Trinity Presents : Lisa Lashes In Helsinki @maestro 9.6.2004

307 posts, 16 pages, 45,746 views

itis

Posts: 2,518

#221 • • itis Morning Star

Kaizu:
Kyllä oli kivaa. Musiikki oli aivan loistavaa ja näytti siltä että LIsakin viihtyi, ainakin niistä rempseistä naurahduksista sekä *hymy*:stä päätellen.
Järkkäreille kiitos sekä *aplodit*
Trinityssä nähdään!



Lisa oli ns. ”hyvissä” *nauru*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

UnityF

Posts: 15,721

#222 • • UnityF joo just se
*sydän* KIITOS LISA... KIITOS JÄRJESTÄJÄT *sydän*

aivan ihana ilta vaikka oli mieli vähän maassa muista syistä... saitte mut hymyilemään ja tanssimaan... Oli oli oikeen hyvä ja kerrankin en ollu *känni*ssä *hih*...

Lisan setti oli jotain uskomatonta... Mut ekaa kertaa monen vuoden jälkeen kaipasin jossain vaiheessa korvatulppia koska en meinannu kuulla edes omia ajatuksia sen verran kovaa tuli musa..*hymy*

Ne jotka missasi tän tapahtuman niin mä voin sanoo että menettivät tosi paljon... koska se naisen kikkailu.. lava karisma.. mulla vähänkö jäi suu auki kun se pomppas siihen dj:pöydän päälle ja alkoi tanssii ja näki kuinka tanssijat villiinty siinä ympärillä... huoh mitä menoo..!!!!! Ihan uskomatonta.. en ole ennen nähnu tommoista yleisön ”hallitsemista”... *hih* fiilis oli korkeella. Sitä oli kivaa seurailla.. *hymy*

Lisa muutenkin kun ennen esiintymistä istu lepposasti siinä yhellä pöydällä ja jutteli niitä näitä bilettäjien kanssa ja jakeli poskisuudelmia nimmareita jne jne se oli kanssa jotain erikoista..*plur*

wertin setti oli kanssa jotain tosi ihanaa kuuneltavaa... en turhaan saapunu jo klo20 paikalle.. *sydän*

neon & friik.... tsiisus mitä ihania kipaleita.. mitä muistoja tuli mieleen.. *plur*

sasha f... sie et petä ikinä.... sä oot huippu.. *plur*

Aleksi.... voih... Anmitzcuaca *pihkassa*


Kaiken kaikkiaan kiva ilta... mä meen suunittelemaan mun sisääntulo deko ideaa... *vink* synnytyskanavat auki... täältä tullaan....!!! *nauru*



Nyt monta kokemusta rikkaampana alan odottamaan innoissani trinityn bileitä.. *joo*
ja viellä btw.. mä kuulin jotain huhuja et porukka puhu ”mä en tiiä tuunko trinityyn kun ne on polkka bilee”t ja toiset ”mä en tiiä tuunko trinityyn koska ne on kiksu bileet”.. käsittääkseni siellä on edelleen 2 eri arenaa!!! + se chilli... joten siellä on sekä polkkaa että kiksuu.. ET haloo *ding* ei muuta kuin sinne kaikki kun tarjolla on jotain erikoista... kivaa vaihteluu clubeille ym ym päästä tehtaaseen tanssahtelemaan.. tulee oikeen vanhat ajat mieleen... *hih*

Kiitos viellä kerran!!!

*kiitoskiitos* *kiitoskiitos**kiitoskiitos* *kiitoskiitos**kiitoskiitos*

[muokattu 10.6.2004 15:13]
itis

Posts: 2,518

#223 • • itis Morning Star
UnityF *hali*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Avatar
#224 • • xrei Guest
Täytyy kyl sanoa että hemmetin hyvän setin Lisa heitti, yllätyin suuresti *kiitoskiitos*

Tanssilattialla oli sopivasti tilaa ja meno hyvää, jakso pomppia siihen about kolmeen asti kunnes alko mun jaloissa ainakin hyydyttää *nauru*

Ekaa kertaa tuntu siltä et ehkä ne korvatulpat olis hyvät, ainakin päässä humisee vieläkin... But hey, pääasia et oli siistii *jiihaa*
UnityF

