ALTERNATIVE - vaihtoehtoilta Premin alakerrassa

108 posts, 6 pages, 29,445 views

Jusuplussa

Posts: 1,293

#61 • • Jusuplussa UG-///

anthocyan:
Muuten aivan mahtavaa, mut oisko mahdollista pitää teinit poissa tanssilattialta!?!



Mä kelasin et vois laittaa sellasen ”VAIN REIVAAJILLE!” -kyltin sinne.. tai sit pitäis suorittaa joku koe, et sais reivaajakortin, jolla pääsis sit tanssii.
UnityF

Posts: 15,721

#62 • • UnityF joo just se
Valitettava tosiasia on se että ne teinit sielä käy. Onko jotain ideoita miten ne ei tulis esim jos tekis 2e sisään pääsyn? leima käteen ja menoksi... jos ei oo leimaa niin ei oo asiaa alakertaan... tai jotain tohon suuntaan... en usko et moni yläkerran teineistä on valmis sijoittaa 2e et pääsee alakerrassa pyörähtämään...*ding*

Mielipiteitä kaivataan ja ideoita.. *hymy*
Saara

Posts: 1,954

#63 • • Saara #2970

anthocyan:
Ei känniörvellystä tanssilattioille kiitos!!!!



Entä jos on känninen bilettäjä? *igor*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Kinli

Posts: 782

#64 • • Kinli
Joo, kieltämättä tämä on pienoinen ongelma.
Toi 2e maksu ovella on yks vaihtoehto,

Tosin sillon joutuis hommaamaan jonkun ovelle vahtimaan,
menettäisimme ilmaisbileet -valttimme ja
ovelle tulisi kauhia häslinki.

Eli *ding*

Toinen tosiasia on myös se, että
teinit *känni* -> myynti ylös ->
omistaja *aplodit* -> alternative *jiihaa*

En väitä etteivätkö bilettäjät juo, mutta esim viime la myynti oli
normaalin la tasoinen, vaikka porukkaa oli 10x enemmän kuin
normaalisti.
anthocyan

Posts: 1,511

#65 • • anthocyan Kohti valoa...
Hmm... Niin ideoita tarttis kyl kehittää... En sit tiiä pitäskö alakerran ovelle järkkää joku tsekkaa porukkaa.. Joku jäsenkortti ois tietty yks vaihtoehto...? Mut jotain sillai et sais tanssii ja antaa musiikin viedä ilman kännisii teinei häiritsemässä...

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

mniittymaki

Posts: 1,641

#66 • • mniittymaki
Saas nähä miten tää tulee jatkumaan, Premi kun on luotettavan tiedon mukaan myynnissä...

Harmi jos nää loppuu lyhyeen sen takia... idea kuitenki on mitä mainioin :)

.m
UnityF

Posts: 15,721

#67 • • UnityF joo just se

flaikku:
Saas nähä miten tää tulee jatkumaan, Premi kun on luotettavan tiedon mukaan myynnissä...

Harmi jos nää loppuu lyhyeen sen takia... idea kuitenki on mitä mainioin :)

.m



Hmm..saaneen epäillä vähäsen...*ding*
Luulis jos toi paikka olisi myynissä niin jos en minä niin ainakin Fredi siitä tietäisi onhan se ollu talossa soittamassa jo parisen vuotta joka vkl.. Ja meidän korviin ei ole kantautunu viel mitään vaikka joka vkl ollaan tekemisissä omistajan kanssa..

*piis**hymy**piis*
Kinli

Posts: 782

#68 • • Kinli
Ihme et joku haluaa ostaa ton paikan.. *ding*

enivei;

Kyllähän premi on myynnissä, on ollu jo vaikka kuinka kauan,
ihan samalla tavalla kuten control, highlight jne.. kaikki ovat
myynnissä kunhan hinta on sopiva..

Omistaja on kuitenkin semmonen heppu että kun hän avaa jonkun
paikan, niin se pysyy hänellä loppuun (joko raflan tai omistajan *hymy*) saakka,
hän ei siis kuulu ”myydään - ostetaan - myydään” -porukkaan.

