Sonar 24.4.2004 @ Turku

23 posts, 2 pages, 2,618 views

mniittymaki

Posts: 1,641

#1 • • mniittymaki
1½vkoa ja sitten nää O/ :)

.m
kaaputin

Posts: 610

#2 • • kaaputin pällikääliö
tossa ois just sopivasta laivareissu edeltävän päivän ni kaipa sitä vois totakin perään kokeilla jotta reissaaminen jatkuis :o

--
elämä on <3

Tom_Cruel

Posts: 126

#3 • • Tom_Cruel
ARIIII *aplodit*
pääsenkö mukaan?

--
Club Violenz

Nega

Posts: 851

#4 • • Nega Mental, Progress
napalmilapsi, kunhan tulet ennen klo 24 sellasen kaverin kanssa kenellä on lippu.
hinta 4eur.
mut jos ehdit mut löytämään ennen noita, niin 2eur *hih*
Nega

Posts: 851

#5 • • Nega Mental, Progress
Kiitos kaikille!

Äänentoisto ”vähän” temppuili, mutta muuten meni bileet tosi hyvin.

Katsotaan jos kesällä olis jotain tapahtumaa, ehkä *iloinen*

Olette ihania! *sydän*

- olli
raisport

Posts: 445

#6 • • raisport raisa
Paikassa oli hurja meno jo ennen yhdeksää ja kiksu raikasi. Humala sai ihmisistä melkoisen otteen jo alkuillasta ja tanssilattia täyttyi nopeasti. Ari ja Laite soittivat loistoteknoa. Jossain vaiheessa iltaa basso alkoi kuitenkin särkeä. Se sivuseikka unohtui nopeasti pöydästä toiseen juostessa. Etenkin Tweeekin ja d-moden soitto kolahti eikä poikien illanpäätösnostatus voinut jäädä huomaamatta.

Grabin dekot miellyttivät silmää, Sonarin logo oli erittäin tyylikkäästi suunniteltu.

Bileiden varhainen alkamiskellonaika osui nappiin, kotiin raahustin viimeisillä voimillani ennen kolmea. Jatkot jäivät valitettavasti väliin, nooh tuleehan näitä taas.

Nämä ensimmäiset Sonarit olivat erittäin kovat ja todellakin pääsevät vuoden top-5-listalle. Sopiva coctail musiikkia, kavereita ja hillitöntä riekkumista. Ollille jättikiitos, lisää odotellessa :)
mniittymaki

Posts: 1,641

#7 • • mniittymaki
Oii kyl mainio reissu, harmi vaan että tekniikka kusi niinkin pahasti mitä se kusi..
Kiitti Ollille bileistä <3


Tässä listaa biiseistä mitä tuli soitettua, järjestystä en nyt muista :)

Miikka Leinonen - Flash
Miika Kuisma - Ambush
Insigma - Avalon (Midway Remix)
Rusch & Murray - Epic
Sun Decade - I'm Alone (Ronski Speed Remix)
Mirco De Govia - Things The Matter
Super8 - Alba
Andain - Beautiful Things (Photon Project Remix)
AR52 - Enigma

.m
Avatar
#8 • • Rujo Mutantti Guest
Uujjee, mukavata mukavata! Lisää kiitos. Asteen ois ehkä vielä porukkaa saanu olla lisää.

Äänentoiston räkiminen ei promillen välistä edes lopussa löytynyt.

Sikakreisii!!
NegaPose

Posts: 151

#9 • • NegaPose Tonton
Jes!!!!
Ihmiset, fiilis ja musiikki oli *sydän*

Hyvä alku tosiaan. Eiköhän anna aihetta järkätä kesällä lisää. Sillon voitas tuoda parempi äänentoistonkin paikalle.

Kovalevynauhotuskin saatiin toimimaan jossain välissä eli koneella on puolet mun setistä, funkki mekaanikot ja psykoosin setti.. asianomaiset voi irkissä kysellä, ja voin koittaa pistää niitä jakoonkin jos ketään nappaa.
Snowie

Posts: 601

#10 • • Snowie Ihku Hiutale

d-molli:
Olette ihania! *sydän*


Hah, olit sinäkin siellä jatkoilla harvinaisen söpö. *nauru*
NegaPose

Posts: 151

#11 • • NegaPose Tonton
Sorry menee vähän offtopic mutta...
d-molli: ennenku formatoit sen kovon niin katoks c:\ juuresta ja \setit hakemistosta onko sinne sattunu tulemaan jotain nauhalle alkuillasta...
StaB

Posts: 19

#12 • • StaB tötö
Jiiii... Oli aivan mahtavaa.. Hyvä fiilis ja paljon kivoja ihmisiä.. Ollille isot kiitokset!!

--
|____|____|

vedos

Posts: 63

#13 • • vedos pudenda
Mun mielestä oli erittäin onnistuneet bileet (varsinkin ajattellen missä ajassa kaikki säädettiin kuntoon - ittellä oli ainakin tosi kova kiire visualisaatio systeemeiden kanssa).

