Softcore 24.4.2004 @ Joensuu

61 posts, 4 pages, 7,153 views

yuuyyu

#1 • • yuuyyu
Jees SOFTCORE tarjoilee tällä kertaa pläjäyksen ”jotain” kapalta, teknoa allekirjoittaneelta ja melodista trancea a'la Lahden lahja Mr.”D”!!! Erittäin hienoa että Herra on saatu tänne vierailemaan. SOFTCORE-family toivottaa kovasti tervetulleeksi!

Tän jälkeen SOFTCORE jääkin kuukaudeks tauolle uuden Future-klubin tieltä ja jatketaan taas sit kesäkuussa uusin eväin, siitä lisätietoa myohemmässä vaiheessa...*vink*

Nyt sit kaikki vakkarit ja uudet klubittajat kevään viimeisiin bileisiin liekehtivin tanssikengin messiin ja kannat kattoon!!!!

TERVETULOA!!!

-exxa-
COBALT

#2 • • COBALT akitaattori
Noh, noh, Iso Hurja, eipäs herroitella!!!
Odotan aivan sekopäisen innoissani (l. ihan normaali olotila?) tulevaa J-Suun keikkaa. Ei ole aikoihin tullut käytyä teilläpäin. Olen kuullut vain tarinoita kemujenne loistavasta ja kuulemma varsin intiimistä ilmapiiristä! Kaikkeni annan jos saan mukillisen konjaakkia, heh!
Luvassa Trance'a. Alkuun melodisempaa, ehkä jopa psyke-/goa-vaikutteita. Joitain siivuja juustoa siihen väliin ja lopuksi hard'inpaa vääntöä. Saas nähdä mitä tuleman pitää? Ei koskaan ole tullut soitettua sitä mitä aluksi on mielessään miettinyt vaan aina on homma mennyt fiilishermolla...!
Reilu vko vielä ja hups...!!!
- - - See 'ya! - - -

[muokattu 17.4.2004 10:05]

[muokattu 17.4.2004 10:08]

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

karkki

#3 • • karkki
joo täälläki ootellaa jo kovasti SoftCorea et pääsis taas pistää jalalla koreasti*joo*
yuuyyu

#4 • • yuuyyu
Joo toivottavasti isodeellä on sunnuntaiksi paljon suunnitelmia kotopuolessa, vois nimittäin pientä lounastyyppistä ratkaisua repäistä ´the day afterillekin... mut lauantaina tykitetään! Joutuu sit varmaan aikas tiukkaa teknoa veivaamaan ettei jää jalkoihin trancesetille*vink*
Bilebilebile!!!!
wi||iam

#5 • • wi||iam d|-_-|b
Kosmos jäi väliin, softcoreen tullaan kahta kauheammalla sykkeellä *pahis*

--
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!!

Progress

#6 • • Progress
Juu, taitaa olla etten pääse. Kuten jo eilen Exxalle sanoinki, mennää Merjan kaa Kuopioon Proteuksen keikalle ja siitä sit samalla käymään ”anoppilassa”. *hymy*
Mut pitäkää TE KAIKKI hauskaa!!! *hali*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

wi||iam

#7 • • wi||iam d|-_-|b
\”ankan on tehtävä mitä ankan on tehtävä\”
Aivan taatusti pidetään *pahis* *jiihaa* *aplodit* *jiihaa* *pahis*

--
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!!

yuuyyu

#8 • • yuuyyu
Joo hauskaa kyllä pidetään, harmi ettei progressi pääse mukaan. Tarkoitus olis hommata vähintään tänhetkistä olotilaa vastaava olotila*nauru* Huhhuh et on happimolekyylit karannu jonnekkin...
Lauantaina tanssataan....!
*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*
Progress

#9 • • Progress

exxa:
Joo hauskaa kyllä pidetään, harmi ettei progressi pääse mukaan. Tarkoitus olis hommata vähintään tänhetkistä olotilaa vastaava olotila*nauru* Huhhuh et on happimolekyylit karannu jonnekkin...
Lauantaina tanssataan....!
*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*

Ai onx vähä paha olo...*nauru* Eilen tais olla hauskaa..... *jiihaa*
Nyt alkaa vähä väsyttää. Onnex enää 2h töitä tänää...
But anyway, vi ses!

