Absinthpurgatory 8.4.2004 @ Tampere

85 posts, 5 pages, 8,233 views

PsyTranceFormer

Posts: 752

#61 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Kiitoksia järjestäjille... Absinth kyllä kilahti päähän aika vauhdilla josta myös johtui että yläkerran rappuset olivat mulle liian suuri haaste selvitä ne ehjänä alas...
anri

Posts: 890

#62 • • anri team parempi pitäjä

Hatec:
Kiitoksia järjestäjille... Absinth kyllä kilahti päähän aika vauhdilla josta myös johtui että yläkerran rappuset olivat mulle liian suuri haaste selvitä ne ehjänä alas...



ne rappuset oli tosissaan mission IMPOSSIBLE, eikä ainoastaa alaspäin mentäessä..
mulle suurin ongelma oli päästä ne ylös *blush* ja nyt mun sääret on tajuttoman kokosten mustelmien peitossa!

--
don't go halfway - go all the way

dsane

Posts: 130

#63 • • dsane -limited edition-

anri:
---
Hatec:
Kiitoksia järjestäjille... Absinth kyllä kilahti päähän aika vauhdilla josta myös johtui että yläkerran rappuset olivat mulle liian suuri haaste selvitä ne ehjänä alas...

---


ne rappuset oli tosissaan mission IMPOSSIBLE, eikä ainoastaa alaspäin mentäessä..
mulle suurin ongelma oli päästä ne ylös *blush* ja nyt mun sääret on tajuttoman kokosten mustelmien peitossa!



suurin haaste nissä rappusissa on se, ettei niissä oo rappusia *nauru*
anri

Posts: 890

#64 • • anri team parempi pitäjä

dsane:
---
anri:
---
Hatec:
Kiitoksia järjestäjille... Absinth kyllä kilahti päähän aika vauhdilla josta myös johtui että yläkerran rappuset olivat mulle liian suuri haaste selvitä ne ehjänä alas...

---


ne rappuset oli tosissaan mission IMPOSSIBLE, eikä ainoastaa alaspäin mentäessä..
mulle suurin ongelma oli päästä ne ylös *blush* ja nyt mun sääret on tajuttoman kokosten mustelmien peitossa!

---


suurin haaste nissä rappusissa on se, ettei niissä oo rappusia *nauru*



*nauru* nyt tais selvitä kuka oli eniten sekaisin tuona yönä! *nauru*
kai siinä ny raput oli *igor* vai oliko *täh*

--
don't go halfway - go all the way

Zyklonius

Posts: 1,629

#66 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

orbitch:
Santtukin näyttää oikein naatiskelevan hörpätessään vihreää taikajuomaa*slurps*



No voiko sitä absua muka muulla tavalla juoda kuin nautiskellen? *vink*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

cillah

Posts: 30

#67 • • cillah
mua jäi kyl vähän harmittamaan ettei tullu hörpättyä tuota virheätä taikajuomaa..mutta ehkä sitten seuraavalla kerralla *vink*
anri

Posts: 890

#68 • • anri team parempi pitäjä

cillah:
mua jäi kyl vähän harmittamaan ettei tullu hörpättyä tuota virheätä taikajuomaa..mutta ehkä sitten seuraavalla kerralla *vink*


*hih* mä oon selvinny jo kaksista apsuista ilman apsinttia. tippaakaan en oo juonu!

--
don't go halfway - go all the way

Tanemann

Posts: 56

#69 • • Tanemann
Yhtään en absintista tykkää, mutta pitäähän sitä nyt bileittein kunniaks vähintään yks laaki raakana aina ottaa :)
meisi

Posts: 327

#70 • • meisi maiu naki

anri:
*hih* mä oon selvinny jo kaksista apsuista ilman apsinttia. tippaakaan en oo juonu!



ich auch *aplodit*
vaikka onko se nyt sitten hyvä asia (?)
Orfeus

Posts: 5,872

#71 • • Orfeus

anri:
*hih* mä oon selvinny jo kaksista apsuista ilman apsinttia. tippaakaan en oo juonu!


