Akira 101 - Pn3umatic Hardcor3 (Promo Mixtape)

20 posts, 1 page, 3,148 views

A101

Posts: 90

#1 • • A101
Length : 1:15:50
File Type : OGG
Average bitrate : 124 kbps
File size : 70,631,207 bytes
Nominal bitrate : 160 kbps
Style : Freeform
Beats per Minute : ~190

Tracklist:
Raw Power
Never Apart
Digital Science
Cold
Grazy (Digital Beat Remix by Shanty, Tazz & Concept)
Mad As Hell
The Real World
World Of Illusion
Locked Inside Your Mind (Breeze & Styles Mix)
Right Now
Hellbound
I Came For You
Body Groove
Planet Of Dreamz
Fuck Existence

Cd-Covers online soon...

Stream

Download

*jiihaa**aplodit**jiihaa*

ps. tällä kertaa vois palaute olla poikaa... *aplodit*

[muokattu 21.4.2004 16:22]
nomic

Posts: 4,120

#2 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
heti piti laittaa imuun, nimi lupaa sitä että tämä voisi olla vielä lähempänä sydän-laitostani :)

nonih, nyt on kuunneltu muutamaan kertaan ja aika mukava oli, olisin ehkä toivonut enemmän vaihtelua ja tässä oli monia biisejä joita tunnistin, mutta mukava paketti oli ja miksauksesta en sano mitään kun siitä en itekkään ymmärrä mitään :)
mutta kyl mä tykkäsin, en ehkä pidä tätä hardcorena, onhan tässä reilusti bpm:ää *joo* mutta muutama rankempi biisi, muut sitten sitä freeformia tj...en mä tiiä :) ei se iha niin justiinsa ole, hyviä biisejä... harmitti vähän tuo äänenlaatu ja ku vähä rätisee tj... :/
mutta muutes ihan maukas, ehkä olisi kaivannut väliin jotain rankempaa semmosta joka ottaa luulot pois samantien jne... *piis*

[muokattu 22.4.2004 17:39]
UnityF

Posts: 15,721

#3 • • UnityF joo just se
Tää lähti nyt imutukseen samantien.. Oli sen verran hyvä setti herralla silloin mustissa et tuli ”vähän” tanssittuu.. harvoin jaksan neonin setin jälkeen tanssii heti perään mut nyt mentiin eikä meinattu.. *hymy*

Palautetta setistä tulloo jahka oon kuunellu sen muutaman kerran.. *hymy*
A101

Posts: 90

#5 • • A101
Joo tästä olenkin kuullut... :)

Pitäis vissiin harkita nimen vaihtoa... *ding* *hih*

[muokattu 23.4.2004 16:18]
Lamb

Posts: 36

#6 • • Lamb Lamb
Mä sanoisin, et Dj Shibbe olis kovin synppis. :>

--
Yesterday was a lie.

blender

Posts: 2,552

#7 • • blender Arcade | KAIKU
cameliakin sekaan eksyny, tuosta real worldista on nyt se remixi työn alla jos nemesin sais viel mukaan, nyt tulikin mieleen niin pitää muistuttaa *nauru*

tää basic riirormi ei kyl enää kauheasti uppoo tällee kotona, mut taustalla meni ihan kivasti...
UnityF

Posts: 15,721

#8 • • UnityF joo just se
mä tykkään tästä saundista.. *joo*
tänään oon kuunellu tän pariin kertaan ja uppoo edelleen *hymy*

*jiihaa* *jiihaa* *jiihaa* *jiihaa*
Claquesous

Posts: 3,206

#9 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Millä ohjelmalla tääkin pyörii? Koitin männä aikoina imuttaa ja WinMediaPlayer rupes vittuilee..

--
32. of December

blender

Posts: 2,552

#10 • • blender Arcade | KAIKU

mikkihiiri:
Millä ohjelmalla tääkin pyörii? Koitin männä aikoina imuttaa ja WinMediaPlayer rupes vittuilee..



ogg pyörii ainakin winampilla (2.81 tai uudempi muistaakseni)
Claquesous

Posts: 3,206

#11 • • Claquesous viidettä kolonnaa

blender:

ogg pyörii ainakin winampilla (2.81 tai uudempi muistaakseni)



Ei kantsis munkaa olla Bill Gatesin rakkikoira

--
32. of December

enrapture

Posts: 117

#12 • • enrapture Cyberpunk
joo nimi ehdottomasti vaihtoon akira 101 soittaa sen verran kovempaa kamaa... tulee väärin käsityksiä :|

--
Rave music aint what it used to be...

