CLUB INFINITY 17.01.03@KINO, KERAVA

63 posts, 4 pages, 7,151 views

patis

Posts: 1,158

#21 • • patis 10
Viime millenniumeiden jälkeen päätin taas hillitä viinasten juontia bileissä.

Täällä taas kirosin urakalla: "voi miksi olenkaan selvinpäin!"
milla

Posts: 3,699

#22 • • milla
oli ihanaa!

hyvät setit mielestäni kaikilta(mitä muistan), ja tunnelma oli katossa!

lisää tällasta! *plur*

kiitos bileistä niille ketkä ne meille teki:)
welmu

Posts: 282

#23 • • welmu
bileet olivat todellakin loistavat, ja paikalla oli todella paljon tuttuja (ja aina niin ihania) ihmisiä *plur* olisi ehkä pitänyt yrittää vääntäytyä hieman aiemminkin paikalle, itse pääsin mestoille vasta noin klo 24 aikoihin.

kino oli mielestäni paikkana sangen mainio, sopivasti hengailutilaa ja istumapaikkoja. kyllä tuolla kelpaa kemuja jatkossakin pitää.

kuten monesti muuallakin, oli täälläkin ilmeisesti ollut jotain pientä häiriötä paikallisten kanssa. itse en tosin kyllä havainnut mitään, vaan koko ilta meni sangen rattoisasti mukavien ihmisten kanssa hyvistellessä *sydän**sydän*
Avatar
#24 • • luumutarhan juustokakku Guest
Mä en pitänyt noista bileistä,oli aika paska äänentoisto
ja liian vähän tilaa jorata ja se paikka muistutti lähinnä krouvia.
Ja sitten yksi asia;kun tulimme kavereideni kanssa sisälle
ja ostimme liput, alkoi toinen lipunmyyjämisu katselemaan meitä pitkin nenänvarttaan ja arvostelemaan kaverilleen.
Hei HALOO mitä HELVETTIÄ?Me tulemme pitämään kivaa ja heti aletaa dissailemaan naamataulun(??ilmeisesti??)perusteella. Meitä oli 3 tyttöä ja taisimme sitten näyttää niin epäviehättäviltä että tämä Neiti Lipunmyyjä ei pitänyt meistä.
Kiva fiilis jäi heti saapumisesta.
Menkää himaanne dissailemaan,TOSI lapsellista,hävettää oikein sun puolesta kuka ikinä oletkin!!!*eiei**eiei**dissaa*
Yanna

Posts: 311

#25 • • Yanna really?
iso kiitos infinityn pojat, kalle, jaykay ja muut *plur**sydän**plur* oli mielettömät bileet, paljon kivoja ihmisiä ja hjuvaa musaa!!!! seuraavaa kertaa jäämme odottelemaan *iloinen*

--
joka perseensä nostaa, se paikkansa menettää

killuska

Posts: 748

#26 • • killuska
luumutarhan juustokakku:

Mä en pitänyt noista bileistä,oli aika paska äänentoisto
ja liian vähän tilaa jorata ja se paikka muistutti lähinnä krouvia.
Ja sitten yksi asia;kun tulimme kavereideni kanssa sisälle
ja ostimme liput, alkoi toinen lipunmyyjämisu katselemaan meitä pitkin nenänvarttaan ja arvostelemaan kaverilleen.
Hei HALOO mitä HELVETTIÄ?Me tulemme pitämään kivaa ja heti aletaa dissailemaan naamataulun(??ilmeisesti??)perusteella. Meitä oli 3 tyttöä ja taisimme sitten näyttää niin epäviehättäviltä että tämä Neiti Lipunmyyjä ei pitänyt meistä.
Kiva fiilis jäi heti saapumisesta.
Menkää himaanne dissailemaan,TOSI lapsellista,hävettää oikein sun puolesta kuka ikinä oletkin!!!*eiei**eiei**dissaa*



Tota, hmm ootko ihan varma että ne on arvostellut (?)
Juuri teitä.. Ettet vaan oo vainoillu?;)

--
*killuska*

Avatar
#27 • • Kirsikka Guest
Oli kivaa, paljon tuttuja enkä ollut edes liian humalassa (tai sitten en ollut tarpeeksi humalassa, miten vaan..ehkä kunnon kännissä olisi voinut olla kivempaakin =). Olin kyllä aika väsynyt, enkä meinannut jaksaa lähteä, mutta kyllä illasta tulikin sitten ihan mukava *hymy*
caprico

