Paoçala - Green fields (proge)

11 posts, 1 page, 3,330 views

liikkuva muna

Posts: 2,652

#1 • • liikkuva muna an egg on the move
Polkkainspikset nollissa.. Vähän erilaista tavaraa tuli tällä kertaa, aika rauhallista ja progehtavaa.

MP3 // 160 kbps. :: Green Fields

*ankka*
cloud-c

Posts: 328

#2 • • cloud-c Re-form
Voihan jumpe!

:) Ompa vaan sanottava että kuulostaa hyvälle, tosi hyvät fiilikset tuli biisistä. Oon aina ollu myös tälläsen tyylin ystäviä. Kyllä!
enrg

Posts: 2,040

#3 • • enrg
ihan letkeen kuulosta ja sopi täydellisesti koulun palaamisen jälkee..
Avatar
#4 • • valona Guest
Simppeli kokonaisuus.

Raikas äänimaailma pelasti osittain ja teki tästä omaan makuun melkein kiinnostavan proge/trance/whatever-veisun. Loppuhuipennukset jäi kokematta mut jos vastaava musiikki ei ole tuottajan ominta alaa niin käsiä ja peukkuja heiluttelen tästäkin.

Kuuntelen kyl seuraavankin biisin jos suuntausta löytyy myös alle 160bpm ;)

[muokattu 21.4.2004 16:06]
t.a.blomqvist

Posts: 13

#5 • • t.a.blomqvist lo-fi teknottaja
ai, että... ei kuule yhtään hullumpaa matskua. Ääni maailma on hyvin henkevä, mutta oivallisesti välillä vääristynyt. Mä ainakin tykkään, vaikka teknottaja olenkin.

--
t.a.blomqvist a.k.a. .monøphonik
cocoxquï records

Orfeus

Posts: 5,872

#6 • • Orfeus
Ompas letkeetä*joo* Jos proge ois aina tällästä ni vois jopa tykästyy! Kiva äänimailma tosiaankin! Vähän toi alku etenki kuulosti joltain goa menolta*hih*
Zet4

Posts: 1,135

#7 • • Zet4 n00b
Hieman liian nopea tempo häiritsi, sekä tuo ”kikkailu” basarilla.
Jotenkin progeen sopii sellanen tasainen biitti, tuo oli sellainen polkka basari. Myös neljän minsan kohdalla ollut snarefilli tuntui tosi ankealta, hiljaisuus olisi sopinut paremmin.

Äänimaailma on sinänsä nätti, joskin pientä purkkimaisuutta on havaittavissa.
Bassline jäi myös hieman vaisuksi, jotain viritystä siihen vois keksiä...?

Yleisesti ottaen tästä jäi positiivinen kuva, pienillä muutoksilla tämä on kelpo biisi.

Tämä kaikki siis progeystävän näkökulmasta ja kaikki siis IMO(trademark)

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

shkuroff

Posts: 583

#8 • • shkuroff This is Spartaaaaaaaaaa!
proge tai ei, meitsin aloitusbiisinä nyt pyörii tämä green fields ja toimii kun juna. Jos teet lisää sellaista ns progee niin pistä priva:) Rspct!

--
Support your local madness dealer!

snoxn

Posts: 350

#9 • • snoxn
Hyvin lähtee rullaamaan tuossa puolivälin paikkeilla. Hmm.. tuolle ”väliosalle” vois ehkä tehdä jotakin. Hyvä biisi, sais kyllä olla vähän pitempi.
blender

Posts: 2,552

#10 • • blender Arcade | KAIKU

Zeta:

tuo oli sellainen polkka basari. Myös



repesin tossa kohin *nauru*

jos tää ei oo progea niin mitä tää on?

en kuuntele progea joten en odottanutkaan että tää ois iskenyt *igor*

mut silti rispektiä aleksille kun ymmärrän mitä sä haet musalla...
Lumpy

Posts: 873

#11 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Jee! tää on kyl hyvä. Kallistuu mun mielest ehkä enemmän trancen, kuin progen puolelle, mutta mitä välii sillä on, että mihin genreen biisi kuuluu, jos se kuulostaa hyvältä. Ok. jos täs on jonkun mielest polkkabasari, So what! Jos se kuuolostaa hyvältä.
Minkää biisin ei oo pakko noudattaa minkää genren sääntöjä. Genret voi tunkee mun puolest vaikka v*****n.

Teknisestä puolesta.
Kokonaiskuva miksauksesta on ehkä vähän.. (mikäköhän sana kuvais parhaiten tätä) ..kylmä. Joo. Eli osa saundeista on vähän sellassii kuivii ja karkeita, mut mikää ei pistä pahasti korvaan. Pitäisin tota vähän makuasiana. Itse tykkään, jos biisi soi ns. lämpimästi.