SamHard - I don`t wanna say goodbye

2 posts, 1 page, 950 views

Avatar
#1 • • Injektio Guest
IAAA!!! Good shit! *nauru*
Sait mut taas heilumaan täs tiaskatuolil (monettakohan kertaa? :)

Toi basari kuulostaa aika hassultaa *hymy* saattaa olla et ne on nää mun halpis sonyn kuulokkeet mut en tiä, ei se mitenkää hirveen häiritsevästi vaikuttanu.

Enemmän olisin kaivannut tähän noita nousuja esim. tos melon kohdalla ku kaikki muut loppuu. Mut sithän tää rakenne olis ollu liian arvattavis *hymy*

Melo rokkas mun sukat jalasta *jiihaa* just semmonen mist mä tykkään. Snare sample on kyl aivan tajuttoman tehokas, harvoin oon kuullu yhtä helmeä samplea kuin tuo. Crasheja olis voinu pistää ja vaiks yhen haitsun viel. Masterointi on laadukasta niinku sulla aina *joo* lopetus oli vähä kankee mut ei se mitää

Yhteenvetona: -> *aplodit*

(Pistetääs tää sama viel mikseriin :)
dear pepin

Posts: 122

#2 • • dear pepin Mierda pura 100% del disco!
Melodian kehittelyn kanssa olisi ehkä voitu viettää tunti tai pari lisää. Nyt ei saa oikeen mitään tunneperäistä juttua aikaan. Melko tylsä pilipali piipatus muuten soundillisesti suht laadukkaassa biisissä.

Tosin tämän genren pienkuluttajana ei mielipiteelläni tietenkään ole kamalasti merkitystä *heiii* Muuten suht onnistunut veto nousuineen, laskuineen ja soundivalintoineen. Tai no.. säröbasarilla maustettu huttu kuoli omissa korvissani joskus -97 tienoilla.. *hymy*

--
This is where the magic happens *