Empä oo mäkään tarvinnut! Seuraavista tulee kyllä taas niin vitun ruoskintaa että*kivatsulle*
dsane

Posts: 130

#72 • • dsane -limited edition-
mä oon näköjään vähän maistellut *nauru*
Orfeus

Posts: 5,872

#74 • • Orfeus

orbitch:
nää on kyl kuvatuinpia kemuja mitä tiedän.


Must se on vaa hyvä, pistää harmittaa aina ku ois ollu hyvät pileet eikä missää oo yhtään kuvaa!
dsane

Posts: 130

#75 • • dsane -limited edition-

Orfeus:
---
orbitch:
nää on kyl kuvatuinpia kemuja mitä tiedän.

---

Must se on vaa hyvä, pistää harmittaa aina ku ois ollu hyvät pileet eikä missää oo yhtään kuvaa!



Noni.

Onko toi ^^ nyt hyvää huumoria *hahjust*
Mut totta on, etton kiva ku on kuvia.
Orfeus

Posts: 5,872

#76 • • Orfeus

dsane:
Noni.

Onko toi ^^ nyt hyvää huumoria *hahjust*
Mut totta on, etton kiva ku on kuvia.


*lmao*
Zyklonius

Posts: 1,629

#77 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

orbitch:
ah hah haa.. Absintti-Anton revittelee kyl muutamas kuvas aika lahjakkaasti. Kiksusormet pytyssä ja suu muikeena*nauru*



Ai minä revittelen noissa kuvissa? Pyh, Santtu niissä irstailee! Näkisit kuinka vedossa ollaan Orfeuksen kanssa Madwave-kuvissa. En edes tiennyt että minä ja Joonas voidaan olla makuuhuoneen ulkopuolella niin eläimellisiä. Polveudutaan suoraan raivotautisista apinoista. *pahis*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Orfeus

Posts: 5,872

#78 • • Orfeus

Zyklonius:
Ai minä revittelen noissa kuvissa? Pyh, Santtu niissä irstailee! Näkisit kuinka vedossa ollaan Orfeuksen kanssa Madwave-kuvissa. En edes tiennyt että minä ja Joonas voidaan olla makuuhuoneen ulkopuolella niin eläimellisiä. Polveudutaan suoraan raivotautisista apinoista. *pahis*


No kohta on nuokin kuvat koko kansan ihmeteltävänä*vink*
anri

Posts: 890

#79 • • anri team parempi pitäjä

Orfeus:
---
Zyklonius:
Ai minä revittelen noissa kuvissa? Pyh, Santtu niissä irstailee! Näkisit kuinka vedossa ollaan Orfeuksen kanssa Madwave-kuvissa. En edes tiennyt että minä ja Joonas voidaan olla makuuhuoneen ulkopuolella niin eläimellisiä. Polveudutaan suoraan raivotautisista apinoista. *pahis*

---

No kohta on nuokin kuvat koko kansan ihmeteltävänä*vink*


ohi aiheen -> mut kuka kuvas madwaveis, en mä vaan huomannu. otittekte jo kotoo kuvia? mull ei oo mitään muistikuvaa,, ainakaa hmm.. ??

Absinthpurgatory:ssa otakin kameraa onnistuin välttelemään.. tai siis taisin huonolla hetkellä kieltää kuvaamisen kuin julkkis konsanaan.. (mut ku mul oli se hiusjuttu niin piti olla diivaa..)

--
don't go halfway - go all the way

Orfeus

Posts: 5,872

#80 • • Orfeus

anri:
ohi aiheen -> mut kuka kuvas madwaveis, en mä vaan huomannu. otittekte jo kotoo kuvia? mull ei oo mitään muistikuvaa,, ainakaa hmm.. ??


Otaki siäl waveis niit kuvii räpsi! Ei mun käsittääkseni onneks sielt zyklon kolhoosist oo mitää kuvamatskuu koskaa otettukkaan?