Domination Part 2 - The Church of Hard Nrg Brotherhood

89 posts, 5 pages, 26,223 views

alphamagic

Posts: 3,628

#81 • • alphamagic
*jiihaa* *jiihaa* *jiihaa*
oli kyllä aivan mielettömän mukava ilta, johtuen ehkä osittain siitä että edellisistä polkkabileistä oli aivan liikaa aikaa... *eiei* täysillä mentiin*sydän*
ja todellakin *ting* *sydän* ihana nainen*joo*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Jii-75

Posts: 459

#82 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
Kivat bileet oli ja mulla oli hauskaa.. anteeksi pulu-chan et melkeen irroitin sun käden *hali* ja kiitos tutuille kivasta seurasta:) mut yksi negatiivinenkin juttu kävi..huomasin juuri että mitä ilmeisimmin multa on hukkunut duunin henkilökortti sinne aktiasalin ala-aulaan poistuessani ja takkia pääle laittaessani.. eli jos joku ystävällinen sielu on törmännyt ABB:n henkilö korttiin niin voisiko laittaa mulle priva viestiä :)

--
dodiih

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#84 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
oli kyl tosi hauskaa koko illan! *jiihaa* kiitti siitä hyvälle kaveriporukalle.. ja tietysti LOISTAVALLE musalle ja muutenki hyville bileille..himmee lällätys... lle lla llä llu.. huh..
kuitti!
*aplodit**aplodit**aplodit*

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

Chainboy

Posts: 363

#85 • • Chainboy
ihan kivaa oli kivassa seurassa mut tanssiminen jäi tällä kertaa vähemmälle..... *sydän*

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

ps.del.iz

Posts: 137

#86 • • ps.del.iz Member Off
Everything was *super*
karkki

Posts: 241

#87 • • karkki
hyvää musiikkia ja kivat bileet, oma fiilis vaa oli jostai syystä vähä kateissa *ding*
excelsior

Posts: 151

#89 • • excelsior :)
ja kaikilla oli niin mukavaa, oi jospa oisin ollut mukana *nyyh*

--
Vastedes ei tarvitse olla kuin päättäväisesti moderni, eikä tämä ole ohjelmallista vaan välttämätöntä ja kiireellistä.