Posts: 164

#28 • • caprico
luumutarhan juustokakku:

Mä en pitänyt noista bileistä,oli aika paska äänentoisto
ja liian vähän tilaa jorata ja se paikka muistutti lähinnä krouvia.
Ja sitten yksi asia;kun tulimme kavereideni kanssa sisälle
ja ostimme liput, alkoi toinen lipunmyyjämisu katselemaan meitä pitkin nenänvarttaan ja arvostelemaan kaverilleen.
Hei HALOO mitä HELVETTIÄ?Me tulemme pitämään kivaa ja heti aletaa dissailemaan naamataulun(??ilmeisesti??)perusteella. Meitä oli 3 tyttöä ja taisimme sitten näyttää niin epäviehättäviltä että tämä Neiti Lipunmyyjä ei pitänyt meistä.
Kiva fiilis jäi heti saapumisesta.
Menkää himaanne dissailemaan,TOSI lapsellista,hävettää oikein sun puolesta kuka ikinä oletkin!!!*eiei**eiei**dissaa*



Mua ei sentään alettu dissaa, mutta kovasti silti ihmetyttää miksi meitä oli vain muutama, joiden kädessä komeili mustalla tussilla piirretty huutomerkki *ding*

Damn you milla! *piru*

[muokattu 19.1.2003 01:13]

--
Heimoihei!

Jone

Posts: 8,258

#29 • • Jone Archibald Haddock
luumutarhan juustokakku:


Ja sitten yksi asia;kun tulimme kavereideni kanssa sisälle
ja ostimme liput, alkoi toinen lipunmyyjämisu katselemaan meitä pitkin nenänvarttaan ja arvostelemaan kaverilleen.
Hei HALOO mitä HELVETTIÄ?Me tulemme pitämään kivaa ja heti aletaa dissailemaan naamataulun(??ilmeisesti??)perusteella. Meitä oli 3 tyttöä ja taisimme sitten näyttää niin epäviehättäviltä että tämä Neiti Lipunmyyjä ei pitänyt meistä.
Kiva fiilis jäi heti saapumisesta.
Menkää himaanne dissailemaan,TOSI lapsellista,hävettää oikein sun puolesta kuka ikinä oletkin!!!*eiei**eiei**dissaa*



Tietyt päihteet saattavat aiheuttaa aistiharhoja ja/tai vainoharhaista käyttäytymistä, olethan nyt varma ettet ollut minkään tällaisen vaikutuksen alaisena ja että se ei vaikuttanut kuvaasi tapahtuneesta? Henkilökohtaisesti lipunmyyjät tuntien on nimittäin erittäin vaikea uskoa että kukaan heistä olisi tällaista tehnyt varsinkaan töissä ollessaan. Muutenkin tapasi antaa palautetta tapahtuneesta antaa hieman syytä skeptisyyteen.

-

Mut joo, lyhyesti siihen miten itse ko. bileet koin:
Vaikka parantamisen varaa vielä jäikin varmasti, niin varsinkin organisaation nuoruuden ja sen että kyseessä oli ensimmäinen vakava klubikulttuurin rantauttaminen Keravalle huomioonottaen ilta oli varsin onnistunut. Hyviä settejä, joista itselleni positiivisia yllätyksiä tuottivat erityisesti JayKay, Feel-X ja Tab ja loputkin olivat heille asettamieni odotuksien tasalla. Kino toimi loppupeleissä paikkanakin yli omien odotuksieni siitä huolimatta tanssitilaa saisi kieltämättä olla enemmän tällaisia tapahtumia ajatellen.

