Minä ja mun aiheet... Onneksi noi jutut ei oo jokapäiväisiä..
16 posts, 1 page, 4,074 views
Flamie:
Mulla taas toi vaihtelee aivan satunnaisesti.
Yleensä nään unta käännösversiona kuluneesta päivästä. Jos katson jotain elokuvaa, nään itseni uhrin paikalla jota murhaajat ym. pahat pojat jahtaa. Välillä ne menee aivan sairaaksi ja kun herään niin huomaan että peitto on lattialla ja tyyny huoneen nurkassa.
Uni vetää mut puoleensa.. Olen aina ärtyisä heti herätessäni. Tulen aina väsyneeksi kun saavun luokkaan sisälle ja istahdan tuolille istumaan. En tiedä mikä siinä sitten taas on. Alkaa väsyttämään aivan mahottomasti.
Eilenkin kun katsoin sattumalta As If -sarjaa niin näin itseni sen pojan paikalla ja se tyttö ketä hän suuteli oli yksi parhaimmista kavereistani. Naispuolinen, tietenkin.
Välillä tulee muistoja jostain tärkeistä otteluista ja muista. Välillä ennen nukkumaanmenoa kuvittelen että jos olisin tehnyt asian toisin, olisinko nyt tässä. Siinä unessa silloin nään että mitä OLISI voinut tapahtua jos olisin jättänyt sen tekemättä.
Välillä nään pieniä pätkiä tulevasta. Silloin tulee aivan sairas olo kun tulee ahaaelämys Deja vusta. Sairasta..
Onko kellään muulla samanlaista?