Ei harmillista vaan harvinaisen ärsyttävää ja ........ Jätänpä sanomatta
.
Olis pitäny jättää kaikki kamat autoo mitä ei tarvittu. Aika kirjavan näköstä sakkia siellä kyllä pyöri, mulla ei ollu backstagella kuin untsikkaliivi ja huppari. Laukun pidin tottuneesti visusti koko ajan silmieni edessä, oli porukka mitä tahansa niin omaa omaisuuttani en jättäisi edes valvotulle backstagelle.
Eli mitä tästä opimme, kaikki kamat pidetään autossa ja levylaukutkin kannetaan pöydän taakse vasta setin alkaessa. Ja selkeästi liian humalassa oleville kanssamatkustajille ei anneta auton avaimia, unohtavat kuitenkin laittaa ovet kiinni. Näinkin kävi meille pari kertaa illan aikana, prkl!
Olis se sit ollu kiva lähtä kotii, kun auto on putsattu yhden känniääliön unohtaessa lukita ovet. En olis kyllä enää tyytyny pään taputteluu, mut onneks kyttis oli sit siinä vieressä, olis voinu tulla rauhottelemaa ennen ku ihmishenget on vaarassa *hahjust*.
Itse en kyllä olisi voinut uskoa että tuonnekkin noinkin epärehellistä sakkia eksyy...
No helposti, minä tunsin tuosta porukasta n. 10 ihmistä, kaikki muut ihan ventovieraita. Sitä paitsi jengistä löytyi kyllä monta, joiden toimintaa seurailin hieman tarkemmalla silmällä, nimenomaan tuon ikäiset niitä rötöksiä tekee mahdollisuuden tullen eivätkä ajattele mitä vahinkoa se muille aiheuttaa. Eihän ne järjestäjiä ja dj:tä tuntenu, joku teini veti hyvät kännit, joras niin perkeleesti, nyysi samal minidiscin ja 20e taksirahaa, koulus kailottaa et vittu, oli muuten hyvä reissu *kivatsulle*. Uskoni suomen nuorisoon ja heidän tapoihinsa nousee taas
.
Ärrin murrin... Nyt vaikenen ennen kun tulee ihan painokelvotonta tekstiä!