Posts: 15,721

#225 • • UnityF joo just se
niiiin ja vielä vähän avautumista... mikä on suomen ”skenessä” ylipäätänsä että suomalaiset bilettäjät kyykkii kotonaan johonkin klo23-24 saakka kun bileet alkaa jo esim tässä tapauksessa klo20..???
kun eikö bileistä saa enemmän irti kun menee ajoissa paikalle kerkii fiilis kehittyy ja oot jo ihan täpinöissä sitten just klo23 aikaa ja kun bileet loppuu niin oot ihan puhki poikki... kun täällä tää tuntuu menevän et bileehin tullaan klo 23-24 ja fiilis syntyy klo 02 aikaa ja sit valitetaan kun loppuu bileet liian aikasin.. *ding*
tää koskee ihan yleisesti kaikkia bileitä... tuli vain eilen huomattuu se kanssa jälleen kerran..
Avatar
#226 • • Dorka Guest

UnityF:
niiiin ja vielä vähän avautumista... mikä on suomen ”skenessä” ylipäätänsä että suomalaiset bilettäjät kyykkii kotonaan johonkin klo23-24 saakka kun bileet alkaa jo esim tässä tapauksessa klo20..???
kun eikö bileistä saa enemmän irti kun menee ajoissa paikalle kerkii fiilis kehittyy ja oot jo ihan täpinöissä sitten just klo23 aikaa ja kun bileet loppuu niin oot ihan puhki poikki... kun täällä tää tuntuu menevän et bileehin tullaan klo 23-24 ja fiilis syntyy klo 02 aikaa ja sit valitetaan kun loppuu bileet liian aikasin.. *ding*
tää koskee ihan yleisesti kaikkia bileitä... tuli vain eilen huomattuu se kanssa jälleen kerran..


no siis suomalaiset o laumaeläimiä, ne tuntee ittensä liian orvoks jos ei ole vielä paljoa porukkaa... mut sitten mennään aina tietentahtoen ”liianmyöhään” jolloin on hirveet jonot ja seistään jonossa sitten kiltisti joskus tunti tai ylikin...

en itsekkään oikein ymmärrä tätä ideologiaa vaan ite tuun ennen, kun tulee mitään jonoja *hihu*
itis

Posts: 2,518

#227 • • itis Morning Star
Samaa mieltä UnityF:n kanssa. Ihmeellisiä ollaan me suomalaiset kun ei tulla ns. koko rahalla bilettämään. Ostetaan ensin lippu 7.5h tapahtumaan ja ollaan mestoilla puolet siitä.

Ainut puolustus on viinan kova ravintolamyyntihinta, mut miten mulla on sellainen kuva että bileissä on paljon niitäkin jotka ei juo paljon viinaa että jaksavat tanssia?

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Grizzley

Posts: 2,893

#228 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Annetaan ihmisten hankkiutua paikalle tasan sillon kun ne ite haluaa? *plur*

Oli kyllä helmikekkerit, sen verran olin Lisaa odottanu et hiukan pelotti et iskee sellanen pettymys mut ei!! *jiihaa* Kiitos järjestäjille, henkilöt jotka hoiti Lisan tänne on automaattisesti mun Nobel listalla *joo* *nauru* Jos jotain pitää vinkua niin korvat tekee sen mun puolesta, eli aikas kovaa tuli...

--
Signature summarily executed for treason

NaperO

Posts: 92

#229 • • NaperO normien katkaisin
Rankkaa...

Kun lähtökohdat bileisiin oli tiistain ja keskiviikon välissä nukutut huimat 2 tuntia ja keskiviikkona liikenteessä aamukuudesta asti niin huomasin ainakin sen, että ihmeisiin ihminen vääntyy kun musa on sellaista mikä nappaa täysillä. Ja sellaista se Lisa soitti. Kahdeksan aikaan Tallinnan paatilla vielä sai oikoa jalkojaan ja venytellä, kun oli ihan puuduksissa koko äijä ja meinasi nukahtaa seisaalteen, mutta Maestrossa unohtui ensin uni ja kun tanssilattialle pääsi niin unohtui kaikki muukin.

Nyt on taas jumissa, muttei harmita pätkääkään. Trinityssä uudestaan!

