Trinity Presents : Lisa Lashes In Helsinki @maestro 9.6.2004

307 posts, 16 pages, 45,731 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#61 • • hallucinogen Edain
Toi flaba on kyllä ihan nätti *hymy* Tyyliuskollinen lisan omille sivuille *hih*

--
pikku-*possu*

itis

Posts: 2,518

#62 • • itis Morning Star
Sitte olis noi libut myynnissä perjantai-iltapäivästä (jostain 2-4n välillä) lähtien Honestyssä ja toivottavasti saman päivän aikana myös Street Beatissa

Helsingin ulkopuolella olevien kannattaa kysellä osoitteesta [email protected]

[muokattu 29.4.2004 12:02]

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

tomppi

Posts: 1,600

#63 • • tomppi thzombie ™
Ois kyl kivaa nähdä Lisa Lashes taas kerran *jiihaa*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

tematsu

Posts: 436

#64 • • tematsu Innovator
voi ***** ***** *****!!!!! ei oo todellista enää... miks mun pitää olla silloin töissä ku tällaset kemut pidetään... *niisk* ehkä mä sitten näe Lashesin sitten seuraavaksi kun saapuu suomeen, ellei näitä sitten vois minun mieliks siirtää... *ding**igor*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

JanJan

Posts: 189

#65 • • JanJan

temazz:
voi ***** ***** *****!!!!! ei oo todellista enää... miks mun pitää olla silloin töissä ku tällaset kemut pidetään... *niisk* ehkä mä sitten näe Lashesin sitten seuraavaksi kun saapuu suomeen, ellei näitä sitten vois minun mieliks siirtää... *ding**igor*





Sitä varten on sairaslomat!!!! *pelle*
flygfisk

Posts: 327

#67 • • flygfisk
*jiihaa* tai sitten ei, kun vko aikasemmin muuttanut göteborgiin.*nyyh*
itis

Posts: 2,518

#68 • • itis Morning Star

flygfisk:
*jiihaa* tai sitten ei, kun vko aikasemmin muuttanut göteborgiin.*nyyh*



Tänne pääsee kyl lautalla *hih*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Karski

Posts: 6,049

#69 • • Karski Pomon kätyri
Onpas aika kätevää että mulle on tällaset
synttärit järjestetty ^____^

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#70 • • liikkuva muna an egg on the move
Tulevaisuudessa jos mun pärstää laitetaan noihin flaboihin, kannattaa ottaa yhteyttä tännekin päin. Mikä tahansa muu kuva ois kelvannu muttei toi *dissaa* *iso negailu*
Jone

Posts: 8,258

#71 • • Jone Archibald Haddock

alek száhala:
Tulevaisuudessa jos mun pärstää laitetaan noihin flaboihin, kannattaa ottaa yhteyttä tännekin päin. Mikä tahansa muu kuva ois kelvannu muttei toi *dissaa* *iso negailu*



Toivottavasti maailmasi ei nyt kuitenkaan romahda - kuvan kokokin kun on kokonaiset sentti x sentti.
flygfisk

Posts: 327

#72 • • flygfisk

Itis:
---
flygfisk:
*jiihaa* tai sitten ei, kun vko aikasemmin muuttanut göteborgiin.*nyyh*

---


Tänne pääsee kyl lautalla *hih*



Pääsee. Ja autollakin Haaparanda/Tornio kautta, mutta kun duuni loppuu 9.6. 1700 ja alkaa 10.6. 900, niin voisi tulla aika kallis keikka, kun lentäen pitäisi tulla. Eikä töistäkään viitsisi ottaa saikkua heti neljäntenä päivänä. ;)
liikkuva muna

Posts: 2,652

#73 • • liikkuva muna an egg on the move

Jone:
---
alek száhala:
Tulevaisuudessa jos mun pärstää laitetaan noihin flaboihin, kannattaa ottaa yhteyttä tännekin päin. Mikä tahansa muu kuva ois kelvannu muttei toi *dissaa* *iso negailu*

---

Toivottavasti maailmasi ei nyt kuitenkaan romahda - kuvan kokokin kun on kokonaiset sentti x sentti.



Toivotaan ettei flyerin tekijänkään yöunet mene jokaisen pikkunipottajan negailuista. *ankka*
itis

Posts: 2,518

#74 • • itis Morning Star

flygfisk:
---
Itis:
---
flygfisk:
*jiihaa* tai sitten ei, kun vko aikasemmin muuttanut göteborgiin.*nyyh*

---


Tänne pääsee kyl lautalla *hih*

---


Pääsee. Ja autollakin Haaparanda/Tornio kautta, mutta kun duuni loppuu 9.6. 1700 ja alkaa 10.6. 900, niin voisi tulla aika kallis keikka, kun lentäen pitäisi tulla. Eikä töistäkään viitsisi ottaa saikkua heti neljäntenä päivänä. ;)



Ymmärrettävää... *lohduttel*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Mellu-

Posts: 4,006

#75 • • Mellu-
äää-ä ... nyt meni vaikeeksi..pitäs jokatoinen vko matkustella helsinkiin bileisiin *ding*
ja siihe uppoaa aika herttasesti rahaa ... shit.... nyt iski ongelma..kovasti tahtosin kyl näihin bileisiin tulla... dääm dääm... hmm... *miettii*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

itis

Posts: 2,518

#76 • • itis Morning Star

Mellu-:
äää-ä ... nyt meni vaikeeksi..pitäs jokatoinen vko matkustella helsinkiin bileisiin *ding*
ja siihe uppoaa aika herttasesti rahaa ... shit.... nyt iski ongelma..kovasti tahtosin kyl näihin bileisiin tulla... dääm dääm... hmm... *miettii*



MUUTA HELSINKIIN! *nauru*

Sillä se ongelma ratkeaa *plur*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Aidan

Posts: 1,524

#77 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
*hikoil* vaan 30 päivää enää.... *jiihaa**plur*

*sydän*LISA LASHES*sydän*

--
Hammer Zeit!

insejn

Posts: 689

#79 • • insejn
wautsi, tänne *plur*

--
*aplodit*

Avatar
#80 • • Hexe Guest
Szahala Szahala.... Täällätäällä... Paikalle koitan saapua jos saa rahaa :)