Terrorcraft 21.5.2004 @ Helsinki

219 posts, 11 pages, 49,829 views

sakin

#161 • • sakin

Dementation:
Jees jees, tänään se on! *jiihaa* *jiihaa* *jiihaa*

Tänään tamppaan paikan lattiaa niin että siitä irtoaa paloja... *pahis*

Olen niin liekeissä jo nyt *plur* *sydän*

siis jäbä on aivan hulluis liekess jo nyt, mitäköhän illalla tapahtuu...

tässähän saa pelätä osuuks seisäruusun homma omalle kohdalle ku kaikki
liekittää..

S.
NextAce

#162 • • NextAce Alienated
Jesh..kohta lähetään valumaan kohti helsinkiä..

--
-Alienation-

-----

Dueno

#163 • • Dueno klubbarin rumin
Nyt en osaa päättää tuunko illalla vai en, HAJOO PÄÄ KOHTA

Edit: Ovelt saa lippuja? *ding*

[muokattu 21.5.2004 13:49]

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

UnityF

#164 • • UnityF joo just se

Dueno:
Nyt en osaa päättää tuunko illalla vai en, HAJOO PÄÄ KOHTA

Edit: Ovelt saa lippuja? *ding*

No tietenkin tuut *joo*
Tää on harvinaista et helsingissä on k-15 bileet jossa on näin hyvä line-up *hymy*
joten kannattaa ehdottomasti tulla tanssimaan ittensä kipeeksi.. *hih*
Ovelta saa lippuja 5e + narikka 1e ja mie myyn niitä lippuja siellä +toimin inffopisteenä *hih* joten sinne vaan rohkeesti bilettämään.. *plur**jiihaa*
Dueno

#165 • • Dueno klubbarin rumin

UnityF:

No tietenkin tuut *joo*
Tää on harvinaista et helsingissä on k-15 bileet jossa on näin hyvä line-up *hymy*
joten kannattaa ehdottomasti tulla tanssimaan ittensä kipeeksi.. *hih*
Ovelta saa lippuja 5e + narikka 1e ja mie myyn niitä lippuja siellä +toimin inffopisteenä *hih* joten sinne vaan rohkeesti bilettämään.. *plur**jiihaa*

Nyt meni pupu pöksyyn ku luin että sinä olet ovella myymässä lippuja *vink*
Ehkä huonoin vitsi multa

Edit: ja niihin saa tottua *hahjust*

[muokattu 21.5.2004 14:25]

--

#166 • • Dig Bounce Guest
enää pari tuntii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!! *aplodit*
Dueno

#168 • • Dueno klubbarin rumin
Saavuin paikalle siin 20:30 avustuksella ku ei vandaalin poika löytäny Glooriaan oikein. Noh aloin tamppaa vasta urakalla kun Waily ja Junior tuli kehiin, tuli semmonen putki nii hyviä biisejä että huh huh jalat alta. Kädet heilu enemmä ku laki salli, meinas tulla aivohalvaus ku fiilikset nii katossa. Waily ja Junior *plur* *jiihaa* *aplodit* . Paikkana Glooria oli positiivinen yllätys, äänet ja valot toimi iha hyvin. Muuten oisko mahdollista saada illan settien playlistit?! Tai jopa ämppärinä setit?!

PLUSSAT
+Terrorcraft(tätä lisää)
+Gloria
+Ihmiset
+Waily&Junior

MIINUKSET
- En tuntenut ketään, noh ei se haitannu tanssimista
- Jouduin lähtee 0:25 himaan
- En tajunnu UnityF:n ja sen kaverin ”log out” vitsii *ding*

-Dueno

--

blender

#169 • • blender Arcade | KAIKU

Dueno:
Saavuin paikalle siin 20:30 avustuksella ku ei vandaalin poika löytäny Glooriaan oikein. Noh aloin tamppaa vasta urakalla kun Waily ja Junior tuli kehiin, tuli semmonen putki nii hyviä biisejä että huh huh jalat alta. Kädet heilu enemmä ku laki salli, meinas tulla aivohalvaus ku fiilikset nii katossa. Waily ja Junior *plur* *jiihaa* *aplodit* . Paikkana Glooria oli positiivinen yllätys, äänet ja valot toimi iha hyvin. Muuten oisko mahdollista saada illan settien playlistit?! Tai jopa ämppärinä setit?!

