Jonossa kuulen ku joku valittaa et liput o kalliit, no niihä niiden pitääki olla! Ei kai klupitus ny köyhille o tarkotettu! Sitäpaitti ei kai isot starat tänne halval tuu ja onnevaa nii hemmetisti parempii ku jotkut halvat kotimaiset. Jos suomee ei raahattais kalliil joka ke-pe-la jotai isoo staraa ni kyl mä muuttasi lontoosee.
No sisäl katsastan ensi mis o klupin valokuvaajat ja pousaan mahdollisimman koolisti kaike maailma klupituksii ja platinumeihi, sit o jälkikätee kiva kattoo kui paljo paremma näköne o ku muut. Sitäpaitti pousaus ja valokuvat kuuluu klubituksee eikä mikää hemmeti UG touhu.
No mut eikö joraamaa seuraavaks. Jorailen iha täpöl ja varon näyttämästä silt et mul ois hauskaa. Illan melkee pilaa ku Dj miksaa piisit yhtee snadisti vääräl pitchil, hemmeti amatööri, just tommosii asioihi kuuluu klupil kiinnittää huomioo! No ei mitää yritän jatkaa jorailuu mut sit o taas joku hemmeti pelle vauhdissa: siis joku idiootti jorailee eri tavalla ku muut ja mikä pahinta rintamasuunta poispäi dj:stä!
Hitto ku jengi ei tajuu mite klupeil käyttäydytää, toiki jätkä/muija yrittää vissii pokaa ku se hymyilee mulle, menis ny helvettii siit häirittemäst. No onneks tälläsii tyyppei o päivä päivält vähemmä. No ja kappas totakai mun etee täytyy tulla joku hemmeti känniääliö joka o nauttinu 2 bissee,
siis klupparitha ei dokaa koska siit menee sekasi, kato vaik kui hyväs hapes porukka o aamujatkoje lopuks.
...plur vaa