Posts: 1,629 #81 • • 2004 Zyklonius Velvet Kevorkian Orfeus: Jälleen kuvat toimintakykyisinä! No eihän oo. Ei ole Yonnankaan ottamat kuvat. Saamarin serveriproblematiikat. [muokattu 4.4.2004 12:08]
Posts: 2,505 #82 • • 2004 NextAce Alienated No niin taas alkaa tajuumaan taas tän maailman menosta jotain*hih* olipas aika härö kuvia suurin osa.
Posts: 372 #83 • • 2004 Yonna Eipä voi mitään muuta lisätä edellisiin kommentteihin, kivaa oli Meni kyllä eilinen päivä totaalisesti ohi..
Posts: 1,629 #84 • • 2004 Zyklonius Velvet Kevorkian Jeps. Pian pelittää kuvat taas. Damn server problematic-schematics...
Posts: 5,872 #85 • • 2004 Orfeus Eli täs ekaks Yonnan kuvat http://www.kotiposti.net/melli/ab/ug.htm Toivottavasti nyt skulais!
Posts: 2,505 #88 • • 2004 NextAce Alienated orbitch: jåå-å ei kyl pelitä Kyl mulla ainaskin pelittää.
Posts: 1,629 #89 • • 2004 Zyklonius Velvet Kevorkian orbitch: jåå-å ei kyl pelitä Mullakin pelittää. Sulla on orbitch jotkin siveyssuodattimet koneessa jotka estää katsomasta noita kuvia. *iihhih*
Posts: 5,872 #90 • • 2004 Orfeus Zyklonius: Mullakin pelittää. Sulla on orbitch jotkin siveyssuodattimet koneessa jotka estää katsomasta noita kuvia. *iihhih*
Posts: 5,872 #92 • • 2004 Orfeus NextAce: Missäs ne kaikki likasimmat kuvat on? Nii justiinsa, kehiin vaan! Ehkä ne on vielä OTAKI:n kamerassa*täh*
Posts: 1,629 #93 • • 2004 Zyklonius Velvet Kevorkian Orfeus: --- NextAce: Missäs ne kaikki likasimmat kuvat on? --- Nii justiinsa, kehiin vaan! Ehkä ne on vielä OTAKI:n kamerassa*täh* Ainaskin mun paljaasta rintakehästä Otaki otti lukuisia kuvia, joten tuheroa on kuvattuna ja kunnolla. Teitä on nyt sitten varoitettu etukäteen.
Posts: 2,505 #94 • • 2004 NextAce Alienated Toisaalta hyvä ettei niitä karvaperse yms. kuvia laiteta julkasuun.
Posts: 5,872 #95 • • 2004 Orfeus NextAce: Toisaalta hyvä ettei niitä karvaperse yms. kuvia laiteta julkasuun. Ai miten nii se on muka hyvä juttu*täh*
Posts: 2,505 #96 • • 2004 NextAce Alienated Orfeus: --- NextAce: Toisaalta hyvä ettei niitä karvaperse yms. kuvia laiteta julkasuun. --- Ai miten nii se on muka hyvä juttu*täh* Heh..en mä vaan tiedä jakoon sit vaan..
Posts: 5,872 #97 • • 2004 Orfeus Ja tässä vielä Santun kuvat pikkusen helpommin selattavassa muodossa*joo* http://www.kotiposti.net/melli/ab3/ug3.htm Jos nää ei aina pelitä siit voitte syyttää vaan ja pelkästään elisan serveriä
Posts: 1,629 #98 • • 2004 Zyklonius Velvet Kevorkian Eli tässä nyt sitten ne kaikki tähänastiset fotot Pelkkiä Parhaita Panokuvia part 1 Pelkkiä Parhaita Panokuvia part 2 Pelkkiä Parhaita Panokuvia part 3 ... ja lisää tulee vielä alkuviikosta. Kuten myös absinttiaiheisia pippaloita lähitulevaisuudessa. Ideoita/ehdotuksia bileistä ja eksoottisista bilepaikoista saa heittää privana allekirjoittaneelle.
Posts: 130 #99 • • 2004 dsane -limited edition- nyt alkaa olo helpottaa... pistä zyklo vauhtia niiden loppujen kuvien kanssa, niin pääsee repeilemään lisää.
Posts: 5,872 #100 • • 2004 Orfeus Otaki just niit mulle sendii ja huomen saan nettiin! Jo kaheksas paketti tulossa eikä loppua näy*hikoil*