Niin Oikeesti kaikki jotke ei lähe risteilylle olisi ihanaa nähä teijät täällä niin pidetään omat pienet juhlat..
Eli luvassa hauskaa seuraa ja hyvää musaa ym ym... Ikävöidään muita ihkuja jotka seilaa pitkin meriä..
No huhhuh.. En oo koskaa saanu tollasta hikee pintaan soittaessa premissä
olipas varsin mukavasti ihmisiä paikalla vaikka luulin eka että risteily veis kaikki ihmiset sinne. Kiitos niille jotka paikalle saapuivat ja jaksoivat nauttii musasta loppuun asti (joka loppu ennen aikojaan - kiitos taas fiksujen portsarien )
kiitos myös aidanille ja zwekille että viitsitte tulla kiksuttelee oikee kunnolla alkuillasta...
varsin kiva ilta oli kyl
Olipas ilta! Setti meni ainakin omalta osalta ihan hyvin. Ens kertaa odotellessa :) Jengiä tuli hyvin paikalle - Kiitos siitä kaikille! Kiitos kuuluu myös Wertille ja Aidanille. Pääsin myös leikkimään valomiestä ja kivaa oli. Loppu vaan kesken liian aikaisin...
Kivaa oli, ensimmäisen kerran Premissä oli jopa mukava tunnelma, vaikka en ole ollut Premin normaali-illoissa usein, ja silloinkin alakerta on ollut suljettuna. Tämmöistä menoa voin tukea ilolla.....
Oli kyl aika hävyttömät bileet. Zwekin ja Aidanin alkukiksuttelut maistui oikein hyvin ja täydellisen lopun sivalsi Wertin setti joka oli mulle ainakin ennenkuulumatonta suomessa.
Harmi kun en päässyt käymään, mutta kuulin niin paljon hyvää palautetta bileistä että nyt harmittää enemmän kun tarpeeks etten tullut hyppimään kanssanne!
Lupasin kyllä itelle, että dissaan Premiä ainakin puol vuotta etten näyttäydy siellä ollenkaan!
Paitsi tietysti 21.4 Mustit koska itse menen sinne soittamaan sillon!
Mutta jos joku tapaa mut siellä muulloin kuin 21.4 niin saa lyödä suoraan turpaan ja heittää ulos koska en selvästikkään ole järjissäni!!!
Oli aivan mahtavat bileet..
eikös nä ollukkin trinityn pre pre pre partyt?
Tunnelma oli katossa ja meno aivan mahtava!
Se huuto ja vislaus ja mukana oleminen oli jotain ihan uskomatonta ja monet isommat bileet on ollu paljon huonompia... Nää oli jotain ihan omaa luokkaansa jossa jokainen oli täysii mukana.
Ja mun ei pitäny tanssii.... Ja mun ei pitäny kännää.,. mut mut mä tanssin kuin hullu ja olin kännissä kuin käki