Summa Summarum: Oli tosi kivaa ja jään odottamaan innolla että Keravalla seuraavan kerran tapahtuu vastaavaa.
Avatar
#30 • • yana Guest
yet another anonymous airhead:


Ja sitten yksi asia;kun tulimme kavereideni kanssa sisälle
ja ostimme liput, alkoi toinen lipunmyyjämisu katselemaan meitä pitkin nenänvarttaan ja arvostelemaan kaverilleen.
Hei HALOO mitä HELVETTIÄ?Me tulemme pitämään kivaa ja heti aletaa dissailemaan naamataulun(??ilmeisesti??)perusteella. Meitä oli 3 tyttöä ja taisimme sitten näyttää niin epäviehättäviltä että tämä Neiti Lipunmyyjä ei pitänyt meistä.
Kiva fiilis jäi heti saapumisesta.



taisitte tajuta tilanteen vähän väärin tai sitten osuitte vaan tosi huonon läpän keskelle *nauraa*

kannattaa aina muistaa ettei kaikki vittuilulta kuullostava läheskään aina ole vittuilua. kannattaa kääntää poski ennenkuin lähtee antamaan takaisin "samalla" mitalla.

eiks toi nyt o melkein sama juttu kuin se että suurin osa baarimatseistakin alkaa viattomasta toisen vahingollisesta tönäisemisesta tai muusta viattomasta josta kusipäisempi puolisko kuvittelee miehisyytensä loukkaantuneen.

piis lav unity häppiness.


...henk.koht jos joku tsekkailee mua arvostelevasti tai nenänvarttaan pitkin niin suotakoot sille se ilo. eipä paljon kaiva mun napaani mitä joku musta ajattelee..

Capri:

Damn you milla!


juu siinäpäs onkin kaikkein pahin nenänvartta katsoja muiden arvostelija *nauraa*
mitenkään dissaamatta tai mitään mutta onhan itsetunto kunnossa? pelottaako jäädä ryhmän ulkopuolelle? tekisikö joskus vetää jotain vastaantulijaa kunnolla turpaan et se tajuis kenelle ei kannata vittuilla? (tämä siis alkuperäiselle kirjoittajalle)

juu, tunnustan etten tajua miksi ihmeessä jostain sekunnin kohtaamisesta lipunmyyjän kanssa jonka tulkitsee dissailuksi pitää nostaa tälläinen vuodatus? varsinkin kun on faktaa ettei kukaan teitä ole dissannut?

"toi katto meitä pahasti. HAKATAAN SE!" käytöstä ilman että uhrataan hetkeäkään sille että ehkä olikin itse se joka tulkitsi toisen väärin. just tää o se mikä tappoi plurin

Mua ei sentään alettu dissaa, mutta kovasti silti ihmetyttää miksi meitä oli vain muutama, joiden kädessä komeili mustalla tussilla piirretty huutomerkki


kerro muuten mulle vaikka privana miten sä tsekkasit ton. en nähnyt ketään tsekkaavan ainakaan mun kättäni..

edit: kuulin että tolla huutomerkillä merkattiin kaikki ne joiden laseihin piti sujauttaa tyrmäystippoja. lipunmyyntiin ei vaan ollut tainnut ehtiä sana siitä että tyrmäystippakauppa olikin olluit jo kiinni kun ehdimme ostoksille. älä pese kättäsi ennen ensi viikonloppua niin säästymme tussikaupassa shoppailulta.

piis..

[huom! note! obs! minähän en siis liity bileiden organisointiin muuten kuin että kaverin veljen naapurit kertoivat jossain josta kummini vakihoito kuuli että ne ois varsin hyviä tyyppejä kuitenkin]

[muokattu 19.1.2003 07:45]
Avatar
#31 • • luumutarhan juustokakku Guest
Kiitos kaikille "rohkaisusta" mutta ei, emme olleet päihteiden vaikutuksen alaisena. Joimme Batterya koko illan ja minusta se ei aiheuta mitään neuroottisia tuntemuksia.
Ehkä sitten tulkitsimme tämän neidin käytöksen väärin,ehkä hänen tyylinsä on vain katsoa ihmisiä pitkään ja harkitsevasti.Pitää kääntää tämä juttu voitoksi
niin ei jää sitä karvasta makua suuhun.
Kiitos.
ATD

Posts: 271

#32 • • ATD
Jone:



Summa Summarum: Oli tosi kivaa ja jään odottamaan innolla että Keravalla seuraavan kerran tapahtuu vastaavaa.



joo tosi kivaa oli enkä mä huomannu mitään noist säädöist mitälie nyt olikaan..

mulleki oli sit tyrmäystipat tarkotettu, mut taisin välttää ne sillä et en juono mitään..;) täytyy siis muistaa varuu viimeseen asti sitä huopakynää, varsinkin jos milla on sil sohimas..;)

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"

caprico

Posts: 164

#33 • • caprico
yana4000:

