Tahdotko jonkun henkilön ominaisuuden?

103 posts, 6 pages, 28,090 views

#41 • • tepsutin Guest
Bill Gatesin fyrkat *vink*
#42 • • seagt Guest
Oj q on liikaa ihmisia keta ihailee maailmassa, mut jos vaa sais YHDEN henkilon ominaisuuden ottaa ni prioritoisin Michael Nymanin gehorin/pianosormet/savellystaidon.
DiamonDie

#43 • • DiamonDie mediahippi
Douglas Couplandin kirjoitustaidot. Tosin myös toisen, jo edesmenneen Douglasin (Adams) kirjoittajan kyvyt kelpaisivat. Oikeastaan ottaisin kyllä vielä mieluummin melkein kenen tahansa henkilön terveydentilan.
#44 • • astaroth Guest

DiamonDie:
Oikeastaan ottaisin kyllä vielä mieluummin melkein kenen tahansa henkilön terveydentilan.

Me too!*joo* Mulla on kaiken maailman allergioita, astmaa jne. Jos voisi päästä niistä eroon niin olisin niin iloinen. Heittäisin lääkkeet helvettiin ja hankkisin kissan.*hih*
Epailija

#45 • • Epailija Physicist, 2nd class.

William-78:
X-Menistä sen äijän joka pysty mielellään tehdä mitä vain...

Hmm. Supervoimana kyky nauttia siitä mitä tekee, oli se sitten mitä vain. En kyllä muista kyseistä hahmoa. Ihan kiva kyky silti. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Jone

#46 • • Jone Archibald Haddock
Hulk ”Hollywood” Hoganin viikset.
#48 • • pinjuzska Guest
mussa on aina asunu pieni kaipuu, joka haluaa laulajaksi...
ja yks kauneinpia ääniä mitä oon kuullu niin on ehdottomasti leila K .lla eli yksinkertaisesti haluaisin pystyä laulamaan kuten hän!!!
ja toisen maailmaakin järisyttävän äänen omaa kyllä siiri nordin!!*sydän*
KT

#49 • • KT
Onhan noita. Alkuun kelpais Ron Jeremyn ruumiinrakenne hobitin jaloilla, Ambrose Burnsiden pulisongeilla, Eazy-E:n tukalla ja Burt Reynoldsin viiksillä. Siihe vielä Nykäsen filosofian lahjat Räikkösen mielipiteillä. Sen IKEA-sällin rahat Elton Johnin säästäväisyydellä. Joo-o, ei olis huono.
Jna

#50 • • Jna
Haluisin olla Gwen Stefani.
äm

#51 • • äm
Tuli taas kaupassa mieleen, että haluaisin erään miespuolisen kaverini kyvyn pakata kauppakasseja.
Hän pärjää uskomattoman pienellä määrällä muovikasseja ja saa silti tavarat aina ehjinä ja siisteinä kotiin.
Jos itse tahdon esim. jogurtit tai foliopakkaukset ehjinä jääkaappiin, joudun tuplata tai jopa triplata muovikassimäärän. Tai jos pääsisinkin pakkailussa samaan tulokseen, veisi se niin kauan aikaa, että seuraavat asiakkaat joutuisivat jonottamaan ja odottamaan.
Tahtoo oppia pakkaamaan *super*nopeasti ja *super*hyvin! *pelle*
Kade.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

sapeli

#52 • • sapeli jokukukamikä?
En. *hihu* Kaikessa tekopyhyydessäni uskon että kaikki ihmiset ovat epätäydellisyydessään täydellisiä. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jocular

#53 • • Jocular Janni
Oh mikä lukihärö.. luin topicin ”tahdotko jonkun henkilön omaisuuden”... *nauru* ”en oo sekasin.. oon vaan mm..suomalainen”??

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Zyklonius

#54 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Jna:

Kah, tähän haluaisin perusteluja joko Jnalta itseltään tai joltain like-minded -henkiseltä tyyppöseltä. Jo pidemmän aikaa olen ollut hivenen äimänkäkenä sen johdosta, että yllättävän moni hameniekka on julkilausunut halukkuutensa periä Gwenille kuuluvia ominaisuuksia. Mistä moinen johtuu, janoaisin tietää. Onhan Gwen suhteellisen tirheä pakkaus, mutta mistä moinen huomio ko. naikkoselle? Ma haluta tietaa.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Howdy

#55 • • Howdy Oldie
Nokian pääjohtaja vois olla kova sana *hmph*

--
Käpy vailla vertaa

sapeli

#56 • • sapeli jokukukamikä?

Howdy:
Nokian pääjohtaja vois olla kova sana *hmph*

Plääh, kuka sitä stressiä kaipaa? *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jna

#57 • • Jna

Zyklonius:
---
Jna:

---

Kah, tähän haluaisin perusteluja joko Jnalta itseltään tai joltain like-minded -henkiseltä tyyppöseltä. Jo pidemmän aikaa olen ollut hivenen äimänkäkenä sen johdosta, että yllättävän moni hameniekka on julkilausunut halukkuutensa periä Gwenille kuuluvia ominaisuuksia. Mistä moinen johtuu, janoaisin tietää. Onhan Gwen suhteellisen tirheä pakkaus, mutta mistä moinen huomio ko. naikkoselle? Ma haluta tietaa.

Pidän No Doubtin musiikista, Gwenin lauluäänestä, Gwenin vaatetyylistä ja asenteesta. Onhan sen kroppa just sellanen tavoiteltava...*joo* Oliks tossa tarpeeksi syitä..?
Ana*

#58 • • Ana* räppäkäpälä
Catherine Zeta-Jonesin silmät

--
Take life the way it comes at you and make the best of it. -Yann Martel-

Spämä

#59 • • Spämä

Ana*:
Catherine Zeta-Jonesin silmät

Perse on parempi, mitenkään väheksymättä sinun ;). Meilläpäin on annettu näyttelijälle lisänimi Catherine ”hyvä perse” Zeta-Jones. Niin ja itse haluan Jack Nicholsonin karisman.

--
"Todellista taistelutaitoa on nöyrä asenne ja kyky hillitä tunteitaan tarvittaessa." -The Crow

Illustrator

#60 • • Illustrator

Jocular:
Oh mikä lukihärö.. luin topicin ”tahdotko jonkun henkilön omaisuuden”... *nauru* ”en oo sekasin.. oon vaan mm..suomalainen”??

Et oo ainoo.*hihu* Aijoo, Sibeliuksen sävellystaito ois kiva.*nuotti*