Pacifique II.... Totta vai Huhua!?!

86 posts, 5 pages, 20,287 views

Amnesia

Posts: 888

#21 • • Amnesia

ezzy:
Espoon poliisi järkkää pahoittelubileet eli faktaahan tämä on :)


Mukana mm. DJ Poliisi, Judge Jules ja ne saksalaiset ”eins-zwei-polizei”-heebot *justjoo*
Mut enpä usko että Pacifique 2:sta tulisi niin pian edellisen jälkeen...
Ozie

Posts: 1,389

#22 • • Ozie

Amnesia:
...ne saksalaiset ”eins-zwei-polizei”-heebot ....



Mo-do - Einz, Zwei, Polizei

omistan ton sinkun *ding*
Chilek

Posts: 112

#23 • • Chilek monkiii
Joo mäki oon siel pyörittelees levyi joo nii varmaa....olis hyvä jos olis....

--
EN se mää ollu....

Karski

Posts: 6,049

#24 • • Karski Pomon kätyri
Onks nyt menny sekasin pacifiquet ja oceaniat
ja sit se kesällä tiedossa oleva risteily
(jolla ei siis oo mitään tekemistä p:n tai o:n
kanssa) *justjoo*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Kana

Posts: 69

#25 • • Kana lässski
Toivottavasti järkkää uudellee, mun mielest noi bileet oli parhaat ikinä Suomes järkätyt Partyt. Ei jääny mitää hampaankoloon paitsi #%! hotelli Korpilammen toiminta bileiden jälkee mikä oli pelkkää paskaa. Nii ja sit toi pollareiden sekoilu*dissaa**sydän**hih*

--
Techno 4 life!

Saara

Posts: 1,954

#26 • • Saara #2970

Kana:
Toivottavasti järkkää uudellee, mun mielest noi bileet oli parhaat ikinä Suomes järkätyt Partyt. Ei jääny mitää hampaankoloon paitsi #%! hotelli Korpilammen toiminta bileiden jälkee mikä oli pelkkää paskaa. Nii ja sit toi pollareiden sekoilu*dissaa**sydän**hih*



Mitä hotelli teki ? Meillä oli siit vierestä varattu mökki joten ei hajuakaan mitä hotelli teki...

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

sts

Posts: 7,969

#27 • • sts Sama pyynti aitta!

Jone:
---
sts:
Mikä risteilyn nimi on on epäselvää, mutta kyllä tulee lukekaa:

http://www.koneisto.com/

---


Risteilyn? Eihän Pacifiquella ole risteilyjen kanssa muuta tekemistä kuin vesi.



totta totta :D olin vähä epäskarppina siinä kolmen aikaan aamulla :D
Toope

Posts: 424

#28 • • Toope TEAM HOROT KYYKKYYN!!!
taitaa olla huhuh mutta JOS ei oo niin paikalle tuun varmasti!!
kipzu

Posts: 67

#29 • • kipzu

Tres:
Onks nyt menny sekasin pacifiquet ja oceaniat
ja sit se kesällä tiedossa oleva risteily
(jolla ei siis oo mitään tekemistä p:n tai o:n
kanssa) *justjoo*



Ei siis kyl mä kuulin et se ois 99% varmaa et Pacifique 2:nen tulis joskus kesällä! Jotain kai et sopimuksii ei vaan oo viel kirjotettu... *täh* *aplodit*
Tronica

Posts: 60

#30 • • Tronica
sais tulla kyl!!! :D *sydän* *jiihaa*

--
©Tronica

vaavu

Posts: 1,324

#31 • • vaavu vara-vana
Sinänsä jännä että Pacifiqueta muka pyrittäisiin järjestämään kesällä, ainakaan iltabileenä. Ensinnäkin ulkona on kesällä niin valoisaa, että allasaluetta on lähes mahdotonta saada riittävän hämäräksi. Toisekseen miksi järjestää allasbileet sisällä silloin kun ulkonakin on kiva ilma? Kolmanneksi ainakin osalla järjestävistä tahoista saattaa olla kesällä muutakin puuhaa.

Pacifique II noin ajatuksena ei sinällään ole mitenkään varmaan mahdoton, mutta itse epäilen että sitä ei tulla järjestämään vielä ensi kesänä.
Riku

Posts: 3,187

#32 • • Riku The Little Prince

kipzu:
Ei siis kyl mä kuulin et se ois 99% varmaa et Pacifique 2:nen tulis joskus kesällä! Jotain kai et sopimuksii ei vaan oo viel kirjotettu... *täh* *aplodit*

