Blender & Nomic - Battle of Dawn [ UUSI BIISI -> -säde- versio ]

20 posts, 1 page, 4,754 views

diorite

Posts: 437

#2 • • diorite 180+
Aivan loistavaa!! *sydän**pahis**sydän*

--
Kuka? Minäkö?

Avatar
#3 • • sakk303 Guest
Tota noin..mjamm..

Täytyy kuunnella toi toiseen kertaan luureilla, kun ei viitsi tähän aikaan noita bassoja enää korostella ämyreistä.. kohta edittiä.. mut näin keskiäänillä luukutettuna, blender man, good shit, i would say.. kohta bäkkiin antamaan loppukaneetti, jos freeformailuu nyt pystyy edes kritisoimaan, kun ne, jotka sitä tekee, tekee sitä lähes poikkeuksetta aina niin huolella ja tyylillä... *joo*

EDIT :

joooooooo *aplodit* minuutin paikkeilla tuleva puolet hitaampi pamppailu sopii ku naula nenään, ja snare on täydellisen maukas. ennen tota minuutin kohdalla tulevaa hypettelyä toi basari kuulosti hieman kliiniseltä, mutta täs 1:10 kun lähtee liikkeelle niin syvyyttä tulee kummasti pumppaukseen ja meno paranee useammassa potenssissa -2 minuutin kohdalla tuleekin sitten sellaiset narskeet mukaan, että mulle ainakin iski totaalinen kehonkierto-ilmiö, että kyllä, täähän itseasiassa rokkaa niin kovasti, että voisin kuvitella olevani perjantaina ihan mutkalla tän kipaleen tahdissa. *jiihaa* Kolmen minsan nostatukset eivät ole järin kummoiset mutta kyllä sieltä sitä koukkua löytyy, joka repii selästäni nahkaa kattoa kohti ja tässä vaiheessa käsivarteni muistuttavat epäilyttävästi kariniemen kananpojan friteerattuja, rypyläisiä, ”kananiholla” olevia fileitä... ahh..

jos jostain sitten narisen, niin toi huuto-sample tuolla taustalla alkaa paikka paikoin piinaamaan vähän liikaakin.. totta kai genressä on tarkoitus toistaa äärettömästi, mutta jotenkin tosta huudosta ois voinut tehdä vallitsevamman elementin, sillä kun se nyt wu-huu-ttelee tuolla melkeinpä läpi koko biisin, niin se alkaa vähän puuduttamaan.. nostatusten kohdalla ois ainakin kiva jos toi huuto kävis vähän voimakkaammalla ja vaikka timestrechattuna.. ja sit sitä vois käyttää hitusen vähemmän.

jees. no mut noi on makuasioita. biisi rokkas ja todellakin toivon että pääsen perjantaina tauhkaamaan tän tanssilattialla, sillä tää oli hyvin kovin bueno raita. *aplodit*

[muokattu 28.4.2004 00:26]
UnityF

Posts: 15,721

#4 • • UnityF joo just se
Blender & Nomic... täähän rokkaa *jiihaa*
Mun mielestä teijän paras yhteistyö-biisi kautta aikojen.. *joo*

Nyt oottamaan viel enemmän innolla säteitä....*jiihaa*

hyvä nomic...*piis*
hyvä blender *piis*
Cress

Posts: 405

#5 • • Cress
Kunnon häröilyy pojilla tässä! Rankka toi piiska ääni tos noin *jiihaa* joo kyl siel lentää joku lintu myös *vink* loisto kamaa on kyllä ei voi muuta sanoa *hymy* hmmm jo unmasteroitu kuulostaa jo tältä niin *juonittel*
blender

Posts: 2,552

#6 • • blender Arcade | KAIKU

AdiRem:
unmasteroitu kuulostaa jo tältä niin *juonittel*



no raidat käydään yksityiskohtaisesti läpi paremmalla ajalla, tää on siksi säde versio... eli teki mieli saada biisi valmiiksi säteeseen mennessä *hymy*
display23

Posts: 3,069

#7 • • display23
hyvältä kuulostaa!
jos kaikki uudet on samankaltasia ni oksatpois!
täytyy kuunnella tää viel uudestaan, että saa enemmän irti..

ei jaksais enää venää et sais levyn käteen! :D
blender

Posts: 2,552

#8 • • blender Arcade | KAIKU

Galrav:
jos kaikki uudet on samankaltasia ni oksatpois!



kumpa oiskin... enemmistönä tulee melodisempaa kuin tämä... tää menee rakenteen loppu vaiheelle eli itse puristukseen *pahis*
blender

Posts: 2,552

#9 • • blender Arcade | KAIKU

kontrastinen epeli:

jos jostain sitten narisen, niin toi huuto-sample tuolla taustalla alkaa paikka paikoin piinaamaan vähän liikaakin.. totta kai genressä on tarkoitus toistaa äärettömästi, mutta jotenkin tosta huudosta ois voinut tehdä vallitsevamman elementin, sillä kun se nyt wu-huu-ttelee tuolla melkeinpä läpi koko biisin, niin se alkaa vähän puuduttamaan.. nostatusten kohdalla ois ainakin kiva jos toi huuto kävis vähän voimakkaammalla ja vaikka timestrechattuna.. ja sit sitä vois käyttää hitusen vähemmän.

