Honesty Introducing Paarma 8.5.2004 @ Pursimiehenkatu 6, punavuori, helsinki

42 posts, 3 pages, 6,042 views

discopöllö

Posts: 128

#21 • • discopöllö Bijou
Tänään pärähtää *aplodit* Kaikki te jotka epäilevät ettette löydä perille käykää katsomassa kartta nettisivuilta linkki *iloinen*

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

Andy

Posts: 1,019

#22 • • Andy
se on tässä! >D ..pitääpä vielä näin iha törkeesti mainostaa että kahtokaa tiskijukkien kokoonpano ni tajuaa helepommin mix ei kannata jättää väliin...

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

DenisV

Posts: 1,048

#24 • • DenisV I Love Kiksu
hyvä mesta ja hyvät avajais bileet!

hauskaa oli *super*

[muokattu 9.5.2004 10:24]
-P

Posts: 4,972

#26 • • -P

Arctic Mystery:
SUATANA!!!kun en päässyt paikalle....*igor*



Hyviä bileitä tulee aina olemaan ja en usko, että tämä nyt oli sellainen ”PAKKO mennä” tapahtuma. Ainoa syy minkä takia harmittaa etten tullut, eräs frendi täytti 18 ja pyys et olisin tullut käymään :/

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#27 • • astaroth Guest
Itse tykkäsin oikein paljon, tuli jorattua tosi fiilareissa! Paikka oli mielestäni ihan älyttömän hyvä bileitä varten, vaikka kovin paljoa ihmisiä ei sinne ahdettua saakaan. Mutta määrä ei merkkaa, vaan laatu!
Itse ehdin paikalle vasta Proteuksen setin puolivälissä, joten tuli missattua Major Tom vs. Sasha F, mutta ei se niin paljoa haitannut. Tulin varta vasten paikalle kuulemaan Damienia, eikä setti pettänyt odotuksiani. Siitä suuret kiitokset! :)
Sol Rayn lopetuksen aikana homma lähtikin jo vähän käsistä, mutta mitäpä sitä murehtimaan. Setti oli tosi herkkua.
Ihmiset tuntuivat vain olevan kovin hiljaisella tuulella, tai sitten siihen vaikutti se, että ihmisiä ei ollut sitä 500, jota paikka ei pysty vetämään. Solin setin aikana vasta ihmiset alkoivat heräilemään, ja omakin joraaminen alkoi tuntua paremmalta!
Paarmalla on täällä ainakin yksi tosifani, eli seuraavia odotellessa! \o/

Kiitokset kaikille läsnäolleille ja kaikille DJ:lle! Minulla itselläni ainakin oli hauskaa!:)
m.gee

Posts: 235

#28 • • m.gee
heeenot dekot ja hyvää musaa ja hauskaa seuraa,elikkä oli eriitäin kivaa!!!*jiihaa*mutkin saatiin sitten juotettua pieneen humalatilaan ja örp, mikä olo aamulla....*ding*

--
Jotkut laittavat koukkuunsa niin suuren syötin,ettei se mahdu yhteenkään suuhun....

Andy

Posts: 1,019

#29 • • Andy

Angelus:
---
Arctic Mystery:
SUATANA!!!kun en päässyt paikalle....*igor*

---


Hyviä bileitä tulee aina olemaan ja en usko, että tämä nyt oli sellainen ”PAKKO mennä” tapahtuma. Ainoa syy minkä takia harmittaa etten tullut, eräs frendi täytti 18 ja pyys et olisin tullut käymään :/



oli :j

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Andy

Posts: 1,019

#30 • • Andy
..mesta oliki iha siisti vaikka siitä puhuttiinki paskaa(tai duunattu iha makeex)..itse asiassa alkup. paikka oli suorastaan suunniteltu bilettämistä varten :D ....ja sit toi setti mikä oli siel soittamassa ni ei tod jättäny kylmäx..hyvä soundi ja kerranki screenit enemmän q sopivasti hallussa ja valot meni monien bileitten ohi..lavadekotki oli kyl iha tyylikkäät..tossa mietteitä --> kannattaako seuraavia jättää väliin!!?? :D

[muokattu 9.5.2004 18:38]

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#31 • • Mao & Taikahattu UG-///

ZRO:
..mesta oliki iha siisti vaikka siitä puhuttiinki paskaa(tai duunattu iha makeex)..itse asiassa paikka oli suorastaan suunniteltu bilettämistä varten :D ....ja sit toi setti mikä oli siel soittamassa ni ei tod jättäny kylmäx..hyvä soundi ja kerranki screenit enemmän q sopivasti hallussa ja valot meni monien bileitten ohi..lavadekotki oli kyl iha tyylikkäät..tossa mietteitä --> kannattaako seuraavia jättää väliin!!?? :D