Capri:
Damn you milla!
juu siinäpäs onkin kaikkein pahin nenänvartta katsoja muiden arvostelija *nauraa*



Lähinnä tarkotin sitä, että milla raapusti sen huutomerkin. Ei mulla mitään sitä vastaan ollu, mutta ihmettelin vaan kun meitä, joilla oli sellainen merkki kädessä, oli niin vähän *justjoo*

--
Heimoihei!

killuska

Posts: 748

#34 • • killuska
Capricorn:

yana4000:Capri:
Damn you milla!
juu siinäpäs onkin kaikkein pahin nenänvartta katsoja muiden arvostelija *nauraa*


Lähinnä tarkotin sitä, että milla raapusti sen huutomerkin. Ei mulla mitään sitä vastaan ollu, mutta ihmettelin vaan kun meitä, joilla oli sellainen merkki kädessä, oli niin vähän *justjoo*



Käsittääkseni ne huutomerkit oli sen takia kun ei ollut lippuja vielä siinä vaiheessa, niin että jos olisit halunnut mennä käymään jossain..Niin oisit päässy vielä sisäänkin..

[muokattu 19.1.2003 13:18]

--
*killuska*

caprico

Posts: 164

#35 • • caprico
Jahas, no siinä tapauksessa... *hymy*

--
Heimoihei!

Vaula

Posts: 97

#36 • • Vaula
Viva Kerava-Techno *piis*
HYVÄ POJAT! Oli aivan mahtavat bileet ja hieno meininki, vaikka me lipunmyyjät oltiiki hanurista ja vielä huutomerkillä!
Yanna

Posts: 311

#37 • • Yanna really?
ja minä pahalainen taisin piirtää jonkun käteen sydämen! voi meitä *nauraa* mut bileet oli jok.tap. loistavat ja paljon mukavia immeisiä paikalla muutenkin *plur*

[muokattu 19.1.2003 16:03]

--
joka perseensä nostaa, se paikkansa menettää

Simon Templar

Posts: 780

#38 • • Simon Templar
luumutarhan juustokakku:

Mä en pitänyt noista bileistä,oli aika paska äänentoisto
ja liian vähän tilaa jorata ja se paikka muistutti lähinnä krouvia.
Ja sitten yksi asia;kun tulimme kavereideni kanssa sisälle
ja ostimme liput, alkoi toinen lipunmyyjämisu katselemaan meitä pitkin nenänvarttaan ja arvostelemaan kaverilleen.
Hei HALOO mitä HELVETTIÄ?Me tulemme pitämään kivaa ja heti aletaa dissailemaan naamataulun(??ilmeisesti??)perusteella. Meitä oli 3 tyttöä ja taisimme sitten näyttää niin epäviehättäviltä että tämä Neiti Lipunmyyjä ei pitänyt meistä.
Kiva fiilis jäi heti saapumisesta.
Menkää himaanne dissailemaan,TOSI lapsellista,hävettää oikein sun puolesta kuka ikinä oletkin!!!*eiei**eiei**dissaa*


*nauraa**nauraa*tota joo nää luumutarhan juustopäät ilmeisesti joi batteryn lisäksi alkoholia vahvenpaa tai on muuten vaan suht.nihkeitä tyyppejä ja koska äänentoisto oli heidän/hänen mielestä erittäin ala arvoista saanen kysyä että ensi kerralla olisi parempi niin mikä olisi parempi soundi suomessa kuin precision audion pa??kyseinen ääni komeilee mm:screenissä ja pussy clubilla joten koska kyseessä on ihan ilmiselvästi hifisti saanen kysyä ehdotusta äänenlaadun parantamiseksi??*nauraa*
Simon Templar

Posts: 780

#39 • • Simon Templar
*sydän*lipun myyjille suuri kiitos kun jaksoitte olla niin mukavia kaikille muille paitsi yllä mainituille henkilöille joille tuskin mikään koskaan on hyvin..ja jonka kaltaisia marisioita ja nipottajia en toivottavasti infinity-klubilla enää tulevaisuudessa tapaa!!

[muokattu 19.1.2003 17:54]
Avatar
#40 • • yana Guest
Capricorn:


Lähinnä tarkotin sitä, että milla raapusti sen huutomerkin. Ei mulla mitään sitä vastaan ollu,



no enpä sitä tarkoittanutkaan :)