Millennium Summerclub @ Espoo. 11.6.2004 @ Espoo

200 posts, 10 pages, 25,172 views

Jone

Posts: 8,258

#141 • • Jone Archibald Haddock

ezzy:
Ei vittu! TAAS! tää on jo surkuhupaisaa toimintaa... *grr*



Nooh, jos jotain hyvää pitää mainita, niin toi välinerikkojen lukuisa määrä (4 tähän mennessä) on opettanut suhtautumaan niihin oikein; Ilmoitus rikkojalle siitä että hän maksaa korjauskustannuksista. Aikaisemmin meni aina bileet pilalle jos jotain meni rikki, mutta nyt jatkoin bilettämistä ihan hyväntuulisena about 5 min jälkeen.

”Eihän tässä tapahtunut mitään, mistä rahalla ei selviä, mutta toivottavasti sulla on hyvä palkka.”
Individual

Posts: 10,942

#142 • • Individual HYPNO!
Myös chillin puolella oli havaittavissa aika välitöntä laitteiden rikkoontumisen vaaraa, kun joku jannu väenvängällä yritti kammeta itsensä soittopöydän ja seinän välistä ”chillin backstagelle” *hahjust*
Kerran taisi tukea hieman teknarista ottaa, ainakin niin lahjakas räsähdys siitä kuului ja Mekaanikon ilme oli paljon puhuva.

En tiedä oliko kyseinen herrasmies sitten järjestävää seuraa...
Jone

Posts: 8,258

#143 • • Jone Archibald Haddock

Individual:
Myös chillin puolella oli havaittavissa aika välitöntä laitteiden rikkoontumisen vaaraa, kun joku jannu väenvängällä yritti kammeta itsensä soittopöydän ja seinän välistä ”chillin backstagelle” *hahjust*



Jea, just tosta mestasta oli kyse.

Individual:
Kerran taisi tukea hieman teknarista ottaa, ainakin niin lahjakas räsähdys siitä kuului ja Mekaanikon ilme oli paljon puhuva.



Itsekin vahingossa kameraa hakiessani tulin tönäisseeksi pöydänreunaa, josta oli seurauksena neulan hyppääminen = MD:lle menossa olleen setin nauhoituksen kusaisu. Tästä haluaisin esittää suuret pahoitteluni. :/

Individual:
En tiedä oliko kyseinen herrasmies sitten järjestävää seuraa...



Tuntui, että siellä oli milloin ketäkin. >:////
Individual

Posts: 10,942

#144 • • Individual HYPNO!

Jone:

---
Individual:
En tiedä oliko kyseinen herrasmies sitten järjestävää seuraa...

---


Tuntui, että siellä oli milloin ketäkin. >:////


Varmaan joku nyt miettii, että:
” Vittu, Mä oon skenessä, olin bileissä chillin bäkkärillä ... *nauru*”

[muokattu 12.6.2004 17:50]
Avatar
#145 • • xrei Guest
Meitsi viihty *jiihaa*... jalat vaan aika paskana Lisa Lashesin keikan jälkee joka pikkasen verotti mun pomppimista lattialla *nauru*

Ite en huomannu mitää kummempaa miinusta ku jotai vit** riidanhaastajaa vessassa... mut hei, kaikil ei aina oo hyvä päivä...
Jone

Posts: 8,258

#146 • • Jone Archibald Haddock

Individual:
Varmaan joku nyt miettii, että:
” Vittu, Mä oon skenessä, olin bileissä chillin bäkkärillä ... *nauru*”



No onhan toi nyt niin ”skene”-juttu, että kyllä siitä ilosta parin kiloeuron dv-kameran korjauskulut maksaa. *vink**lmao*
Avatar
#147 • • astaroth Guest
Täytyy kyllä myöntää, että harvinaisen onnistunut tapahtuma oli! Musiikki oli juuri oikealla kovuudella, keskustella pystyi ja ei kuitenkaan vaikuttanut mitenkään laimealta. ilmastointi pelasi erinomaisesti, oli tilaa tampata ja haahuilla. Kaikkein parasta minusta olikin autotalliin tehty sali, jossa sai piiskoa niin paljon, että nahka lähtee. Ilmastointi pelasi, Sasha F rankaisi ja Carbonin pojat hoitivat homman kotiin. ...Anger Ball....*sydän*

Chillialue oli erittäin viihtyisä, kun sinne tuli pari kertaa heittämään juomat helttaan ennen talliin palaamista. Kiksupuolellakin oli kaikki kohdallaan. Kaiken kaikkiaan erittäin mukava ilta, josta ei miinuksia omalta osaltani löytynyt.