En jättäny ensimmäisiä, enkä varmasti tuu jättämään seuraaviakaan väliin!!! *jiihaa*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

mniittymaki

Posts: 1,641

#32 • • mniittymaki

m.gee:
heeenot dekot ja hyvää musaa ja hauskaa seuraa,elikkä oli eriitäin kivaa!!!*jiihaa*



täysin samaa mieltä, lisää näitä. järkkäreille iso kiitos :)

.m
Avatar
#33 • • pipa Guest
olinpa sit töissä.. prkl..
discopöllö

Posts: 128

#34 • • discopöllö Bijou
*super*SOL RAY *super*
KIITOS! kaikille mukana olleille ja apua antaneille *aplodit*

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

Maihku

Posts: 1,186

#35 • • Maihku neiti hankala
*murargmörvit*
joutu olemaan töissä eikä päässyt tänne*dissaa*

[muokattu 10.5.2004 09:20]
bubbelgum

Posts: 2,477

#36 • • bubbelgum ~sylikissa~
Hmm.. Tässä nyt kun kaikki muut näköjään vaan antanu hyvää palautetta niin mä joudun nyt sit varmaan ottamaan yhen negatiivisen asian esille.. *uuh*
Nimittäin ne valot.. En tiedä johtuko mun ärsyyntyminen niihin vaan siitä että olin \”liian selvinpäin\”, mutta välillä tuntu että ne valkoset valot räpsäs suoraan silmään niin et näkö meni pariks sekunniks *uuh* Liian kirkkaat ja liian usein loisti suoraan silmiin ettei eteensä ees nähny enää.... *eiei*
Noh, mutta tästä epäkohdasta huolimatta (jonka toivon että ens bileisiin korjataan) niin hauskaa oli silti, varsinkin Sol Rayn setin aikana! *piis* Se oli kyllä hienoo kateltavaa miten äijä jakso vetää täysillä ja \”kommunikoida\” vähäisen yleisön kanssa *joo*
Paikkakin toimii mun mielestä hyvin, nimenomaan rankemman musiikin bileisiin, sopivan intiimi tunnelma *hymy* Ja hienoja dekoja oli! Pointsit siitä *piis*

--
Hullu ku pullosta tullu.

anis

Posts: 2,451

#37 • • anis
Ei saa laittaa Harria soittamaan noin aikasi *nyyh*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

itis

Posts: 2,518

#38 • • itis Morning Star
Hienot bileet... olin paikalla alusta asti ja ihmettelin alkuillan ihmiseten vähyyttä, mutta sitten lattialle tupsahtikin koko joukko pomppimaan kun proteus alkoi tykittää omaa settiään... samoilla linjoilla Damien ja Sol vetivät kyllä meiningin pinkeeksi ihan kympillä.
Hieman harmittaa SashaF:n ja Majo Tomin puolesta koska heidän settinsä olisi ansainnut lattiantäydellisen innostuneita ihmisiä. Sashan kolmen levarin luukutus ainakin oli täyden 10 arvoinen.

Dekot ja valot ja screeni toimivat kuin junan vessa eli helevetin hyvin ja sutjakkaasti eikä mestan muussakaan olemuksessa ole mitään pahaa sanottavaa. Decoista vielä että olivat TO-DEL-LA hyvät ja lasken tähän mukaan myös pinkeät esitanssijatytsyt mekaniksin panssareissa ja tosihoteissa pöksyissä *hih*

Ainoa minimalistinen miinus jonka keksin oli melkoinen lämpötila koska UMO:lla ei juuri ilmastointia ollut / voinut käyttää. No mut ensi kerralla laitan vähemmän vaatteita ja oletan että tytöt tekevät saman *vink*

Ai niin ja sitten vielä extrakiitos megamukaville baari&Narikka&Portsarityypeille. Ihan älyttömän mukavaa ja pitkäpinnaista sakkia!

Alussa jaetut valotikut löysivät kyllä paikkansa kuin liimattuina mun käsiin koko illan *pahis*

Ja SOL *sydän*!!!! huh huh! Sairaan jees!!! ...ei varmaankaan edes tarvitse sanoa että proteus oli taas hyvän kuuloista ja erityisesti näköistä tai kuten Major Tom asiaa kommentoi ”Fucking Wicked! Amazing! Can't Believe this guy is real!” joten ilmeisesti briteillä on jotain opittavaa suomalaisesta lavakäyttäytymisestä ainakin dj:den osalta.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Damien

Posts: 2,882

#39 • • Damien [tr3ox]
Paarman kotisivulle on kohtapuoliin tulossa kuvia tapahtumasta. Laatu vaihtelee väliltä 1,5-3 promillea :)...

[muokattu 11.5.2004 18:03]
Chare

Posts: 412

#40 • • Chare kiltti tyttö
voih... harmittaa niin ettei päätetty tulla tänne.. ois ollu paljon hauskempaa ku frendin kotibileis.. voih.. noh, ei voi mitään.. oisin kyl proteuksen halunnu nähä ja umon bilepaikkana.. *hmph*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas