Mun mielestä oli erittäin onnistuneet bileet (varsinkin ajattellen missä ajassa kaikki säädettiin kuntoon - ittellä oli ainakin tosi kova kiire visualisaatio systeemeiden kanssa).
Kiitoksia Kaisalle kaikista kyydeistä ja siitä, että se jakso potkia mua perseelle ja painostaa nopeempaan toimintaan. Oon tunnetusti vähän hidas.
Varsinkin Ollin setti pisti tanssijalan vipattamaan. Ei siinä, että kenenkään muun setit ois ollu huonoja, mutta toi psyke musa iskee muhun parhaiten.
Olli: Jos on tulevaisuudessa jotain vastaavaa tapahtumaa niin tulen mielellään vaikka ½ ilmaiseksi laittamaan parempaa visualisaatio settiä ehkä jopa kahdella tykillä. Hieman paremmalla varoitusajalla, saan viriteltyä vähän paremmat visualisaatiotkin kehiin. Tuukan kanssa suunniteltu Commodore 64 retro tyylinen visualisaatio osuus jäi valitettavasti kokonaan uupumaan, koska aika oli tosiaan kortilla. Ehkä ens kerraksi saan sellasen tappokytkimenkin hommattua ettei XP:n työpöytä vilku, mutta kyllä se Radeonin DualView toimintokin vaikutti ihan hyvin toimivan. Niin ja ne hieman?!? mauttomat tissitanssija visualisaatiot oli Funk Mechanicsin ja T.TiGR:n toivomia. Eli pois se minusta.
Bileitä, decoja, logoja ja soittajia on kovasti kehuttu, mutta ei kai ne mun visualisaatio virityksetkän mitään ihan perseestä ollu? Vai?
tweeek: Joo se Zone outin leveli varmaan kannattaa tarvistaa vähän paremmissa ajoin niin ei tuu tollasta kämmiä enää toiste. Itse en noista miksereistä niin tajua, mutta kyllä kokoajan siitä koneelta huomasin, että ei se äänisignaali tuu sinne tarpeeks vahvana, mut onneks äijä huomas tilanteen ni saatiin hommat toimimaan paremmin. Psykoosin setin voisin ottaa, jos sen vaiks enkoodaisit (
OGG muotoon mielellään tai myös
lame --alt-preset standard komennolla enkoodattu käy). Niin ja kiitokset sulle koneen lainasta!
flaikku & Ari/FM: Ens kerralla ku meette bileisiin soittamaan ni teiän kannattais pyytää organisaattoreita järjestämään tollaset
Air-O-Space Bed ja
Ideal Pillow tuotteet bäkkärille ni ois vähän mukavampi ottaa lukua. Näytti vähän vaikeilta ne teiän nukkumisasennot.
Loppuyhteenvetona vois sanoa -> rankka ja kiireinen viikonloppu, mutta tosi hauskaa oli! Tällästä lisää, kiitos.
- vedos
[muokattu 26.4.2004 15:07]