[muokattu 28.4.2004 00:26]



*aplodit* lisää sitä kritiikkiä...
Arctic Mystery

Posts: 80

#10 • • Arctic Mystery
Oikein mainio räväytys vaik tää musalaji onkin mulle hieman pimennossa.....*aplodit*
Flamie

Posts: 478

#12 • • Flamie

Pablo:
tää on edelleenkin tosi hyvä biisi (mielellään vieläkin tehtäis se remix tästä):)



Eli Pablo hakee tällä takaa että tuo teidän vedätys on aivan paska, ja he tekevät paremman. *vink* *justjoo*


kontrastinen epeli:
wu-huu-ttelee tuolla melkeinpä läpi koko biisin, niin se alkaa vähän puuduttamaan


Word! Toi kun ei ole mikään maailman mukavimmasta päästä ole huudahdus. *nauru*
biisi muuten oli kyllä aika ykstoikkonen. Blenderillä on mun mielestä ollut tällanen sama saundi kaikissa biiseissä. kai. En mä tiedä. IMO

*piis*

[muokattu 28.4.2004 13:37]
sakin

Posts: 178

#13 • • sakin

Pablo:
tää on edelleenkin tosi hyvä biisi (mielellään vieläkin tehtäis se remix tästä):)



kuuntelin tätä viime yönä ja kävi mielessä, ett jotakin samaa tässä on verrattuna Pain poikien tuotantooon. Äänien tasoja sais hioa viel, semmoista ajatusta mulla viime yönä oli, olin herkällä päällä.

Tässä on ideaa useampaankin biisiin..

joku tossa sano tossa tausta huudosta, taitaa olla oikeassa sen suhteen.
alkaa tympimään ku kuuntelee useamman kerran putkeen.

mut kaiken kaikkiaan ei malta odottaa perjantaihin.


S.
blender

Posts: 2,552

#14 • • blender Arcade | KAIKU

Flamie:

Blenderillä on mun mielestä ollut tällanen sama saundi kaikissa biiseissä. kai. En mä tiedä. IMO



Säde liveen tulee aikalainen kirjo 45 minsaan... biitit on 156 - 193 ja sekaan mahtuu hardstyle/tech-trancea, hard trancea (myös ravehtavaa), hard nrg:tä ja freeformia...

ihan hyviä kommentteja on tullut, varsinkin huudost... säde versioo en ronki (siellä nyt ei sillai ees kuulukkaan se, tai ei häiritse samalla tavalla) ja tämähän on vasta aluillaa masteroinnin suhteen... katsoo nyt mihin pystyy mutta luulisin et locossa kuulee jo paranneltua versiota...

flamie: varmasti tulee tutuksi saundi jos samasta miehestä on kyse... kunnioitan mielipidettä mut itse kun on runkannu näitä biisei satoja kertoja tämä poikkeaa omasta mielestä paljonkin ”blender & nomic” tuotannosta... biisi on simppeli. sitä lähettiin hakeekin... yksitoikkoisuudesta en tiedä, jos luupit ei vaan innosta niin sithän se on yksitoikkoinen *nauru*

*piis*

[muokattu 28.4.2004 18:41]
fantazia

Posts: 329

#15 • • fantazia
Aika kuivan oloset soundit. Basari kans aika köyhä ja bassline turhan matala. Keskiääniä oikee ollenkaa... Masterointia siis kaipaa kyl ja toi vanha huutosample kyl loopis turhan useesti. Muute saattais ideat toimii ihan ok vaik ei kyl mitää erikoista koukkua täst löytyny. Hmm... taustan string vois toimii jos tulis paremmi esiin.

[muokattu 28.4.2004 19:38]
jazmo

Posts: 393

#16 • • jazmo techmu
Biisi on minusta aika hyvä. Ei minusta kylläkään yksitoikkoinen. Tätä vaan koko setti sit säteessä :) (Onhan sulla levyjä sit reilusti siellä, et jos allekirjoittanuki hankkis..)

Mitä saundiin sikäli tulee mieleen, niin todellakin, tästä kuuluu selkeästi ainakin blenderin kädenjälki läpi. En varmaan koskaan ole kuullut biisiä mikä olisi pelkästään nomicin tuotantoa, niin en sit tiedän hänen soundistaan. Mutta soundistaan äijä tunnetaan ja en pidä sitä huonona asiana, ainoastaan hyvänä!

Suosittelen jatkamaan hyväksi valitulla linjalla :)
blender

Posts: 2,552

#17 • • blender Arcade | KAIKU

fantazia:
Aika kuivan oloset soundit. Basari kans aika köyhä ja bassline turhan matala. Keskiääniä oikee ollenkaa... Masterointia siis kaipaa kyl ja toi vanha huutosample kyl loopis turhan useesti. Muute saattais ideat toimii ihan ok vaik ei kyl mitää erikoista koukkua täst löytyny. Hmm... taustan string vois toimii jos tulis paremmi esiin.

[muokattu 28.4.2004 19:38]



jeps no biisi kesken ja sillai..

mut nyt kuulin kokonaan live pa:sta ja sillee imo toimi paremmin ku kotona, mitä mieltä muut on? tosin sound check saattoi olla hiljemmal mut eq oli sama...
nomic

Posts: 4,120

#20 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

PuuhaOsku:
Toimi livenä todella hyvin!*pahis*



mukava kuulla että livenä toimii, vielä kun saataisiin tämä loppuun asti tehtyä niin voisi toimia vielä paremmin ja selkeämmin jne... :)
*piis*