1,827 posts, 92 pages, 748,263 views
Replying to Klubituksen kilonpudotus:
Mä vaan koitan nostaa painoa, kun tipahti ennen kesää aika paljon. "Minä vahingossa osa painosta."
---
Mä vaan koitan nostaa painoa, kun tipahti ennen kesää aika paljon. "Minä vahingossa osa painosta."
---
Multa saat! :D
Mä keräsin tossa ihan hyvät lisäpainot ahmimalla karkkia kun lopetin röökin, nyt sit on aika ihan tosissaan alkaa pudottelee.
Jotenkin tässä on kolmen vuoden aikana keränny 10kg(puolet viimesen 4kk aikana :D) , hohhoi. Hyi.
Mahtaako täällä olla 'klubituksen kilonlisäys topic' jo? Itelle sopis semmone
---
Mahtaako täällä olla 'klubituksen kilonlisäys topic' jo? Itelle sopis semmone
---
Mulla ois tarvetta ihan samanlaiselle. Järkytyin kun kävin äskön vaa'alla. Et jos jollain on hyviä kilonlisäysvinkkejä ni otetaan vastaan.
5 Viikkoa, -10kg.
14 kuukautta ja 19 kiloa painoa pois.
Joillakin näyttää olevan älyttömän nopeaa tuo laihduttaminen, toisin kuin mulla -_-
Joillakin näyttää olevan älyttömän nopeaa tuo laihduttaminen, toisin kuin mulla -_-
---
5 Viikkoa, -10kg.
---
Onko sulla ollu ärhäkkä vatsatauti vai lopetitko syömisen? :O :D
Kuulostaa hienolta, onnea ^^
---
---
Ite kans pyrin pikkuhiljaa laihduttamaan, mutta se tosiaan vaatii elämäntapa muutosta eikä mitään hetkellistä ihmedieettiä. Liikunta ja ruokavalio uusiksi vaan :)
Xtravaganza-vidun-karppailuun ja kärvistelyyn en lähteny. Syön kun on nälkä, enkä laske kaloreita.
Ite kans pyrin pikkuhiljaa laihduttamaan, mutta se tosiaan vaatii elämäntapa muutosta eikä mitään hetkellistä ihmedieettiä. Liikunta ja ruokavalio uusiksi vaan :)