Coke VS. Pepsi

345 posts, 18 pages, 102,789 views

Chilek

Posts: 112

#222 • • Chilek monkiii
DR.pepper.. molemmat on ihan liian yliarvostettuja...

--
EN se mää ollu....

Avatar
#224 • • Kacey Guest
Pepsi on cokiksen jäljitelmä!!!
Avatar
#225 • • Juzba Guest
Coke ihan ehdottomasti!!! *iloinen*
Sinza

Posts: 2,227

#226 • • Sinza
Iha sama. Lightia mieluiten.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

herby

Posts: 115

#227 • • herby Kapteeni.
Coka Colahtaa mulle enempi *iloinen*

--
Elämä on...kallista!

juiceQ

Posts: 772

#228 • • juiceQ Fuck The Melody
Hartwallilta koffille *sydän*
Nacu

Posts: 1,293

#229 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Sitä kumpi on alennuksessa. Jos ei kumpikaan, ni sitte Fun Lightia *lmao*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

darkfr

Posts: 232

#230 • • darkfr d:play

Chilek:
DR.pepper.. molemmat on ihan liian yliarvostettuja...



joo, mut dr. pepper on kyllä toisaalta ihan vitun pahaa. mutta vannoutuneena pepsiaddiktina (salaa juon myös kokista) ääni menee kyl pepsille.

--
4/4

aivastus

Posts: 499

#231 • • aivastus Ärsyttävä
Jos pakko olis valita, niin Coke. Mut menee myös usein Pepsi Maxia tai Spriteä, riippuu vähän et mihin tarkoitukseen juomat hankitaan.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Chilek

Posts: 112

#232 • • Chilek monkiii

tenkai:
---
Chilek:
DR.pepper.. molemmat on ihan liian yliarvostettuja...

---


joo, mut dr. pepper on kyllä toisaalta ihan vitun pahaa. mutta vannoutuneena pepsiaddiktina (salaa juon myös kokista) ääni menee kyl pepsille.


se o maku asia ku koira persettään nuoli.....*nauru*

--
EN se mää ollu....

Progress

Posts: 955

#233 • • Edited Progress
Pepsi, ehdottomasti. *hymy*
En osaa sitä sen kummemmin perustella, se vaan maistuu mun suussa paremmalle. *iloinen*
Mut jos jonkun cola-juoman saan jääkaappiini/ lasiini valita, se on ehdottomasti Dr. Pepper!!! (siis näin out of topic)

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Avatar
#234 • • ALIEN Guest
joku opetti joskus, et kolaa ja halpaa punaviiniä jäiden kera ;) maistuu hyvälle ja tulee varmasti kivempi fiilis, ku pelkästä PEPSISTÄ tai Coca Colasta :D
Progress

Posts: 955

#235 • • Progress

ALIEN:
joku opetti joskus, et kolaa ja halpaa punaviiniä jäiden kera ;) maistuu hyvälle ja tulee varmasti kivempi fiilis, ku pelkästä PEPSISTÄ tai Coca Colasta :D



joo, toi on hyvä!!! Ja siihen voi vaikuttaa tosi paljon, ostamalla erilaisia punkkuja..testaamalla oppii! Kaikkein paras MUN mielestä tulee, ku sekottaa "kukkoviiniä" (Petit cock) ja pepsiä...
Tää "miksaus" tuli opittuu joskus Virossa, paikallisilta venäläisiltä. Terkut heille! *hali*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Avatar
#236 • • ALIEN Guest

Progress



Niin tosiaan ja siinä on myös laajat maku vaihtoehdot... erittäin laajat! *hihu*
ridgeisland

Posts: 19

#237 • • ridgeisland *täh*
Coca Cola kylmänä 0,33 lasipullosta on parasta. Juuri sopiva annos, ei ehdi väljähtyä, ei maistu muovi tai ne lipeäpesuaineet millä yleensä kiertopullot käsitellään vaan puhdas ja raikas Cola. *kuolaa*

Mutta kyllä yleensä hinnan mukaan tulee ostettua... joskus jopa Rainbow Colaa (Ja Colajuomat eivät muka aiheuta riippuvuutta).
*känni*

--
All People Have 2 Things In Common: Birth And Death. Make Difference In Between.

Progress

Posts: 955

#238 • • Progress

ridgeisland:
Coca Cola kylmänä 0,33 lasipullosta on parasta. Juuri sopiva annos, ei ehdi väljähtyä, ei maistu muovi tai ne lipeäpesuaineet millä yleensä kiertopullot käsitellään vaan puhdas ja raikas Cola. *kuolaa*

Mutta kyllä yleensä hinnan mukaan tulee ostettua... joskus jopa Rainbow Colaa (Ja Colajuomat eivät muka aiheuta riippuvuutta).
*känni*



pitää TODELLAKIN paikkansa!!!! Lasipullo rulettaa!!! *jiihaa* Paitsi, että tilalla tietty Pepsi...*vink*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Jutu

Posts: 3,054

#239 • • Jutu Blondi
Äh, mulle se on ihan sama kumpaa juo koska musta ne kaikki maistuu samalle. Mutta, kait se coca-cola on se aito ja oikea. Oho, se olikin jaffa mainoksesta *iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Jone

Posts: 8,258

#240 • • Edited Jone Archibald Haddock
Sillä on muuten oikeasti yllättävän paljon väliä "kokemuksen" kannalta mistä ja miten kolajuomansa juo. Oma valintani on Coca-Colaa ja kylmänä, mutta on myös muita huomioitavia asioita.

Jos saa valita, niin:
1) Lasipullosta
2) Tölkistä
3) Tuoppiin kaadettuna jäiden kanssa
4) Puolen litran muovipullosta
5) 1½ litran muovipullosta

[pieni]Yleisimmin tulee kuitenkin käytettyä joko vitosvaihtoehtoa tai sit kolmosta jos viitsin sen verran.[/pieni]