Raikas äänimaailma pelasti osittain ja teki tästä omaan makuun melkein kiinnostavan proge/trance/whatever-veisun. Loppuhuipennukset jäi kokematta mut jos vastaava musiikki ei ole tuottajan ominta alaa niin käsiä ja peukkuja heiluttelen tästäkin.
Kuuntelen kyl seuraavankin biisin jos suuntausta löytyy myös alle 160bpm ;)
ai, että... ei kuule yhtään hullumpaa matskua. Ääni maailma on hyvin henkevä, mutta oivallisesti välillä vääristynyt. Mä ainakin tykkään, vaikka teknottaja olenkin.
Hieman liian nopea tempo häiritsi, sekä tuo kikkailu basarilla.
Jotenkin progeen sopii sellanen tasainen biitti, tuo oli sellainen polkka basari. Myös neljän minsan kohdalla ollut snarefilli tuntui tosi ankealta, hiljaisuus olisi sopinut paremmin.
Äänimaailma on sinänsä nätti, joskin pientä purkkimaisuutta on havaittavissa.
Bassline jäi myös hieman vaisuksi, jotain viritystä siihen vois keksiä...?
Yleisesti ottaen tästä jäi positiivinen kuva, pienillä muutoksilla tämä on kelpo biisi.
Tämä kaikki siis progeystävän näkökulmasta ja kaikki siis IMO(trademark)
Jee! tää on kyl hyvä. Kallistuu mun mielest ehkä enemmän trancen, kuin progen puolelle, mutta mitä välii sillä on, että mihin genreen biisi kuuluu, jos se kuulostaa hyvältä. Ok. jos täs on jonkun mielest polkkabasari, So what! Jos se kuuolostaa hyvältä.
Minkää biisin ei oo pakko noudattaa minkää genren sääntöjä. Genret voi tunkee mun puolest vaikka v*****n.
Teknisestä puolesta.
Kokonaiskuva miksauksesta on ehkä vähän.. (mikäköhän sana kuvais parhaiten tätä) ..kylmä. Joo. Eli osa saundeista on vähän sellassii kuivii ja karkeita, mut mikää ei pistä pahasti korvaan. Pitäisin tota vähän makuasiana. Itse tykkään, jos biisi soi ns. lämpimästi.