HappyHC katoamassa?

90 posts, 5 pages, 18,067 views

Imppp

Posts: 29

#61 • • Imppp

_niXon_:
Kummallisesti tuntuu siltä että kukaan ei tee nykyään (saati sitten soita missään) HappyHC:tä *täh* Onkohan ihan näin? Muutama saksalainen näyttää vielä tekevän jotain kamaa, mutta ei kunnon HappyHC:tä oikeen putkahtele mistään nykyään *ikävöi Dunen kaltaisia bändejä*



Dune <33
soulsaw

Posts: 444

#62 • • soulsaw 1.0
Dune oli hyvä!

HHC on ikävä kyllä katoamassa tai sitten muuttumassa liian UGksi...
Kun vielä tänäkin pvänä tulee joskus kuunneltua HHC levyjä, tulee mukava ja kotoisa fiilis... Neonvärit hyppivät silmissä, kun muistelee vanhoja hyviä aikoja *nyyh*

--
_____

whispering

Posts: 871

#63 • • whispering Super Juusto

zatech_:
HHC on ikävä kyllä katoamassa tai sitten muuttumassa liian UGksi...
Kun vielä tänäkin pvänä tulee joskus kuunneltua HHC levyjä, tulee mukava ja kotoisa fiilis... Neonvärit hyppivät silmissä, kun muistelee vanhoja hyviä aikoja *nyyh*


Hardcore ei oo koskaan ollu niin suosittua ku nyt.
Avatar
#64 • • djmg Guest

T0mbstone:
t-error harvoista suomalaisista soittaa happy-hc:ta *sydän*



*joo* *sydän*
Ozie

Posts: 1,389

#65 • • Ozie
Tulee kyl aina välist fiilisteltyy kaikilla vanhoilla biiseillä. Harmi että katoamassa.
Dune on kyl *sydän* Pitääki varmaan mennä kaivaa loput levyt himasta esille ja fiilistellä tänään.
Marcus Maison

Posts: 505

#66 • • Edited Marcus Maison Armada Music
Itse ainakin soittelen Happy HC:ta, jos vain mahdollista. Seuraavan kerran sitten Back to the 90´s bileissä! *hymy*
Avatar
#67 • • REivaaja Guest
mikä menetys... Joskus yläasteella niillä sai hymyn huulille mutta nykyään kovan migreenin.
Jazmine

Posts: 1,009

#68 • • Jazmine Pösilö
Mulla ei happy-hc:stä tuu muuta hyvää mieleen ko Dune.. se oli kyl jees jees *hymy*

--
Polcca on parasta *sydän*

sts

Posts: 7,969

#70 • • sts Sama pyynti aitta!
HHC kuuluu vessaan. (voitte itse päätellä onko hyvä vai huono asia)
hrdkvr

Posts: 3,929

#71 • • hrdkvr KURGO
eiks dune oo nyt niinku pure ravee ennemmin kun hhc?
no mut kuitenkin ei se mihinkään ole kuollut..

esim nuenergyn sivuilta kun käy kuuntelee muiden labeleiden tuotoksia genrestä freeform niin sielt tulee vaan ihan hhc kamaa.. iloisia vokaali lällätyksiä ja oldschool pianoo..RAVE!!

mut mun mielestä tosiaan voitais jo kuoppaa

--
-keep it hard-

Keskiyon Keisari

Posts: 643

#72 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
Kai se on kuolemassa, mut oli se aikanaan hauskaa ja kyllä sitä edelleenkin mielellään joskus esim. etkoilla fiilistelee yleensä juuri dunee tai rmbeetä. *hymy*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

leenuliinu

Posts: 1,022

#73 • • leenuliinu Kenen kaveri
No jenkkiapinathan tästä roskasta tuntuu olevan riemuissaan.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Riku