Kiitoksia Kaisalle kaikista kyydeistä ja siitä, että se jakso potkia mua perseelle ja painostaa nopeempaan toimintaan. Oon tunnetusti vähän hidas. *iloinen*

Varsinkin Ollin setti pisti tanssijalan vipattamaan. Ei siinä, että kenenkään muun setit ois ollu huonoja, mutta toi psyke musa iskee muhun parhaiten. *joo*

Olli: Jos on tulevaisuudessa jotain vastaavaa tapahtumaa niin tulen mielellään vaikka ½ ilmaiseksi laittamaan parempaa visualisaatio settiä ehkä jopa kahdella tykillä. Hieman paremmalla varoitusajalla, saan viriteltyä vähän paremmat visualisaatiotkin kehiin. Tuukan kanssa suunniteltu Commodore 64 retro tyylinen visualisaatio osuus jäi valitettavasti kokonaan uupumaan, koska aika oli tosiaan kortilla. Ehkä ens kerraksi saan sellasen tappokytkimenkin hommattua ettei XP:n työpöytä vilku, mutta kyllä se Radeonin DualView toimintokin vaikutti ihan hyvin toimivan. Niin ja ne ”hieman?!?” mauttomat tissitanssija visualisaatiot oli Funk Mechanicsin ja T.TiGR:n toivomia. Eli pois se minusta. *blush*

Bileitä, decoja, logoja ja soittajia on kovasti kehuttu, mutta ei kai ne mun visualisaatio virityksetkän mitään ihan perseestä ollu? Vai? *vink*

tweeek: Joo se Zone outin leveli varmaan kannattaa tarvistaa vähän paremmissa ajoin niin ei tuu tollasta kämmiä enää toiste. Itse en noista miksereistä niin tajua, mutta kyllä kokoajan siitä koneelta huomasin, että ei se äänisignaali tuu sinne tarpeeks vahvana, mut onneks äijä huomas tilanteen ni saatiin hommat toimimaan paremmin. Psykoosin setin voisin ottaa, jos sen vaiks enkoodaisit (OGG muotoon mielellään tai myös lame --alt-preset standard komennolla enkoodattu käy). Niin ja kiitokset sulle koneen lainasta!

flaikku & Ari/FM: Ens kerralla ku meette bileisiin soittamaan ni teiän kannattais pyytää organisaattoreita järjestämään tollaset Air-O-Space Bed ja Ideal Pillow tuotteet bäkkärille ni ois vähän mukavampi ottaa lukua. Näytti vähän vaikeilta ne teiän nukkumisasennot. *nauru*

Loppuyhteenvetona vois sanoa -> rankka ja kiireinen viikonloppu, mutta tosi hauskaa oli! Tällästä lisää, kiitos.

- vedos

[muokattu 26.4.2004 15:07]
vedos

Posts: 63

#14 • • vedos pudenda
Niin ja jos jollain on bileistä kuvia niin olisi mukava nähdä niitä. Ainakin joku tyttö otti siinä alkuillasta minusta ja Tuukasta jotain kuvia. Laite otti kans jonkin verran kuvia, mutta ne on kuulemma tulossa kehityksestä joskus myöhemmin.

Jos tarvii kuvien hostaukseen kotisivutilaa ni voi ottaa muhun yhteyttä. Sama juttu tweeekille noitten nauhalle tulleiden settien suhteen.

- vedos

[muokattu 26.4.2004 17:30]
#~¤~.P.E.X.I.~¤~#

Posts: 299

#15 • • #~¤~.P.E.X.I.~¤~# ~¤~.W.H.I.C.H. .M.E.~¤~
kivaa oli *enkeli*

--
~¤~¤~¤~¤~¤~¤~Angel~¤~¤~¤~¤~¤~¤~

vedos

Posts: 63

#17 • • vedos pudenda

d-molli:
jotkut otti kuvia!!! ketkä?? *hymy*

eli kuvia mulle kiitos:

[email protected]



No tosta muutama viestiä ylempää se selviäis aika helposti, ku siinähän se lukee. *nauru*

Eli toi herra Laite (aka. Teemu) från Funk Mechanics otti jonkin verran kuvia ja sitten oli joku tumma hiuksinen tyttö ketä niitä siinä alkuillasta napsis fotoja. Ei oo hajuukaan, kuka ko. neitonen oli. Saattaa olla, että oli joku Kaisan kaveri?! Sen verran muistan, että se halus hieroa mun hiuskuontaloa. *hih*

Niin ja sitä kuvien/settien hostaus tilaa on edelleen tarjolla, jos on tarvetta.

- vedos

[muokattu 27.4.2004 13:18]
StaB

Posts: 19

#18 • • StaB tötö
Mulla on olli ainakin jotain kuvia koneella, ainakin sauberin kamerasta ja sit jotain muitakin..

--
|____|____|

Kasuli

Posts: 79

#20 • • Kasuli vanhempi ja viisaampi

vedos:

Kiitoksia Kaisalle kaikista kyydeistä ja siitä, että se jakso potkia mua perseelle ja painostaa nopeempaan toimintaan. Oon tunnetusti vähän hidas. *iloinen”

[muokattu 26.4.2004 15:07]



Ole hyvä vaan :)
Mä taidan itse taas olla joskus LIIAN kiireinen *blush*

Mut joo, oli hyvät bileet. Tosin immeiset oisitte saanu tulla jo kasilta mestoille!

Loppuu kohti meno alko kyl ”kovenee”, ku tuntu, että välillä oli ihan kuollutta...
Mut joo, tätä lisää!

P.S. Mä taidan tietää sen tytön joka otti kuvia ja tykkäs Tonin tukasta *joo*