Anteeksi nyt skeptisyyteni, mutta en kyllä kovin vakavasti jaksa ottaa tuollaisia. Ei olisi ensimmäinen huhu joka on enemmänkin kuin 100% varma ilman että taustalla on juuri mitään totuutta, ja toiseksi, tietäen ketkä Pacifiqueta järjestävät, niin noilta tyypeiltä ei kyllä yleensä ikinä mikään vuoda julkisuuteen ennenkuin tiedot todella ovat julkaisuvalmiita. Uskon kun näen.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

noena

Posts: 3,138

#33 • • noena first breath after coma
Jooo olispa se totta.. ja silleen että ikäraja olis vaikka joku 16...?? *iloinen* jookoskookos? *olenoikeastitarpeeksivanhatulemaanpaikalle-hymiö*

*justjoo**nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

antonsonin

Posts: 2,712

#34 • • antonsonin laserpoint.
joo ja sit sinne tulis Kebab Gays Dj Team soittelee teille huva kebab musiki fitu !!!!!!!!! ja sit siel olis hiekajalkapalo stadioni misa paljo kebab potki hiekajalkapalo !!!!!!!! Fitu Ma vannon sen !

[muokattu 25.4.2004 23:06]
kipzu

Posts: 67

#35 • • kipzu

ant1:
joo ja sit sinne tulis Kebab Gays Dj Team soittelee teille huva kebab musiki fitu !!!!!!!!! ja sit siel olis hiekajalkapalo stadioni misa paljo kebab potki hiekajalkapalo !!!!!!!! Fitu Ma vannon sen !

[muokattu 25.4.2004 23:06]



No niin no... *kyrhahhaa kyrhahhahaa!!!!

(*Kyrhahhaa= ihan törkeen paskalle jutulle luotu oma nauru) *släp*
Wegez

Posts: 2,141

#36 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Siis siis siis....mitä mitä mitä... *ding*

Ny te olette kyllä iha hakuteillä...mä kuulin oikeen faktan.. *hymy*

Todellakin...on tulossa Pacifique 2nd
Joka järkätään Helsingin maauimalalla...2päiväne festivaali..päivät tais olla 12.-13.-06.2004 ja sen takia siitä ei ole vielä ilmoitettu koska liput saadaan myytyä loppuun vaikke mainostettaisiin edellisenä viikolla..
Ja lineup tais olla suoraan maailmalta..muutamia tässä mainitakseni... Mario Piu, Johan Gielen & Svenson, Push, Rah, Mesh, Mauro Picotto...ja sitä rataa...osa heittää live-kaikkaa ja osa dj... et ei tainnu montaa kotimaista dj:tä olla.. *aplodit* Loisto kemut oli tulossa mitä kuulin.. *pihkassa* Mut niitä ja tarkempaa infoa odottelemaan..


Edit: no eiiih..läppä läppä.. *plur* ..mut ois kyl oikeesti siistiä jos tulis edes toiset saman tyyliset..ei sen tarvisi juuri Pacifique olla.. *hymy* Mut en usko että ihan heti..eiköhän ainakin vuos saada odotella seuraavia.. *vink*

[muokattu 27.4.2004 19:27]

--
...we´re all made of stars...

Etya

Posts: 35

#37 • • Etya

vaavu:
Sinänsä jännä että Pacifiqueta muka pyrittäisiin järjestämään kesällä, ainakaan iltabileenä. Ensinnäkin ulkona on kesällä niin valoisaa, että allasaluetta on lähes mahdotonta saada riittävän hämäräksi. Toisekseen miksi järjestää allasbileet sisällä silloin kun ulkonakin on kiva ilma? Kolmanneksi ainakin osalla järjestävistä tahoista saattaa olla kesällä muutakin puuhaa.

Pacifique II noin ajatuksena ei sinällään ole mitenkään varmaan mahdoton, mutta itse epäilen että sitä ei tulla järjestämään vielä ensi kesänä.



juu, olishan se kiwaa, mut mä mietin aivan samoja asioita *hmph*
_atmos

Posts: 230

#38 • • _atmos
näin unta tapahtumasta ja nyt sytty taas kipinä ja odotan innolla jatkoa. onko kellään tietoa onko tätä suunnitteilla kylmää talvea varten?
imo parhaalle tapahtumalle ever on kyllä pakko saada jatko-osa!
remotion

Posts: 5,283

#39 • • remotion nostatus guru

Zwek:
Eiku se on Oakie vs. Tiesto vs. Buuren ...


Unohdit Sashan ja Digweedin, ne soittelee siin ulkona jonottaville ihmisille. Saunassa soittaa Marco V ja kylmäaltaassa LAB4!!*kuolaa*
sts

Posts: 7,969

#40 • • sts Sama pyynti aitta!

remotion:
---
Zwek:
Eiku se on Oakie vs. Tiesto vs. Buuren ...

---

Unohdit Sashan ja Digweedin, ne soittelee siin ulkona jonottaville ihmisille. Saunassa soittaa Marco V ja kylmäaltaassa LAB4!!*kuolaa*



jos sinne kylmä altaalle jotai oikeasti laadukasta jos muuallaki tulee ok matskuu ;)