JOS kuitenkin niin kävisi, että premi myytäis niin ei se tarkoita etteikö
alakerran meininki jatku. *hymy*

Mutta näin ei tule tapahtumaan, puhuin Herra Xun kanssa 30min sitten
ja vaikka kyselyjä & tarjouksia on ollu niin omistaja EI ole vaihtumassa.

Että näin. *piis*
Zebir

Posts: 659

#69 • • Zebir

yusu:
---
anthocyan:
Muuten aivan mahtavaa, mut oisko mahdollista pitää teinit poissa tanssilattialta!?!

---


Mä kelasin et vois laittaa sellasen ”VAIN REIVAAJILLE!” -kyltin sinne.. tai sit pitäis suorittaa joku koe, et sais reivaajakortin, jolla pääsis sit tanssii.



Eli joku tanssikoe premin aulaan, tai pari kysymystä tyyliin ”minkä värinen on napoleonin valkoinen hevonen? mikä on proteuksen oikea nimi?” *iloinen*

No juu, mut asiaan. Joku 2e sisäänpääsy vois olla yksi vaihtoehto, tai sitten tosiaan joku jäsenkortti. Kortti olisi kätevämpi, koska sen näyttäminen olisi ehkä nopeampaa ja silloin ei tarvitsisi maksaa mitään jos haluaa vain käväistä paikalla.

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Zwek

Posts: 1,701

#70 • • Zwek
Kettu! Jos se tanssityylistä olis kiinni, niin mä en pääsis mihinkään sisään. Tulkaa ja olkaa omia itsejänne. Piis!
Jone

Posts: 8,258

#71 • • Jone Archibald Haddock

Zwek:
Kettu! Jos se tanssityylistä olis kiinni, niin mä en pääsis mihinkään sisään. Tulkaa ja olkaa omia itsejänne. Piis!



Lari sen sanoi. Ikävää elitismiä havaittavissa tässä threadissä. Se on kiva et ootte löytäneet itsellenne tän tecnhojutun, mutta mun täytyy valitettavasti sanoa et se ei kyllä tee meistä kenestäkään muita parempia. Paitsi siis ehkä musta.

[muokattu 19.4.2004 21:56]
-P

Posts: 4,972

#72 • • -P

Jone:
Paitsi siis ehkä musta.



Sä olet jo ;). Mutta joo, elikkäs asiaan... imo. jengi voisi olla sitä mitä ovat, eivätkä mitenkään boikoitoisi tiettyä toista ryhmää. on eräs sanonta kui ”kukin tallaa tyylillään”. varsin osuva mielestäni ja uskon että monen teidänkin

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Timmo

Posts: 657

#73 • • Timmo
Niin tai sit tonne vois laittaa sellaset deejiit, jotka soittais oikeasti hieman erilaista musaa...Siis muuta kuin kiksua, polkkaa, psykeä ja progea.

Esim:

Häröelectro - Monotechno - Rumpu&Basso - Deep Techno - Acid - Wanha Hardcore - Experimental / Noise - Acid House olisivat kaikki *sydän*.

--
Elämä On Raato

-P

Posts: 4,972

#74 • • -P

Timmo:
Niin tai sit tonne vois laittaa sellaset deejiit, jotka soittais oikeasti hieman erilaista musaa...Siis muuta kuin kiksua, polkkaa, psykeä ja progea.

Esim:

Häröelectro - Monotechno - Rumpu&Basso - Deep Techno - Acid - Wanha Hardcore - Experimental / Noise - Acid House olisivat kaikki *sydän*.