P.S. Propsit jii-75:lle tavasta, jolla hankkiuduit eroon siitä ääliöstä. Moni olisi varmasti tirvaissut heti moista ahdistelijaa. Mies lensi ansaitusti ulos. :)
Mizfir

Posts: 2,472

#148 • • Mizfir pittuinen
Ihkut bileet*plur*

Kiitos ja kumarrus TomTomille, Flaikulle + muille*aplodit*
Poppoo paikalla taas seuraavissa pippaloissa*yessir**hih**nauru**vink*

Palaillan astialle*joo**hali*

--
-Mannanen-

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#149 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
yks erittäin tärkeä plussa unohtui: kanankoivet! se oli niin ihanaa löytää sellaisia chillistä kun tuli nälkä kesken kaiken polkatessa *slurps*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#150 • • pia^^ Guest
Aamulla ku pääsin vihdoin paikalle töitten jälkee meno oli aika hiljaista. Mutt oli toisaalta ihana rankan työyön jälkee istuu ja juua vähä siiderii ja käyä välill nostaa jalkaa, jutella kaverille ja parille uudelle kasvolle *hihu* . en hetkeäkään kadu lähtöö vaikk jossain vaihees iski kova väsymys päälle *haukottel* . Kivaa oli *plur*
andi--

Posts: 1,381

#151 • • andi-- lunttu
Tykkäilin kovasti. Kiksupuolella tuli viihdyttyä suurin osa ajasta, autotallissa kävin tamppailemassa hetkosen... Aivot oli taas jäissä ja missasin kokonaan Carbon Basen *nyyh* Mut Cosmo ja Cosmicman soitti kyllä niin ihkuplurhöpösöpönaminami-setin että oksat pois *sydän*

Ulkohässäkkä olis kyllä ollu loistava lisä, ei tehny yhtään mieli lähteä bileiden jälkeen vielä kotiin ja tulikin siinä sitte hengailtua about 4:45 asti, aamuihin ei ollu rahaa jäädä *uuh*

Mutta kiitos, oli loistavat pippalot, paikka juuri sopiva, kerrankin pääsi mukavasti kotiin alle 10 minsan ajelulla *vink* Olis mukava nähdä useamminkin bileitä esim. Aladdinissa. *piis*

Aah joo ja kiitoksia tottakai vielä kaikille kivoille seuralaisille ja tietysti uusille tuttavuuksille *hali*

[muokattu 12.6.2004 21:16]

--
- RAAH -

hoopstar

Posts: 472

#152 • • hoopstar hoopstar

Jone:
Dekot olisivat pilanneet ko. puolen täydellisen tunnelman aivan täydellisesti. Jos sinne oltais roudattu jotain UV-shittiä tjsp roikkumaan, niin olisin kyllä viihtynyt siellä paljon huonommin kuin nyt viihdyin. Se roskis oli muuten raflan pulloroskis, eikä siitä ainakaan mun nenääni lähtenyt hajua sitä hetkeä lukuunottamatta kun autoin siirtämään sen paikoilleen ennen bileitä.


onhan tuo totta. ei sinne ainakaan mitä sattuu dekoja voi roudata kun se ug-teema ois kärsinyt.. pullorosiksen tuoksuun kyllä tottui nopeasti. Se pisti vaan aina nenään kun sinne tuli. siel oli kyl hyvä tunnelma. enpä tuommoisessa mestassa ole ennen ollut.

falikku:


ja lipuista .. itse toki ymmärrän 5/7 hinnan jatkojen lipusta. harmi vaan ettei monet muut ymmärrä. Ei noiden järjestäminen ilmaista ole (kokemuksella).
hemuz

Posts: 2,178

#154 • • hemuz kätevä emäntä

andi--:
Mut Cosmo ja Cosmicman soitti kyllä niin ihkuplurhöpösöpönaminami-setin että oksat pois *sydän*
[muokattu 12.6.2004 21:16]



niimpä,niimpä! Nyt jalat on niinku über jumissa. noh olin nii humalassa et ite viihyin kisuttelemassa, yleensä kyl uppoo hardiki.

semmonen viellä että keräskö järkkärit löytötavarat vai miten!?! mulla jäi laukku narikkaan (poke ei sitte ilmeisesti antanu bäkkii) käytiin jo sielt kyselemästä ja siel oli vaan siivooja joka ei puhunu suomee ja oli ihan ulalla. ei siinä mitään mut sinne meni sitte avaimet ja kaikki kortit *grr*
Lauruska