*kiitoskiitos*

--
\\\"Freeze you mother-sticker! This is a fuck-up!\\\"

KD

Posts: 154

#230 • • KD sick mind
Kylläpä oli pitkästä aikaa hienoa kuulla kunnon hh saundia. *aplodit* Lisan setti oli kyllä hunajaa korville ja meininki oli muutenkin oikein mahtava, niinkun odottaa sopi. *pihkassa* Wertkin soitti alku illasta oikeen maukkaan setin, mutta ei vaan oikein tuntunut ihmisiä riittävän tanssilattialle asti.


UnityF:
niiiin ja vielä vähän avautumista... mikä on suomen ”skenessä” ylipäätänsä että suomalaiset bilettäjät kyykkii kotonaan johonkin klo23-24 saakka kun bileet alkaa jo esim tässä tapauksessa klo20..???
kun eikö bileistä saa enemmän irti kun menee ajoissa paikalle kerkii fiilis kehittyy ja oot jo ihan täpinöissä sitten just klo23 aikaa ja kun bileet loppuu niin oot ihan puhki poikki... kun täällä tää tuntuu menevän et bileehin tullaan klo 23-24 ja fiilis syntyy klo 02 aikaa ja sit valitetaan kun loppuu bileet liian aikasin.. *ding*
tää koskee ihan yleisesti kaikkia bileitä... tuli vain eilen huomattuu se kanssa jälleen kerran..



Täysin samaa mieltä. *joo* Eihän kukaan varmaan mene jonkin bändin keikallekkaan vasta sen puolivälissä. Kyllä ihmisten pitäis olla paikalla sillon kun ovet aukeaa.

Toinen asia, joka on jaksanut ihmetyttää jo vuosia on se, että miksi joku maksaa kymmeniä euroja lipusta tapahtumaan ja sitten istuu baarissa pääesiityjän setin ajan. *ding* Eilenkin oli Lisan setin aikana taaemmassa baarissa melkein ruuhkaa.

--
Do it without the attitude or don't do it at all!

Hupsu

Posts: 1,005

#231 • • Hupsu

UnityF:
[...] kun täällä tää tuntuu menevän et bileehin tullaan klo 23-24 ja fiilis syntyy klo 02 aikaa ja sit valitetaan kun loppuu bileet liian aikasin.. *ding*
tää koskee ihan yleisesti kaikkia bileitä... tuli vain eilen huomattuu se kanssa jälleen kerran..



Eipä muuta ku kemut alkamaan yheltätoista ja loppumaan aamukuudelt. Joha loppuu kitinä. Mites muute lainsäädäntö nykypäivänä noitte aikojen kans?

--
Päivän mietelause?

Zeni-

Posts: 1,104

#232 • • Zeni- Funky Little Man
MAHTAVAA!! UPEETA!! *super* *aplodit*

Ensimmäinen kerta Maestrossa ja ei tod. viimeinen.
Helvetin hyvänkokoinen paikka+ilmastointi... ei liian kuuma (paitsi Lisan setin aikana hiukan pukkas hikeä polkates), eikä liian kylmä+tupakansavut ei häirinny kertaakaan.
Valot oli ok, ei liian kirkkaita stroboja koska niistä mulle ainakin tulee pää kipeeks...
Neon & Friik *sydän* *super* taas tuli hyviä biisejä urakalla.
Ja illan pääesiintyjä Lisa. Ei herranjumala mä en voi vieläkään uskoo et näin sen livenä... *hymy*
Eilinen ilta jää parhaimpien bileitten listalle piiitkäksi aikaa.
Kiitos vielä järkkäreille sun muulle posselle, lisää tämmöistä. *aplodit*

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

cheat

Posts: 796

#233 • • cheat
Hemmetin hienot bileet. Kiitos kovasti vaivan nähneille järjestäjille. *sydän*

Turkulaisille väsyneille vätyksille pojoja miinus kymmenen ainakin, pässit, sen persuksen voi nostaa siltä kotoisalta turku-sohvalta useamminkin kun kerran vuodessa ja suunnata itsensä laatubileisiin.Mutta ei. Tiedättepähän mitä missasitte. Hajotkaa.*taputapu*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

itis

Posts: 2,518

#234 • • itis Morning Star
hieman ihmetteli myös Tamperelaisten yms. osanottoa... No mut, harmittaa että teiltä jäi hyvä meininki näkemättä.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Avatar
#235 • • HRDance Guest

