
Joo no mä en tiedä mut eikös toi tAAt voittanu jonkun sortin pelinsuunnittelu palkinnon tjsp sillä porrasturvat pelillään? *täh*

Juu vuonna 2002

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

Keniro

#49 • • Keniro

Dueno:
---
Keniro:

---

Juu vuonna 2002

Ok, kiitti tiedosta, piti varmistaa *joo*
fibbe

#50 • • fibbe Speed King
kai sitä vois tulla.. niin monta kertaa pitäny käydä katsastaa jos vaikka tänä vuonna jaksais *hikoil*
Gnizhak

#51 • • Gnizhak iku

hardikaveri:
no toihan oli aika mielenkiintoista kun juuri tAAt voitti muistaakseni viimevuonna wild combon just sillä runoanimaatiolla...toivottavasti tänävuonna tulis joitain kunnon grafiikkapläjäyksiä!! tuleekohan assembly tv taas mosaiikilta???

öömm.. siis eikös viime wildin voittanu se GTA-härveli ja kakkoseks tuli jadajada-ryhmän se Röhkö & Pöhkö (feat. kari karhu). tAAt voitti pari vuotta taaksepäin wildit niillä lego-animaatioillaan. Mutta siis ne oli tosiaan käsintehtyjä animaatioita, kun taas animaatiokompoon on pitänyt tuotosten olla rendattuja animaatioita (tai graffa-animaatioita, mut se on jäänyt aika pahasti unholaan).

ainiin, ja mikä ihme se on ihmisillä ettei tuota kovan p:n ja pehmeän b:n eroa tajuta. tjeu:
combo, tulee sanasta combination = yhdistelmä (”Vedin soulcaliburissa 19 liikkeen combon”)
compo, tulee sanasta competition = kilpailu (”Kaveri voitti assyjen voksucompon toissavuonna”).

combo / combination -sekaannus

[muokattu 14.5.2004 01:50]

--
Don't Just Stand There

Keniro

#52 • • Keniro
Prkl en jaksa odottaa, tulispa jo Assyt *hikoil*
Claquesous

#53 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Gnizhak:

combo, tulee sanasta combo = yhdistelmä

Tota öööh... combo on slangilyhennelmä combination-sanasta. Ja combination on suomeksi sitten se yhdistelmä.

--
32. of December

Keniro

#54 • • Keniro
Ja Kompo tulee sanasta Competition kuten joku jo täälä ilmoittikin, Combolla ei o mitään tekemistä tän kans mun tietääkseni. *täh*
Claquesous

#55 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Keniro:

Ja Kompo tulee sanasta Competition kuten joku jo täälä ilmoittikin, Combolla ei o mitään tekemistä tän kans mun tietääkseni. *täh*

Siis *täh* Lisäsin sen, että combo tulee combinationista enkä mitenkään ottanut osaa siihen ihmettelyyn miksi eivät kaikki tajua comBon ja comPon eroja... Suosittelen ihan sisälukutaidon harjoittamista.

[muokattu 12.5.2004 18:24]

--
32. of December

Keniro

#56 • • Keniro
No joo joo mutta kun ajattelin vaan että tämä Gnizhak luuli jotain muuta, en tarkottanut että sä et ois ymmärtänyt sitä.
Claquesous

#57 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Se oli kyl edelleen Hardikaveri

--
32. of December

Keniro

#58 • • Keniro
No okei mun moka mutta silti en tarkottanut ettet just SÄ *hahjust* ois tajunnut sitä *piis*
Claquesous

#59 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Mun nenille ei hypitä!

KREEGAH BUNDOLO!!1!

--
32. of December

Keniro

#60 • • Keniro
Niin no ei ollu tarkotus... Anna palaa fränk *iloinen*