*sydän* *sydän*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

tiipi

Posts: 506

#75 • • tiipi

anthocyan:
Siihen asti on mahtavaa tanssii ja olla siel, ku tanssimas on oikeanhenkistä porukkaa, mut ku ne hemmetin lapsoset tulee känniörveltää tanssilattialle ni eihän siinä voi keskittyy enää ollenkaan musaan ja tanssimiseen!



hmm. se on sit ilmeisesti taitolaji osata keskittyä pelkästään musaan ja tanssimiseen, koska harvemmin mua on tuolla 'hemmetin lapsoset' häirinny, vaikka ne onki tanssilattialla heilunu 'väärin'. yhtä hyvin joku 'oikeahenkiseen porukkaan' kuuluva voi tanssiessaan heiluu 2m*2m alueella, ja näin häiritä muita. ja kyllä mä uskon et ne känniörveltäjätkin sen verran kattoo ettei koko ajan toisia töni tms. tanssilattian koko alkaa kyl oleen liian pieni jos noissa illoissa nyt sit alkaa paljon ihmisiä ravaamaan..
ja kaiken lisäks ne nuoret, jotka yläkerrasta eksyy alakertaan, ni harvemmin jaksaa 10 min pitempään alhaalla viipyä.

eli ei mitään kortteja, tarkastuksia tai maksuja ovelle... *hymy*

mut kiitos viime lauantaista, kivaa oli! *jiihaa*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

UnityF

Posts: 15,721

#76 • • UnityF joo just se

Timmo:
Niin tai sit tonne vois laittaa sellaset deejiit, jotka soittais oikeasti hieman erilaista musaa...Siis muuta kuin kiksua, polkkaa, psykeä ja progea.

Esim:

Häröelectro - Monotechno - Rumpu&Basso - Deep Techno - Acid - Wanha Hardcore - Experimental / Noise - Acid House olisivat kaikki *sydän*.



etkö sä raxu saanu mun viestii jossa ehotin just sitä et esim SÄ tulisit soittaa jotain... *hymy* sä tiiät mistä mä tykkään.. *vink*





ja myös happy hc:ta on luvassa.... *vink*
Timmo

Posts: 657

#77 • • Timmo

UnityF:etkö sä raxu saanu mun viestii jossa ehotin just sitä et esim SÄ tulisit soittaa jotain... *hymy* sä tiiät mistä mä tykkään.. *vink*
ja myös happy hc:ta on luvassa.... *vink*



Ai minä soittamaan...*nauru* Tota tota, jos vaikka ensin julkasen pari miksausta netissä, että ihmiset tietää mitä mä soitan.

Happy HC on jees, kunhan se on tehty ennen vuotta 95. *sydän*

[muokattu 19.4.2004 19:47]

--
Elämä On Raato

UnityF

Posts: 15,721

#78 • • UnityF joo just se

Timmo:
Ai minä soittamaan...*nauru* Tota tota, jos vaikka ensin julkasen pari miksausta netissä, että ihmiset tietää mitä mä soitan.



no mä tiiän mitä sä soitat *vink* mut joo ollaan yhteydessä soitellaan ja kyllä me viel joku acid tai vastaava ilta järkätään kanssa... *hymy*
KaveriTavara

Posts: 440

#79 • • KaveriTavara pyryharakka
noist teini örveltäjistä vaan sen verran, että itsekin olen ravannut baareissa kännäämässä mutta opin kuuntelemaan myös tämän tyylistä musiikkia.
kun ne teinit sattuu eksymään sinne alakertaan niin ehkä niistä jotkut ihastuvat myös ”meidän” musiikkimme.
antakaa ihmisten olla sellaisia kuin ovat *piis*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Avatar
#80 • • astaroth Guest

toshbi:
noist teini örveltäjistä vaan sen verran, että itsekin olen ravannut baareissa kännäämässä mutta opin kuuntelemaan myös tämän tyylistä musiikkia.
kun ne teinit sattuu eksymään sinne alakertaan niin ehkä niistä jotkut ihastuvat myös ”meidän” musiikkimme.
antakaa ihmisten olla sellaisia kuin ovat *piis*


Aivan! Jokainen on joskus ollut pissis... Eikö?*iloinen* Minun puolestani voivat peuhata... Ja monesti vanhempien ihmisten käyttäytyminen ei paljoa poikkea jannuista! Mutta alakerrassa ei varmaankaan tarvitse katsella, kuinka 8 muijaa tanssii ringissä yksi laukku keskellä rinkiä, ja aina kun tulee uusin Radio NRJ:n TP-suosikki, niin kaikki huutavat: \”IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHH!!!!!\”...*ding*