Zeni-:
MAHTAVAA!! UPEETA!! *super* *aplodit*
Ja illan pääesiintyjä Lisa. Ei herranjumala mä en voi vieläkään uskoo et näin sen livenä... *hymy*
Eilinen ilta jää parhaimpien bileitten listalle piiitkäksi aikaa.
Kiitos vielä järkkäreille sun muulle posselle, lisää tämmöistä. *aplodit*

OivoIVOIvoi!!! tää päivä on mennyt ihan fiilistellessä!! JÖSSES! i love Lisa Lashes *plur*
Ja Trinityä odotellessa *hih*
itis

Posts: 2,518

#236 • • itis Morning Star

climate:
No kyllä musta on ihan ymmärrettävää että muualta Suomesta ei tultu bileisiin, jotka on keskellä viikkoa.

Opiskelijabudjetilla kun ei juuri kovin paljoa reissata, niin opiskelijat varmaan mieluummin pistää ne matkarahat varsinaisiin Trinity-bileisiin kuin warm uppeihin.

Ja sit taas ne joilla ois rahaa, ovat töissä, ja Turusta kun tulee keskiviikoksi helsinkiin bileisiin niin takas turussa on vasta joskus 5-6 maissa aamulla(?) ja pitäis sit torstaina mennä töihin.

Et kyllä mun mielestä toi oli ihan ymmärrettävää. Jos nää ois ollu pe tai la, niin tilanne ois varmaan ollu ihan toinen. Ja nää ois ollu vieläkin paremmat bileet *sydän* jos mahdollista



*joo* samaa mieltä. Oltais haluttu pitää ne lauantaina, mut Lisa ei olis päässyt suomeen vasta ku ensi vuonna.

Olisihan noita kuljetuksia ollut jos olis halunnut ja olis saanut lipunkin bussikuljetuksen päälle edullisemmin...

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

E-man

Posts: 37

#237 • • E-man
Täytyy kyllä sanoa, että ei oo miesmuistiin ollu näin hyviä bileitä!! *jiihaa* Lisan show oli sitte kertakaikkiaan loistava! *aplodit* *aplodit*
Eivät kyllä tiedä mistä jäivät paitsi ne jotka eivät paikalle ilmestyneet *eiei*

Eikä oikeestaan koko iltana ollu ainootakaan huonoa biisiä... tanssilattialla tuli oltua melkeimpä koko aika Friikin & Neonin seteistä pilkkuun *jiihaa*

Onneks oli pääsykokeet vasta 12 ni kuuliki jotain sielä. Täälläkin tuli ekan kerran mielee että ne korvatulpat vois olla ihan jees.

Ja Maestrossa olin ite ekaa kertaa ja täytyy sanoa että paikka on aivan loistava! Tilaa riittää ja muutenki mukava sistus jne. Tuolla kyllä vois olla useemminkin isoja nimiä *joo* Hesarin voisisvat unohtaa noiden isojen nimien kanssa, on sen verta pieni kuitenki.

--
-::What doesn't kill you, makes you stronger!::-

Avatar
#238 • • ALIEN Guest
totally gay *igor*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#239 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Nyt se paha mieli vasta tulikin kun luin edelliset palautteet *nyyh*

No paha sitä on nyt lähteä inisemään... *eiei*

Edit: Siis kun en itse ollut paikalla finanssi tilanteen takia...

[muokattu 10.6.2004 17:09]

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Maihku

Posts: 1,186

#240 • • Maihku neiti hankala
oih*plur*paikka ja soittajat olivat niin*sydän*vaikka olinkin vähän pipi,kyllä sitä viimeistään jaksoi kun *sydän*Lisa*sydän*alkoi soittamaan.Oli niin hyvä ettei sanat riitä kertomaan*sydän*kiitos kaikille tutuille ja muille,ilta oli mahtava*hymy*

ja muuten.....vaikka olenkin pieni se ei tarkoita että mua saa nostella ja riepotella ympäriinsä koko ajan*hmph*