Divesin Synttärit @ pasifico Helsinginkatu 15 @ Helsinki

21 posts, 2 pages, 3,300 views

UnityF

Posts: 15,721

#1 • • UnityF joo just se
Meitsi tulee ainakin juhlii äijän synttäreitä.. *jiihaa*
Tätä iltaa onkin jo odotettu... *joo* *hymy*
Dives

Posts: 536

#2 • • Dives I see the light
juu tervetuloa vaan kaikki.. hauskaa tulee.. :D
Saara

Posts: 1,954

#3 • • Saara #2970
Ai niin, tää oli se mihin Maria olit kutsumassa mua ja Laria silloin joskus. Pitää katsoa jos ja mikä päivä toi on kohta. Vois olla ihan jees. Paljon tonne mahtukaan jengii?

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Dives

Posts: 536

#4 • • Dives I see the light

Saara:
Ai niin, tää oli se mihin Maria olit kutsumassa mua ja Laria silloin joskus. Pitää katsoa jos ja mikä päivä toi on kohta. Vois olla ihan jees. Paljon tonne mahtukaan jengii?



90 sinne mahtuu.
KaveriTavara

Posts: 440

#5 • • KaveriTavara pyryharakka
jeah meitsi koittaa päästä paikalle *jiihaa*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#6 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Mun on varmaan pakko ilmestyä kun taidan soittaa siellä... *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Dives

Posts: 536

#7 • • Dives I see the light
Juu elkikkä tuli pieniä muutoksia paikan suhteen ja niin tuli artistienkin.. paikka on pacifico porukkaa mahtuu 300 ja sisäänpääsy on 0? KAIKKI VAAN PITÄMÄÄN HAUSKAA!!
Dives

Posts: 536

#8 • • Dives I see the light
nimi muuttu kans.. se on Pakko nyt kalenterissa....
tomppi

Posts: 1,600

#10 • • tomppi thzombie ™
Pakkohan sinne on mentävä *hih* Harmi vaan että se on keskellä viikkoa, kun on mentävä taas töihin sitten kello 07:00 *poks*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Dives

Posts: 536

#11 • • Dives I see the light
pacificossa ei voi soittaa liveä valitettavasti.. eikä mitään muuta ihmeellistä muutenkaan.. mutta listan luulisi silti mielyttävän
Dives

Posts: 536

#12 • • Dives I see the light
ihan lisäinfona niin paikalla tulee olemaan uv valoa joten ottakaa mukaan paljon uv aktiivista kamaa.. :D
Miika

Posts: 893

#13 • • Miika

ezzy:
höh, minne luminescent katos *nyyh*



Ikävä kyllä, en saa tuota iltaa vapaaksi töistä. En mitenkään ehdi purkaan studiota siinä klo22 jälkeen ja hyppiin synat ja romppeet kainalossa Isoroballe. Koko Vappukin mendee ainoastaan töiden merkeissä, joten joutuu ottaan kunnon revanssin sit keskellä viikkoa, Pulsarissa tietenkin. *joo*
sts

Posts: 7,969

#14 • • sts Sama pyynti aitta!
no kyl se paikka sellasena perus letkeily mestana käy
anthocyan

Posts: 1,511

#15 • • anthocyan Kohti valoa...
Juu taidan tulla muutaman kaverin kanssa! *plur*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Avatar
#16 • • CryOniC Guest
Joo,eiköhän tänne ilmestytä..*jiihaa*
sts

Posts: 7,969

#17 • • sts Sama pyynti aitta!
HYVÄ SLOVAKIA! *naur* Saatiinpa lätkäfanit karkoitettua :P
Dives

Posts: 536

#18 • • Dives I see the light
Kiitoksia kaikille jotka tulivet mun synttäreille ja kaikki ne jotka ei tulleet niin menetitte paljon.. kaikki soitti mahtavaa soundia.. kiitoksia idille ja steven hoaksille ja dagolle ja jagulle ja hookahille ja erityisesti noalle hämäräseutuliikenteestä.. oli mahtavaa suomi psykee..

oli oikein mahtava meininki.
tomppi

Posts: 1,600

#19 • • tomppi thzombie ™
Kiitos että sai tulla *hali*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Texx

Posts: 650

#20 • • Texx ^_^
hehe. JEE SLOVAKIA WUHUU *aplodit*
Olin taas humalassa mut ei se mitään ^__^

--
*piis*