Efo - Paskagabbaa

12 posts, 1 page, 2,181 views

efo

Posts: 1,908

#1 • • efo Laserpoint
Heräsin ykspäivä, vitutti suuresti, lintasin pari tuntii koulusta ja synty tämmönen. Biisit on paskoja, rakenne ties mitä, laukka ei nyt sillee oo, paskoja ”kikkoja” kyl ja sen semmosta. Kesto on lyhyt ettei käy tylsäks ja tää gabberii.

Tästä sitte jos viittit

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Orfeus

Posts: 5,872

#2 • • Orfeus
Nytpä näitä erilaisia häröily pätkiä putkahtelee->lataukseen*joo*
Agt

Posts: 47

#3 • • Agt
Tottakai tämmöstä on tuettava!
ANONYM

Posts: 731

#4 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
kiksu=juustohöylää tää= raastinrautaa*pahis*
display23

Posts: 3,069

#5 • • display23
ai nyt tää pääs jopa levitykseen *nauru*
mukavaa pauketta!
Avatar
#6 • • sakk303 Guest
toimii toimii toimii *piis**uros**piis*
jäbä osas vääntää just sopivan mittasen setin, tän verran jaksaa just kämpillä nojatuolissa luukuttaa yhteen pötköön *joo*
eli sain sain päiväannoksein.. *jiihaa*

maukkainta antia meikäläisen tärykalvomakuaisteille efo tarjoilee selkeesti tuolla 15min ja 31min paikkeilla. *sydän*

lisää vaan huoletonta ex tempore-häröilyä kehiin muiltakin +175bpm-hemmoilta! *possu*
nomic

Posts: 4,120

#8 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
noni, nyt soimassa :)
ja heti eka raita sai mukaansa hywin *joo*
aah, ja naapurit tykkää, tää on kyllä tosi paljon mun mieleen, hyvää vaihtelua sille kun olen taas kuunellut paljon melodista niin vähän tasottavaa vastapainoa :)
naapuritkin tykkää selvästi kun hakkaa tahdissa patteriin *hymy*
ja mun mielestä vaihdot meni ihan mukavasti että enpä mitään pahempaa moitittavaa löytänyt, ja muutamat kikat meni mun mielestä aika nappiin! :) ja olihan siellä muutama vähän et 'hääh?' kikkakin, tai jotain :] en mä tiiä, mukavan kuuloinen ryminä-paketti :) mun mielestä vain olisi saanut olla pidempi :/

[muokattu 22.4.2004 17:49]
BuBu

Posts: 509

#9 • • BuBu
*pahis* *aplodit* *pahis*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Avatar
#10 • • Dig Bounce Guest

efo:
Heräsin ykspäivä, vitutti suuresti, lintasin pari tuntii koulusta ja synty tämmönen. Biisit on paskoja, rakenne ties mitä, laukka ei nyt sillee oo, paskoja ”kikkoja” kyl ja sen semmosta. Kesto on lyhyt ettei käy tylsäks ja tää gabberii.

Tästä sitte jos viittit

*iloinen* No sähän se pirteel pääl oot ollu... heh. kuulinki kait tätä jannen kyydis. Kuulosti must ainaki ihan pirkuleen rennolt.
efo

Posts: 1,908

#11 • • efo Laserpoint
Kiitos kommenteista! lissää saa toki antaa*iihhih*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke