Seuraatko Miljnääri Jussia ?

45 posts, 3 pages, 8,723 views

Saara

#21 • • Saara #2970
Seuraan koska meillä sattuu olemaan siihen aikaan tv auki siltä kanavalta....
Ville-mijonääripojulta tulee jo niin paljon etikettivirheitä et mietin et miten ne muijat on voinut uskoo et se on miljonääri....ja muutenkin sen puhetapa on helvetin raivostuttava.... Mutta silti tulee aina katottuu *hmph*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

raisin

#22 • • raisin semirusina
Loponen on sen verran koominen jätkä et kyseistä sarjaa on pakko kattoo ees sillon tällön.Saa takuuvarmasti aina hyvät naurut.Sarja on parasta suomi-komediaa.
....tiätsä x 32 ja hyvää öögaa!!*igor*

--
hyiiiii.

Saara

#23 • • Saara #2970

henne:
Loponen on sen verran koominen jätkä et kyseistä sarjaa on pakko kattoo ees sillon tällön.Saa takuuvarmasti aina hyvät naurut.Sarja on parasta suomi-komediaa.
....tiätsä x 32 ja hyvää öögaa!!*igor*

Juu kyllä! *nauru*

Mut sen kommentit....mistä se repii semmosii idioottimaisii juttui? Meiän savolainen miljonääri puhuu niin pahaa slangii et ohoh....

--

Saara

#24 • • Saara #2970

henne:
---
Saara:
---

Mut sen kommentit....mistä se repii semmosii idioottimaisii juttui? Meiän savolainen miljonääri puhuu niin pahaa slangii et ohoh....

---

No älä!Loposella on vissiin a) ei ketään kotona tai b) päässä hiukan liika jotain ylimäärästä tavaraa(kusta??).. *lmao*

Tukkaa sillä ainakin on päässä ja paljon.....*pelle*

--

#25 • • astaroth Guest
Hah hah, mikä läppä... Threadin aloittanut lisäsi yhden pykälän gallupiin lisää, että kaikkien ”täyttää p*skaa”-vastaukset muuttuivat positiivisiksi vastauksiksi. Sneaky bastard... =)=)=)
fadeout

#26 • • fadeout NoStatus
EVVVK ! *hahjust*

--
tamppauskone - se olen minä

#27 • • ville olen oikeasti ujo
Vielä viime viikkoon asti luulin, että miljonäärijussi on sama asia kuin ahteen jussi *justjoo*

Pitäisi varmaan olla töllö tai lukea iltapäivälehtiä, jotta tietäisi edes mistä koko homma kertoo ...

Parasta oli kyllä viimeksi parturissa (vakiohenkilö kenellä käyn). Hän sanoi minulle, että on niin kiva kun mä en puhu miljonäärijussista ... on kuulemma aika suosittu aihe *ding*
#28 • • astaroth Guest
Vaihtakaa ihmiset Herran nimessä nyt ne gallupin vastaukset! Tuntuu jo melkein siltä, että joku seuraa sitä...!*igor*
Dragonfly

#29 • • Dragonfly Mariarawr
emmä seuraa sitä mutta ku täällä on jussi faneja niin haluaisko kukaan ostaa hienoa hopeisessa rasiassa olevaa jussin kloonauspakettia. sisältää sen hiuksen *nauru* tai ehkä mä voisin turvata tulevien sukupolvien roskasarja annin tolla.. *ding* tai sitten myyn sen sille ketä jussi ei valitse *vink* *iloinen*

--
Uguu~

W

#30 • • W
No en kyllä katso!!!!!! herranjumala.....jenkkiversiota saatoin vilkasta, ja periaatteessa ainoa asia joka sarjassa kiinnostaa, saako tuo maailman rumimmilla hiuksilla varustettu moppi-mies myös puhdasta pätäkkää lopussa ja kuinka paljon! (vittu jos saa yli 100 000!!!) *täh**kivatsulle*
ANONYM

#31 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
kyllä funia nyt vedätettiin!!hah haaa!!!
mniittymaki

#32 • • mniittymaki

tulppaani:
Hah hah, mikä läppä... Threadin aloittanut lisäsi yhden pykälän gallupiin lisää, että kaikkien ”täyttää p*skaa”-vastaukset muuttuivat positiivisiksi vastauksiksi. Sneaky bastard... =)=)=)

Khihiii... pitäähän sitä vähän leikkii, koko threadi kun muutenki oli läpällä alotetttu :)

piis,
.m
#33 • • astaroth Guest

psysex:

Mun duunikaverin isosysteri...*iloinen* Olen antanut sille duunikaverille välillä vähän kuittia...*nauru*

[muokattu 12.4.2004 04:38]
W

#34 • • W
Millonkohan suomessa aletaan järjestämään niitä ”mukavia” unelmien poikamies, ym juttuja? *iihhih*
Lost-Soul

#35 • • Lost-Soul los pallos

William-78:
Millonkohan suomessa aletaan järjestämään niitä ”mukavia” unelmien poikamies, ym juttuja? *iihhih*

no kohtahan telkkarista tulee ”Kuka haluaa presidentiksi” kilpailu, johon haetaan 16-vuotta täyttäneitä tyttöjä ja poikia nuorekaan hauskaan kilpailuun.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

_2

#36 • • _2

psysex:

No Mani, no Funi *lmao*
Lucky-13th

#38 • • Lucky-13th
Joo tiiän,tää on niit parhaimpii komedia sarjoja

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Elmiira

#39 • • Elmiira

Lost-Soul:
no kohtahan telkkarista tulee ”Kuka haluaa presidentiksi” kilpailu, johon haetaan 16-vuotta täyttäneitä tyttöjä ja poikia nuorekaan hauskaan kilpailuun.

Tällainen ymmärtääkseni on USA:ssa menossa... *ding*
Luin jo joku aika sitten ilta-sanomista tai iltalehdestä...
Voittaja pääsee sit oikeesti osallistumaan presidentin vaaleihin, kun ne nyt siellä on tulossa... *igor*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

#40 • • Unknown
koko sarja on ihan*dissaa*

--
Kuinka prinssi prinsessansa saa.
Niin kuin mekin toisemme jos vaan uskotaan.
Romeon ja julian lailla kauaksi pois yhdessä paetaan..

http://www.octansrecords.com