SOUNDS OF FREEDOM part2 mixed by T-ERROR (barely legal) [hard trance / freeform / happy hardcore]

55 posts, 3 pages, 8,562 views

domi

Posts: 7,069

#21 • • domi Työn sankari.

Timmo:
---
trew:
---
Timmo:
Pertti Perusreivaajat ja Taneli Trendireivaajat tykkää...

---


Tai sitten vaan joillain on laajempi musiikkimaku ku sulla... *justjoo*

---


Tai sitten omaan niin paljon laajemman musamaun, että olen karsinut kliseisimmät muoti-ilmiöt kuten polkan pois. *hymy*



Jaha, nyt polkka on klisee. Mitä vielä?
Timmo

Posts: 657

#22 • • Timmo

DominikH:Jaha, nyt polkka on klisee. Mitä vielä?



Snareroll. *nauru*

--
Elämä On Raato

Jone

Posts: 8,258

#23 • • Jone Archibald Haddock

Timmo:
Tai sitten omaan niin paljon laajemman musamaun, että olen karsinut kliseisimmät muoti-ilmiöt kuten polkan pois. *hymy*



Varo ettet tukehdu paremmuudentuntoosi.

Topiciin liittyen:
Ladattu, kuunteluun.
Gnizhak

Posts: 701

#24 • • Gnizhak iku

DominikH:
---
Timmo:
---
DominikH:Jaha, nyt polkka on klisee. Mitä vielä?

---


Snareroll. *nauru*

---


Alkoi muuten kiinnostamaan. Sälli käyttää selkeesti ammattislangia. Valitettavasti menetin tuossa jotain tärkeää pois. Kai kerrot tuon termin härmäksikin seuraavassa viestissä *hali*



voisin selventää. rumpufilli (a la virveli) esim sellainen jota soitellaan kun joku sirkuksessa tekee jotain vaarallista *pärrärrärrärrärrärr*

mutta joo, pistetääs imuun ja kuunnellaan huomenissa tai kunhan keritään. (vaikkei nyt meikän alaa olekaan :)

--
Don't Just Stand There

Jusuplussa

Posts: 1,293

#25 • • Jusuplussa UG-///

Timmo:
---
trew:
---
Timmo:
Pertti Perusreivaajat ja Taneli Trendireivaajat tykkää...

---


Tai sitten vaan joillain on laajempi musiikkimaku ku sulla... *justjoo*

---


Tai sitten omaan niin paljon laajemman musamaun, että olen karsinut kliseisimmät muoti-ilmiöt kuten polkan pois. *hymy*



Joo mäki tykkään ihan sikana noista listahiteistä, mutten uskalla kuunnella ettei mun TEKNOuskottavuus kärsi

ja miksaukseen:

r0x!
Timmo

Posts: 657

#26 • • Timmo
Niin, siis, en ole parempi ihminen teihin verrattuna. Ja olen techno/junkka/acid/oldschool-puristi, joka ei oikeasti tykkää listahiteistä. *hymy*

Halusin vain kokeilla mitä tapahtuu, kun heittää yhden eriävän mielipiteen klubbarissa hehkutuksen keskelle. *iloinen*

Toinen tykkää äidistä ja toinen naapurin pässistä ja osalle teistä tämä miksaus toimii varmasti täysillä, aivan kuin minulle toimii DJ Crashin electromiksaus..

ja vielä loppuun *hymy* ettei tartte kenenkään loikata seinille.

--
Elämä On Raato

ezzy

Posts: 8,060

#27 • • ezzy Droid-pappa

Timmo:
Halusin vain kokeilla mitä tapahtuu, kun heittää yhden eriävän mielipiteen klubbarissa hehkutuksen keskelle. *iloinen*



Niin no, eriävä mielipide ei tarkoita muiden loukkaamista yleensä. Olisit testisi voinut tehdä muualla ;)
Timmo

Posts: 657

#28 • • Timmo
Hetkinen, anteeksi jos tekstini oikeasti loukkasi jotakuta. *täh* Se ei ollut tarkoitus...

Ja nyt loppu off-topic jauhanta multa. Anteeksi ihmiset ja anteeksi JP.

PS:Mikko soitti mulle joskus sun tekemää dnb-miksausta...vieläkö sen saa jostain?

--
Elämä On Raato

Gnizhak

Posts: 701

#29 • • Gnizhak iku
Jesh, enpä oikeen osaa kommentoida, paitsi et lisää bassoa :)
Yllättävän pirteetä settiä, pistää tälleen aamutuimaan ainakin heräämään. Ei oikeen oo vertailukohdetta mihinkään kun ei oo ihan meikän meiningeistä.. mut kyllä tuolla pari ihan hauskaa rallia oli, jäi ihan kuuntelemaankin paria kohtaa. Tekniikka futas hyvin. Ovelia vaihtoja ja kikkoja. \o/ \o/

Timmo:
PS:Mikko soitti mulle joskus sun tekemää dnb-miksausta...vieläkö sen saa jostain?