Orfeus

Posts: 5,872

#13 • • Orfeus
Settiä en nyt viitsinyt imuttaa koska kaikki piisit näyttäs olevan tuttuja ja mixaus luultavasti ainakin menettelevää*joo*

Iski lähinnä silmään että tuosta track lististä ei paljoa iloa ole niille jotka piisejä ei oikeesti tiedä kun tos ei ole kun piisin nimet eikä artisteja ollenkaan*ding*
Myös nopeasti katsottuna oma mielipide että ehkä ainakin puolet piiseistä olis voinut olla sellasta matskua mitä ei ole mixauksilla ennen ollut?
Ainakin itelle nostaa eniten fiilistä joku uus piisi kun et samat soi kymmenessä eri nauhassa vaikka olis kuinka hyviä*piis*
Kunkku

Posts: 30

#14 • • Kunkku lystikäs olento
totanoin niin ~51min kieppeil o vissiin ”Hellbound” biisi tracklistin mukaan mut kuullostaa kyl ihan ”Duncan Oatham - Welcome to Hell.” tai sit oon ihan pihal

--
Tanssitko [X] vai Laulatko [ ] suihkussa ?

Orfeus

Posts: 5,872

#15 • • Orfeus

Kunkku:
totanoin niin ~51min kieppeil o vissiin ”Hellbound” biisi tracklistin mukaan mut kuullostaa kyl ihan ”Duncan Oatham - Welcome to Hell.” tai sit oon ihan pihal


No nyt pitäs melki lataa tää ton takii!
Mul on ainakin toi hellbound niminen piisi jossa samplet \”Welcome to Hell\”
A101

Posts: 90

#16 • • A101

Kunkku:
totanoin niin ~51min kieppeil o vissiin ”Hellbound” biisi tracklistin mukaan mut kuullostaa kyl ihan ”Duncan Oatham - Welcome to Hell.” tai sit oon ihan pihal



on se ihan blizzardia... dj S4 & Phosphor... *vink*
A101

Posts: 90

#17 • • A101
kiitoksia vain palautteesta...

”tutut” biisit johtunee siitä että kaikki ko. mixin levyt on ostettu mossosta... eli sitä samaa mitä kaikilla muillakin.. *iihhih*

...mutta ite ainakin diggailen näistä viisuista niin paljon että oli kiva soitella niitä... *jiihaa*

...niin ja luvassa on sitten uutta mixiä lähi aikoina... ostin justiinsa cd-soittimet, ja olen sitten alkanut hamuamaan demoja eri artisteilta/orkestereilta... eli sitten on luvassa varmasti sellasta matskua mitä moni ei ole kuullut... ja tyylikin vähän vaihtuu...

...niin ja nimi meni jo vaihtoon... *vink* *iloinen*

... niin javielä sitten se miks toi biisilista o tollanen... se on vaan sellanen ja ei mitään mahda... *iloinen* eli siis ajattelin et se ois jännän näkönen *vink* mutta ei se taida oikeen toimia... *pelle*

[muokattu 14.5.2004 14:02]
antonsonin

Posts: 2,712

#18 • • antonsonin laserpoint.
Tää on ihan ylipichattua ku ei piiseistä enää saa oikeen selvääkään :/ , osa biiseistä menettää sen ”raskaan” olemuksensa liian ison pichin takia. Miksaus muuten ihan menevää. Kuten nomic jo sanoi että ei tämä mitään hardcorea oo *hymy*
blender

Posts: 2,552

#19 • • blender Arcade | KAIKU

ant1:
ei tämä mitään hardcorea oo *hymy*



onkos tässä joku väittäny niin???

voinha mäkin laittaa setin nimeks esim hardcore to da bone ja se voi olla muutaki...
Avatar
#20 • • . Guest
Ihan hyvä miksaus mutta jotenkin vaihtelevaa toi äänentaso/laatu!
Kokonaisuus olisi voinut olla vielä tiiviimpi biisivalintojen
suhteen..
Tykkäsin kyllä vaikka biisit onkin jo kuultu monessa
miksauksessa lähes kyllästymiseen asti!=)
Jos tää oli sun eka mixtape ni kyllä siitä
antaisin pisteitä 9
*joo*