87 posts, 5 pages, 26,140 views
Happy now? Kalikan kalahtamisesta en tiedä, miinua vain rasittaa ihmisten kakaramasuus ja typeryys. Ettei voida käyttää aivoja hetken vertaa miettiäkseen juttuja vähän pidemmälle ennenkuin auotaan suutaan ja kuvitellaan silti tietävänsä jotain.
Se on hauska katsoa, kun eräät vetävät hernemaissipalkoja kaksinkäsin nenään pienistä trolleista.
No joo. Ehkä vähän kaukaa haettua toi juttu. Musta on hyvä, että klubbaajien maailmassa saa toteuttaa itseään. Vaikka ihmettelenkin, miksi Jone nyt noin pulttia otat (mielestäni tähän asiaan voi todellakin suhtautua keveästi) niin olen kuitenkin samaa mieltä kanssasi, että kyllähän tollasta liikaa lokerointia pitäisi välttää aina. Se nostaa niskakarvat pystyyn.
Illan melkee pilaa ku Dj miksaa piisit yhtee snadisti vääräl pitchil, hemmeti amatööri, just tommosii asioihi kuuluu klupil kiinnittää huomioo! No ei mitää yritän jatkaa jorailuu mut sit o taas joku hemmeti pelle vauhdissa: siis joku idiootti jorailee eri tavalla ku muut ja mikä pahinta rintamasuunta poispäi dj:stä!
...plur vaa
ps.yleiseen keskusteluun liittyen: kattokaa_nyt_itteenne!
pss.mä osaan nauraa itelleni sen verran et haha, en osaa ees tota kuvaa säätää asetuksista!...mut toi onki hiano noin!
Jos on hienoa olla hieman vajaa tai ainakin yksinkertainen niin pitäisiköhän sille perustaa tänne oma threadinsä?
olivia:
ps.yleiseen keskusteluun liittyen: kattokaa_nyt_itteenne!
pss.mä osaan nauraa itelleni sen verran et haha, en osaa ees tota kuvaa säätää asetuksista!...mut toi onki hiano noin!
Eli ensin dissaat muiden tapaa toimia ja sitten ylistät omaa tyhmyyttäsi? "Excuse me, please come again?"
Jos on hienoa olla hieman vajaa tai ainakin yksinkertainen niin pitäisiköhän sille perustaa tänne oma threadinsä?
voiko enää elämä enemmän yllättää positiivisesti.. twisted label party on juuri minun syntymäpäivänäni!!!!! 19.4 mahtavaa.. olisinkohan menossa.. ööö..
voipi olla, että eksyn sinne..