Posts: 3,187

#74 • • Riku The Little Prince

hardikaveri:
mut mun mielestä tosiaan voitais jo kuoppaa

Ei täällä mitään ikinä kuopata. 5-10v välein kaikki genret melkein säännönmukaisesti aina syntyy uudestaan parilla uudella jipolla ja uudella nimellä. Nykyistä progesoundia löytyy jo kymmenen vuoden takaa lähes identtisenä (eikä muuten ole kaukana osa siitäkään mitä melkein 10v sitten kutsuttiin tranceksi), trance on lähes samaa kuin entinen europoppi, freeform on vain erinäisten hardivaikutteiden sulatusuuni ja house nyt taitaa toistaa itseään hyvinkin tehokkaasti jne. Jossain vaiheessa genret aina vain ottavat tarpeeksi vaikutteiita toisistaan ja sille yhdistelmälle tarvitaankin sitten taas uusi nimi...

--
Kyseenalaista aina kaikki.

whispering

Posts: 871

#75 • • Edited whispering Super Juusto

pHaze:
freeform on vain erinäisten hardivaikutteiden sulatusuuni


Freeform on entinen Trancecore (eri genre ku hollannin Trancecore), genre nimi vaihettiin sen takia koska se tyyli oli niin paljon muuttunu vuosien varrella (mun tietääkseni). Trancecore taas on lähtösin (UK) Happy Hardcore:sta, esim jos katot "isoimpia" Freeform nimiä, niin moni niistä teki Happy Hardcorea 90 luvulla :)
Esim jos oot kuullu sellasen biisin ku DJ Energy "Hardcore Fever", niin sama artisti tunnetaan nykyään paremmin nimellä Kevin Energy.

Happy Hardcore ei oo hävinny mihinkään. Se meinas hävitä tossa vuos tuhannen vaihteessa, siihen aikaan moni artisti lähtikin tekemään musiikkia muihin genreihin. Mut se ei missään vaiheessa hävinny. Nykyään monissa biiseissä on paljon vaikutteita trance:sta ja muutenkin tyyli on vaihtunu paljon reilu 10 vuodessa. Minkä takia moni tykkää käyttää vaan sanaa Hardcore kuvaamaan genreä. Mut vieläkin löytyy paljon nostattavia vokaaleja, pianoa yms.

Monella ei tunnu oikein olevan mitän hajua koko genrestä mut silti ollaan valmiina sanomaan et "joo se on kuollu ja kuopattu".

Esim. www.happyhardcore.com 'ssa on 2 radio kanavaa, sielt voi kuunnella sitä miltä se nykyään kuulostaa.
Timmo

Posts: 657

#76 • • Timmo
Kuulosti vitun kauheelta kiksupolkalta.....

Vanha UK-Rave sekä Vanha HHC, ne toimii.

--
Elämä On Raato

whispering

Posts: 871

#77 • • whispering Super Juusto

Timmo:
Kuulosti vitun kauheelta kiksupolkalta.....


No siel soitetaan vähän kaikenlaista Hardcoree, kannattaa kokeilla myöhemmin uudestaan. Sit siin TSR radiossa soitetaan enemmän "HHC" tyylistä.
sparffo

Posts: 238

#78 • • sparffo Team Aerobic

lohikarme:
*kaivaa vanhan levyn hyllystään* The Best of Dwarf-records *jiihaa* En ookaan kuunnellu tätä aikoihin *nauru*


on muuten ihan hyvää vanhaa matzkuu *jiihaa*

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

sparffo

Posts: 238

#79 • • sparffo Team Aerobic

sts:
HHC kuuluu vessaan. (voitte itse päätellä onko hyvä vai huono asia)



vessa on hyvä asia, muuten joutuis paskantamaan pihalla *nauru*

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

anthocyan

Posts: 1,511

#80 • • anthocyan Kohti valoa...
Hmm... Miettiny oon tätä asiaa... Jotku happyhc bileet ois aika jees! *sydän*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-