Posts: 821

#155 • • Lauruska nihkee
oli kivaa!! tosin aamuihin ku jäin ni oli vähän tylsää kun kaikki hävis jonnekkin =(
se parkkihalli oli ihan mahtavin! Tuoksu, tunnelma, valot, kaikki oli ihan täydelliset. Siinä oli fiilistä mihin muut ei oo kyllä kyenny mun aikana missään!! *sydän**sydän*
Oli kiva tutustuu uusiin ihmisiin \o/ kiva ku uskalsitte tulla moikkaan =)
Avatar
#156 • • jimbo Guest
jatkot oli ihan lepposat, chillin puolella odotellen että olut myynti alkaa ;)
Fyrisch

Posts: 4,525

#157 • • Fyrisch
Kivaa oli, vaiks monet feidas nää ja luulin jo et yksin pitää tulla! Ekaa kertaa tuol paikas ja vaikutti ihan hyvält bile mestalt.. Hyvät bileet oli, kiitos. *aplodit*
Pablo

Posts: 1,875

#158 • • Pablo

bilehile22:
Oli kyllä hyvät bileet.Epäilin ekaks vähän mitä siitä tulee kun oon käyny Alladinissa mut kaikki oli järkätty tosi hyvin.Se oli loistava keksintö se autotalli.Carbon ja Proteus veti kyl hyvät setit!Harmi vaan ku hyyty 6 aikaan jatkoilla.=(



Tosta ns. ”autotallitilasta” pitää sen verran natista että kun ympärillä on pelkkää tiiltä ja betonia niin äänentoisto kärsii jonninverran siitä että bassot kimpoilee tilassa. No eipä kyllä paljoa haitannu sikäli :)

[muokattu 13.6.2004 15:24]
UnityF

Posts: 15,721

#159 • • UnityF joo just se
TSIISUS MITEN KIVAA..!!

Huoh.. paikalle saavuin heti kun paikka aukesi... kiersin salit, join sidukan ja ei muuta kun tanssimaan *sydän* T-ERROR:in*sydän* settiä. Huoh se pisti jalat niin liikumaan että ohhoh.. ja se piano kipale... *sydän*

T-ERROR:in setin jälkeen ei muuta kun kiksuarenalle ja siel tuli viihyttyy tohon kahteentoista saakka kokoajan tanssien.. sitten pieni tauko kavereiden kanssa kuulumisien vaihtoo ja sit taas takaisin kiksuttelemaan.. *plur*

Proteuksen setis jo muutamia kertoja aloitusbiisinä soinu broidin nomic- fortuna on jotain ihan uskomatonta joka saa mun fiilikset kattoon samantien *joo* *hih* Ja se tila oli niiiiiiiiin täydellinen!!!! se oli just sitä jotain mitä oon kaivannu..!! monelle oon selittäny että oon kyllästyny rafla clubi jjuttuihin kaipaan varastoo jne jne ja tässä sitä oli.. *plur*

Paikalla oli tosi hyvin tuttuja ja uusia kasvoja... vika puol tuntinen sit olinkin jo oven ulkopuolella jakelemassa flaikkuja ja siitä jäätiin juoruamaan aamu viiteen saakka kunnes alkoi aamubileet josta lähettiin ysin aikaa pois kun väsy alkoi vähän painaa..

Mut kiitos kaikille oikeen paljon,.. meno oli oikeen mahtava..*piis*

[muokattu 13.6.2004 16:32]
Uhuu

Posts: 844

#160 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
oikein oli onnistuneet kemutukset... toivottavasti näitä lisää lähellä kotia kerrankin...
taas tuli lörpöteltyä monta uutta tuttavuutta ja siihen se aika melkein menikin =)

jutustelin siinä illan aikana narikkahenkilökunnan kanssa ja sieltä tuli positiivisesti yllättynyttä palautetta. poket selittivät, että ero on huomattava tavallisiin raflailtoihin verrattuna: ihmiset ovat iloisia ja niiltä järjestyshäiriöiltä vältyttiin. myös poliisin ja läänin tarkastajien mielestä kaikki oli kuulemma sujunut oikein hyvin... hyvä ME!!!

pientä kuittailua tuli miesten hameista ja karvatöppösistä... ja nokkahuilukonsertostakin =) vitsikästä kuittailua tosin... narikan miehet naureskelivat, että kovasti kuulostaa siltä, että polkkahuoneessa oli jäänyt repeat päälle... samaa biisiä koko ilta =)

suurkiitos ihanille ihmisille ja tietysti järjestävälle taholle... oli kivaa niin.... enemmän olisi voinut tanssia ja rajoittaa pulina-aikaa. mut ehkä sit ens kerralla... siellä nähdään (toivoakseni) kaikki taas!

-milleniumedition(maxi)uhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"