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

yuuyyu

#10 • • yuuyyu
Joo hauskaa oli ja lisää hauskuutta sit ens lauantaina mut jos ei ihan näin heikolla hapella sit sunnuntaina*vink* harjoituksen puute paljastaa mestarin...*nauru*
breakaholic

#11 • • breakaholic kapa :: djshop
Ei lauantai & sunnuntai mitään, mä oon enemmän huolissani maanantain happimäärästä*nauru* Jatkoilla ollu vähän taipumusta venyä...*hih**vink*

Joo ja mun pläjäys ”jotain” sisältänee aika paljon breaksiä ja sit sitä ”muuta”. Pitää kattoa mitä täs viikolla tulee mieleen*hymy*
COBALT

#12 • • COBALT akitaattori
Maanantaina töihin vasta klo 10 amusella, joten eiköhän me jotain day-after-not-so-party-öf, totnoinnii-torveilua keksitä...!!!*slurps**pelle*
Voihan sitä sitten ajella pää jäässä pitkin yötä Lahteen...
*enkeli*
- - -Odottaa! - - -

--

yuuyyu

#13 • • yuuyyu
heh toivottavasti sulla on sit kuski koska itte tuskin ajelet...!
karkki

#14 • • karkki

breakaholic:
Ei lauantai & sunnuntai mitään, mä oon enemmän huolissani maanantain happimäärästä*nauru* Jatkoilla ollu vähän taipumusta venyä...*hih**vink*

ai niinkö*ding* en mie vaa oo sattunu huomaamaa*justjoo**nauru*
COBALT

#15 • • COBALT akitaattori
Hei, onxmeil hyvei esitanssijoi siälpäi Suamee...? *slurps*

--

COBALT

#16 • • COBALT akitaattori
Juuri varmistunut ”uutinen”:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Tullaan Savolaisen Tommin kanssa havainnollistamaan Pohjoiskarjalan veljille ja SISKOILLE miltä näyttää MILLENNIUMKÄNNI x 2 niinku livenä! - - - - - - - - - - - - - - - - -
Onx muita kiinnostuneita?

Ps. Kossu on mun kuski! - - - *pelle*

[muokattu 21.4.2004 13:29]

--

SA-TomTom

#17 • • SA-TomTom Manager Of The Universe
hiitihoiheijjaa - kaikkea sitä löytääkin täältä *pihkassa* *sydän*

juuh, melkoinen rundi edessä perstai-lauantai akselilla ja tänne kyl päädytään sit!

moon sit se bändäri siin dj-kopil *plur*

vauhtia lissää ku puut suurenoo!

plip.

--
Never give up.
Never surrender.

breakaholic

#18 • • breakaholic kapa :: djshop

Mr.\”D\”:
Juuri varmistunut ”uutinen”:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Tullaan Savolaisen Tommin kanssa havainnollistamaan Pohjoiskarjalan veljille ja SISKOILLE miltä näyttää MILLENNIUMKÄNNI x 2 niinku livenä! - - - - - - - - - - - - - - - - -

Onx muita kiinnostuneita?

Ps. Kossu on mun kuski! - - - *pelle*

[muokattu 21.4.2004 13:29]

Odotamme mielenkiinnolla*nauru*
-Santtu-

#19 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Alkaa olla sellanen kutina että tästä illasta saattaa tulla aika mielenkiintoinen *heiii*

Tere tulemast võimlemise ringi, yks kaks koli neli *jiihaa*

Happinaamarit valmiina odotellaan jo.. happyhappyjoyjoy!

nimimerkki, koskaan en oo heikos hapes ollu.. *justjoo*

[muokattu 21.4.2004 14:00]
T-rex

#20 • • T-rex ku(i)va tomaatti
Perkules, nyt alkaa ihan tosissaan harmittaa, ettei tänne pääse *kiroilua* pitäkäähän hyvät *känni* siellä *vink*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..