Coke VS. Pepsi

345 posts, 18 pages, 104,033 views

uniqe

Posts: 397

#301 • • uniqe suski

cjet, 14.1.2007 21:05:
---
uniqe, 14.1.2007 20:54:

En ees osta limppaa jääkaappiin melkein ikinä, paitsi näinä "kausina" =D

---


Munki mielestä aika turha ostos jääkaappiin. *ding* Mut pakko kai se ois taas ottaa lasillinen. *hih*



*nauru**iloinen*
Tupe-san

Posts: 447

#302 • • Tupe-san
TOTUUS:

&mode=related&search=


Kola väljähtyy nopeemmi, maistuu vesimäiseltä, pepsissä enemmän makua ja happoja !

--
No Reality

Android

Posts: 3,908

#304 • • Android
Riippuu.

Tavallinen Coca-Cola voittaa Pepsin milloin vaan.

Coca-Cola vaan on epäonnistunut Light:in (Diet, Zero, ja mitä muitakaan brändejä onkaan samalle tuotteelle) kanssa. Pepsi Max on huomattavasti parempaa kuin Coca-Cola Zero.
villelope

Posts: 2,846

#305 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Light kokis FTW. Zeroon ei oo tarvinnut vielä koskea. Pepsi ei vaan toimi mulle, ja Maxikin on aika olematonta.
katrihana

Posts: 127

#306 • • katrihana
Coca-Cola*sydän* Siinä vaan on se oma juttunsa.
Sanoppa muuten växtextraktdrykt nopiasti ja monesti! ei ihan meinaa kieli taipua vaikka notkea onkin!

--
Jos olen riippumaton kaikesta, täydellisesti vapaa, olen yksin maailmassa.

remotion

Posts: 5,283

#308 • • Edited remotion nostatus guru

LooPy, 14.1.2007 21:24:
Light kokis FTW. Zeroon ei oo tarvinnut vielä koskea. Pepsi ei vaan toimi mulle, ja Maxikin on aika olematonta.


haha :D light nimi on jäämässä ilmeisesti pois, vanha aspartaami light on nimetty Zeroksi. ja se sukraloosimössö on nyt sitten nykyinen light. kunnes se kenties nimetään uudestaan joksikin.

niin ja itse aiheeseen. itse juon nautinnolla kaikkia coca-cola companyn ja pepsi-cola companyn juomia. jotain freeway colaa ei juo erkkikään.
villelope

Posts: 2,846

#309 • • villelope Lope of Lope & Kantola

remotion, 14.1.2007 23:37:
---
haha :D light nimi on jäämässä ilmeisesti pois, vanha aspartaami light on nimetty Zeroksi. ja se sukraloosimössö on nyt sitten nykyinen light. kunnes se kenties nimetään uudestaan joksikin.


Mä pitäydyn kyllä huolella siinä mainitsemassani tuotteessa ja pitkään. Mikäli ne pullot kaupoista katoaa, niin sitten keksitään jotain muuta.

Vaikka oonkin juuri sitä ikäryhmää jolle Zeron markkinointi on kohdennettu, niin välttelen tuota ainakin toistaiseksi.

Miksei 100% markkinointia ja Zero paskaa mainosta.
remotion

Posts: 5,283

#310 • • remotion nostatus guru

LooPy, 15.1.2007 00:15:
---
remotion, 14.1.2007 23:37:
---
haha :D light nimi on jäämässä ilmeisesti pois, vanha aspartaami light on nimetty Zeroksi. ja se sukraloosimössö on nyt sitten nykyinen light. kunnes se kenties nimetään uudestaan joksikin.
---

Mä pitäydyn kyllä huolella siinä mainitsemassani tuotteessa ja pitkään. Mikäli ne pullot kaupoista katoaa, niin sitten keksitään jotain muuta.

Vaikka oonkin juuri sitä ikäryhmää jolle Zeron markkinointi on kohdennettu, niin välttelen tuota ainakin toistaiseksi.

Miksei 100% markkinointia ja Zero paskaa mainosta.



mainos on kyllä aivan hirvee. mutta ei sitä mainosta sieltä pullosta tule.
luode

Posts: 287

#311 • • luode
ennen oli kyllä pepsi henkeen ja vereen, mutta se ihan huomaamatta vaihtunut cokikseen.
larzizi

Posts: 1,661

#312 • • larzizi
Kyllä se on kokis, jota yleensä tulee ostettua. Pepsiä vain jos ei kaupasta kokista löydy. Tosin mulle kelpaa myös nää halvemmat versiot kokiksesta *joo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Sallakat

Posts: 2,220

#313 • • Sallakat jungle, baby !
kyllä cokis on parempaa. En osaa edes selittää mikä se minimaalinen makuvivahde on mikä saa valitsemaan sen pepsin sijaan.
HaPsULi

Posts: 170

#314 • • HaPsULi Turpa kii, tääl on bileet
colaa tölkistä on parasta*slurps**joo*

--
se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti

Jago

Posts: 4,039

#315 • • Jago un-trained monkee
pepsi max ehottomasti

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Karski

Posts: 6,049

#316 • • Karski Pomon kätyri
Max
|
|
|
|
|
|
|
|
Zero

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

wiper

Posts: 254

#317 • • wiper
Perus colaa ehdottomasti, ja ei missään nimessä maxi pepsii.....
Tarsu

Posts: 2,449

#318 • • Tarsu
fanta

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Nee-Chee

Posts: 244

#319 • • Nee-Chee
Coca Cola Zerosta tuli kyllä nopeasti oma suosikkini. *pepsodent*

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

Caro²

Posts: 5,301

#320 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Koska en diggaa edes valkosipulista, ni toi piste vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta

.