flw:
Paikalla, heti, kyllä.
Aivan pakko päästä paikalle tuolloin. Jospa saisi raahattua muutaman frendin Kuopiosta mukaan tuonne.
JOO! Mummot ja mummon serkutkin mukaan!
57 posts, 3 pages, 9,524 views
flw:
Paikalla, heti, kyllä.
Aivan pakko päästä paikalle tuolloin. Jospa saisi raahattua muutaman frendin Kuopiosta mukaan tuonne.
flw:
Paikalla, heti, kyllä.
Anselmi K:
Toivottavasti Inputin pete ei ole suunnitellut sammuvansa siihen... ei nimittäin ollut lähellä viime fiiliksessä... Vai muistankohan mä ihan väärin...
Pete Input:
---
Anselmi K:
Toivottavasti Inputin pete ei ole suunnitellut sammuvansa siihen... ei nimittäin ollut lähellä viime fiiliksessä... Vai muistankohan mä ihan väärin...
---
Väärin muistat !
Veto loppui panssarivaunusta vasta JP:n jatkoilla. ;)
[muokattu 4.5.2004 14:18]
Anselmi K:
Ai, niinkö se menikin... Mistähän mä sain tuollaista päähäni... No seuraavan kerran sitte kaakaokaljaa reilummin ja panssukki katollee...
Anselmi K:
Hihii! Saatiin sitten varmistus että oma pikku rumpalipupumme Clee Max:kin saadan mukaan synttärikarkeloihin perqussioidensa kera... Ou jee...*heiii*
DJ Tomppa:
Harmi ettei noi meidän bileet tällä kertaa sattunu peräkkäisille päiville. Olis ollu aika kova viikonloppu taas kouvolassa...