Mulla on ainakin se vielä jossain tallella varmaankin. pistäs privamessua ni saatan saada sen johonkin linjoille.

--
Don't Just Stand There

itis

Posts: 2,518

#30 • • itis Morning Star
iiiihan rpkleen hyvää! Mannaa korvantaustoille ja meitsi valuu sulaa jäätelöä pitkin mestoja kun tää oli niin mehhukas et meinas mandariinit jäädä toiseksi!!!

No pun intended -toodella mahtavan hieno pläjähys! *jiihaa*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Blues

Posts: 5,414

#31 • • Blues Koning van Afrika
Ensimmäinen oli hyvin iloista ja menevää..tämä on hyvin samanlaista mutta onnistunut paremmin ja puhtaammin. Loistava setti kokonaisuudessaan, ei mitään yksittäistä ärsyttävää biisiä tms joukossa. Täytyy kuunnella tätä vielä monta kertaa uudestaan ja uudestaan. Piristää päivää mukavasti ja pistää jalan liikkeelle..tämän jälkeen ei olla kovin vakavalla tuulella tai allapäin *hymy*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

nomic

Posts: 4,120

#32 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
iih! ensimmäinen oli jo niin hienoa kuunneltavaa ja toivottavasti tämäkin on jotain samankaltaista, vaikka en usko että tämä kolahtaa yhtähyvin koska ekasta osasta on paha pistää paremmaksi ainaskin sen mukaan miten itse pidin siitä... mutta kohta sekin selviää, editillä sitten kommentia setistä, nytten se vielä latautuu... :)
*piis* *odottaa... odottaa... odottaa...*

on tää niin loistava! enpä meinannut huonoa biisiä löytää tästä setistä, jää kovolle kiltisti ja varmasti päätyy cd:llekin :] en vielä kyllä tiedä onko tää parempi kuin se part1 mutta loistavia kummatkin! ja vaihdoista en sano mitään koska en jaksanut kiinnittää huomiota siihen kun niin loistavia biisejä täynnä ja ei ainaskaan korvaan sattunut laukkaa tai mitään vastaavaa (kait) eli tekniikkaa en mene kommentoimaan mutta biisit on ainaskin kaikki loistavia *piis* *joo*

[muokattu 20.4.2004 19:37]
monoxide

Posts: 193

#33 • • monoxide Lipton Cocton
Hyvä jiipee.Tämäkin setti toimii kun junan vessa.Vaihot on hyvii ja en ainakaa ite ole huomanut mitää laukkoja sekä korjauksii.Ainut mikä vähä häiritsee on et volat o pikkuse ehkä pienel mut ei se menoa haittaa.
Ei muuta ku onnea ja lisää keikkoja

--
Ei se matka tapa vaan vauhti!

styrOx

Posts: 485

#34 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
joo tätä oon kuunnellu viimeset päivät.....aivan loistavaa heti aamusta pistää kuunteluun tulee hyvä ja energinen startti heti aamusta....

tätä kuuntelen varmaan seuraavan viikon putkeen...

jäi yksi piisi mieleen mikähän se mahtaa olla?

siin on vokaaleit ”fire in the sky” tai jotain tommosta...

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

Jusuplussa

Posts: 1,293

#36 • • Jusuplussa UG-///

styrOX:
jäi yksi piisi mieleen mikähän se mahtaa olla?

siin on vokaaleit ”fire in the sky” tai jotain tommosta...



Dougal & Gammer - Fire In The Sky

Tota biisiä on tullu kuunneltuu ”pari” kertaa tänä vuonna. Meinas lentää sukat ja kalsarit pois, ku kuulin ton tossa setissä *jiihaa*

[muokattu 22.4.2004 23:15]
_zulik_

Posts: 182

#37 • • _zulik_
IHANAA!!
____________
tää on ehdttomasti hyvä musaa,muttei baras!!*pahis*

--
Teoriassa: ensin ajatellaan ja vasta sitten toimitaan!
Kuitenkin: ensin tehdään ja sitten mietitään miten näin pääsi käymään.

Kanifarmari

Posts: 479

#38 • • Kanifarmari
mielettömän hyviä kipaleita olet haalinut kasaan! Täytyy kuunnella vielä paremmalla ajalla niin voi ehkä kommentoida hieman tarkemmin*joo*

Lisää tällaista*jiihaa**sydän**joo**plur*

Kiitos JP:lle*hymy*
Optik

Posts: 1,691

#39 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Hyvin paukkuu kaiuttimissa, uusia odotellen...

Oot taas yhden naamad(tm)-illan ilsun kanssa ansainnu *hih*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Gnizhak

Posts: 701

#40 • • Gnizhak iku

Timmo:
PS:Mikko soitti mulle joskus sun tekemää dnb-miksausta...vieläkö sen saa jostain?



vaik menee vähän offtopiciks niin tota 'drums' miksausta saa ainakin meikältä heittämällä privaviestiä tänne, niin heitän linkkiä takasin. Rajoitetun ajan tosin. Tracklisti sisältää mm. concord dawnia, raidenia ja rascal & klonea.

--
Don't Just Stand There