PLUSSAT

+Terrorcraft(tätä lisää)
+Gloria
+Ihmiset
+Waily&Junior

MIINUKSET

-Dueno

nämä laita vaa tonne ”menneisiin tapahtumiin” *ding*
Orfeus

#170 • • Orfeus
Jeesh kivaa oli ja tarkempaa analyysii huomen..nyt *nukkuu*
Damien

#171 • • Damien [tr3ox]
Hyvä että jotkut vielä jaksoivat sen minunkin setin bilettää, vaikka sitä alkuun vähän pelkäsin.
Jeesh, kivaa oli ja ne ”teinit” *vink*
fibbe

#172 • • fibbe Speed King
oli tosi hienot pippalot *aplodit* varsinki hc mätöt *aplodit**aplodit* !!!!! rushissa nähään jos nähään
nomic

#173 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
jooh kivaa oli minulla ja kiitos galrav kun olit mukana livessä
hakua oli omassa livessä omalla puolella jonkin verran *blush*
mutta kivaa oli ja hyviä settejä soitti eniten maistui orfeus, input c, galrav sekä damien :) itseasiassa muutkin oli hyviä mutta en jaksanut tanssia muita oikeen :/

mutta kiitosta seuraaville:
-järkkärit
-porukka
-kaikki muutkin :)

jooh, nyt on vähän kuollut olo kun tuli jammailtua
ja mukavaa että jotkut jammaili minunkin liveäni *piis* *blush*

ja orfeus, nännit on jees ;)
sakin

#174 • • sakin
Joo oli kivaa, muttei hauskaa..

Oon sen verran näköjään kerinny käymään Gloriass ett poketkin nauro mulle,.
- jäbä on selvin päin !!!! ensimmäinen mitä yks poke sano ett kai mä tiedän
ettei tääll myydä vitään viunaksii ?? heh heh heh... joo se oli just sitä..

kello n. 00.10 ku kävin kysymäss missä v****sa on lähin kapakka !!
- olin tosi ”huonossa kunnossa”

Sain Säälipisteitä kaikilta järkkäreiltä!

Voi olla et oli vikat teinikemut mulle jos ei tarjoilu ala pelaa... on se vaan niin !

21.30 sisään ja ei mitään hullua hekuma fiilistä saanu vaiks annoin prkl mennä kaikilla paukuilla mitä oli... kotiin lähdin sit tasan 00.35 JUOSTEN !!! ( siis bussipysäkille )

Tulipa koettua, saa nahdä tuleeko uusintaa koskaan omalta osalta

+ ihan jees meininki !
+ muisti toimii !
+ sisään+ juomat alle 10 egee kokonaisuudessaan..
+ kunnon bilehiki
+naurattaa vieläkin
+ajoissa kotona ( Sain pitsaa )
........................................................................................................................................

- TARJOILU, siis ei ollu mitään driksuu mulle !! ( ok tiesin lähtiessä mikä meiniki )

- musa oli liian hiljasella

- Terro vs Sade... ei dekoja !

- Valot !

se oli siinä

S.

[muokattu 22.5.2004 04:29]
#175 • • astaroth Guest
Oli tosi hauskaa, mukavan paljon porukkaakin oli tullut paikalle. Vajaa 200 henkeä taisi olla, siitähän saa jo jotakin aikaiseksi. Kävi vain harmittamaan Damienin puolesta, kun sali tyhjeni vähän hänen aloittamisensa jälkeen.

Mukavastihan ne alaikäisetkin jaksoi jorata. Rupesi hymyilyttämään yksien laukkurinki rivitanssin keskellä, mutta eihän tuo nyt mitään haitannut.*nauru* Itselläni taisi melkein jo karata käsistä pariin otteeseen. Lauantaina vielä vain viinaa koneeseen ja Säteeseen, niin varmistetaan asia silloin...*iloinen*

Galravin setin aloitus oli mainio, sai hyvät naurut!*nauru* Muutenkin erittäin vetävä setti, komeaa kikkailua Orfeuksen kanssa! Kiitos muuten Alekin Tigriksestä!:)
Nomicin setistä oli jo arvattavissa, että biisit eivät jätä kylmäksi. Ei olisi voinut pyytää enempää, kuin Falling Starin loppuun!
En päässyt kuulemaan Junioria Paarmassa myöhästymisen takia, mutta nyt saatiin korjattua asia: Prkl äijällähän on homma hallussa!*pahis*
Damienin setti oli sitä itseään, ei saa sitten millään alaarvoiseksi noteerattua! Harmitti, kun ei ehtinyt tampata loppuun asti, kun kuskihommat kutsuivat...*hmph*
Waily veti varmaankin tänään pisimmän korren. Niin loistavaa, iloisempaa rymistelyä, jonka kanssa ei hymy mennyt pois kasvoilta!*iloinen*

Edit: Pari typoa

[muokattu 22.5.2004 13:23]
UnityF

#176 • • UnityF joo just se
kiitos kaikille paikalla olleille!!!

Mä oon paaaaaljon parempi lipunmyynissä kuin narikassa *vink*
tällä kertaa hallitsin hommat oikeen hyvin *joo*

paikalla oli ihan kivasti porukkaa ja alusta asti porukkaa oli tanssimassa.. paljon en kylläkään kerenny kiertelemään mut hyvältä meininki näytti olevan salissa mitä välillä kurkin sinne *hymy*
Kiitos Joanna ja Susanna ilman teidän apuu en olisi selvinny *hali*

*piis**plur**piis*
_zulik_

#177 • • _zulik_
Näää oli hyvin ja viellä kerraan HYVIN onnistuneita bileitä!!!

TERRORCRAF!!!! lisääääääääää
ei maltta dottaaa seuravia bileita*aplodit*
*jiihaa******'KIITOKSIA JÄRJESTÄJILLE!! ja erityisesti DJ:lle!!!***** *jiihaa**

--
Teoriassa: ensin ajatellaan ja vasta sitten toimitaan!
Kuitenkin: ensin tehdään ja sitten mietitään miten näin pääsi käymään.

Dueno

#178 • • Dueno klubbarin rumin

PLUSSAT
+Terrorcraft
+Gloria
+Ihmiset
+Waily&Junior

MIINUKSET

-Dueno

[muokattu 22.5.2004 11:41]

--

Twilight

#179 • • Twilight
Hauskaa oli :)
Vaikka alakerrassakin tuli oltua pitkän aikaa niin parasta antia oli kyl mielestäni PsySunin lounge setti *sydän**sydän*
Dementation

#180 • • Dementation wednesday?
Joo paikalle saavuttiin heti alusta ja tamppaamaan oli päästävä, joten heti lattialle ja siellä tulikin sitten viihdyttyä koko orfeuksen ja nomicin settien ajan, mutta niitten paukutusten jälkeen oli jo pakko lähteä ostamaan juotavaa. *hih* Siellä meinaa oli hiukan *hikoil* - olo

Muittenkin setit olivat hyviä, mutta käytin enemmän aikaa sitten jo sosiialiseen kanssakäymiseen muiden bilettäjien kanssa, ja tanssin vähän vähemmän. Tulihan siellä käytyä pari kertaa vielä bilettämässä, mutta siinä narikan edessä mä enemmänkin sitten tamppailin ja tanssin muutenkin. *jiihaa*

Tuli testattua myös, että polkan tahdissa voi tanssia seitsemänkymmentäluvun diskoa, sekä capoeran perusaskelia. Jälkimmäisessä meinas kyllä kunto pettää ja rankasti, kun sai liikkua ”aika” tahdilla. Kokeilin myös sitä teineiltä kopioitua perseenheilutusmenoa, mutta ei se sit ollut niin kivaa. No aulassa sillä sai mukavasti huomiota, mutta ei se itse tanssimiseen tai ainakaan rytmissä pysymiseen sopinut... *eiei*

Hyviä tapahtumia mun osalle illalla myös riitti, sillä molempien sukupuolten edustajia tuli suudeltua illan mittaan ja orfeuskin anto mulle piiskaa, joten siinä meinas kyllä välillä sukat pyöriä jaloissa, kun oli niin ihanaa. *enkeli*

Pakko kiittää kaikkia järkkäreitä ja soittajia, sekä muita bilettäjiä, sillä bileet oli mun mielestä oikein hyvät, ja meno oli jollain tavalla parempi, kun ei ollut niitä kännisiä tai tupakoitsevia ihmisiä siellä lattialla ihan niissä määrissä mitä yleensä. Lisää ihmisiä olisi toki saanut yleensäkin olla, mutta ehkä muutkin tajuavat ensi kerralla tulla. Ei se viinan puute nyt niin suuri juttu ole. Kokeilkaa vaikka. *joo*

Että sellaista tälläkertaa, tänään sitten säteisiin jatkamaan tykitystä. *jiihaa*
ja vielä kerran teille kaikille jotka paikalla olitte *aplodit* *hali*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}