BREEZING SOUND CLUB @DIVA 29.1.03

60 posts, 3 pages, 6,837 views

#41 • • Taika Guest
kitiara:

Bilehile (m):Taika:
joooooo v*tin sekikset, siellä nähdään *nauraa* ja kamera kaulassa *iloinen* juu juu yhteispousit päälle vaan!! voitte sit loppuviikosta katella et voi vittu ollaanpas me tyhmän näkösiä, hei kato sun silmiä! jne *nauraa* mä en kyl usko et te Selvinpäin lähdette. kerta ois toki ensimmäinenkin, ainakin töwhille *plur*

Mä mitään ala pousaileen, pysy digimonins kans musta kaukanakaukanakaukana..*igor**nauraa*Hile nyt on sellainen linssilude et voit ottaa siitä niin paljon kuvia q kamera vaan jaksaa..*hih*

Mtn miun silimistä, aina ne on yhtä kierot ja väärät ja hiukan vinossa..*ding*Kato vaikka..*igor* Ja ainahan mä olen selvinpäin, ainakin muistaakseni..*ding**plur*
#42 • • imelä Guest
Mä mitään ala pousaileen, pysy digimonins kans musta kaukanakaukanakaukana..*igor**nauraa*Hile nyt on sellainen linssilude et voit ottaa siitä niin paljon kuvia q kamera vaan jaksaa..*hih*

Mtn miun silimistä, aina ne on yhtä kierot ja väärät ja hiukan vinossa..*ding*Kato vaikka..*igor* Ja ainahan mä olen selvinpäin, ainakin muistaakseni..*ding**plur*[/quote]

joo aina selvinpäin *nauraa**nauraa**nauraa* i so believe you!! katokkin et lähdet tänne bileisiin tai kaikki suuttuu sulle*mur*
etkö muka tiedä et paras lääke kaikkeen ei olekkaan seksi, vaan sekikset ja juhliminen? oi voi tyttö pieni..
huomenna räjähtää *pahis* ill be there and you'll fucking be there too!! katsokin!
#43 • • Taika Guest
kitiara:

joo aina selvinpäin *nauraa**nauraa**nauraa* i so believe you!! katokkin et lähdet tänne bileisiin tai kaikki suuttuu sulle*mur*
etkö muka tiedä et paras lääke kaikkeen ei olekkaan seksi, vaan sekikset ja juhliminen? oi voi tyttö pieni..
huomenna räjähtää *pahis* ill be there and you'll fucking be there too!! katsokin!

Ei mulle saa suuttua..Mä alan muuten kiukuttelemaan ja siitä ei hjuvaa seuraa..*igor*Ei kellekkään muullekaan oo suututtu jos ne on passannut jotku bileet..*uuh*
Mitäh, olinhan mä Screenissäkin silloin joskus ihan vesilinjal, älä ny anna muille väärää kuvaa musta..*vink**nauraa**vink*
En mä vielä oo päättänyt, mä mietin hela tiden vad ska jag göra..*justjoo*
akir0

#44 • • akir0 idleRPG champion 2009
Taika:

Ei kannata enää miettiä, housut jalkaan ja menoksi :)

Mä sanon ainakin hiljaa itsekseni "murr", jos et tule*nauraa*
#45 • • Taika Guest
akir0:

Taika:

Ei kannata enää miettiä, housut jalkaan ja menoksi :)

Mä sanon ainakin hiljaa itsekseni "murr", jos et tule*nauraa*

Sinäkin Brutukseni..*hmph*

*enkeli*
Aidrian

#46 • • Aidrian Furian Master
Tää hile mikään linssilude ole*eiei* yleensä karttanut kameraa ja kuvatuksi tulemista kuin ruttoa*voiei*, mut yritän huome olla ihmisiks, ni Kiti voi sitte muutaman foton nappasta. Sais tonne infosivulleki jotain matskuu*joo*
ja arvatkaas kuka sai parin glowei..?! ..no kuka arvaa??*uuh* ei kukaan? No minä sain!!*dissaa* huome kyl veivaan glowei sellasel tempol et muilla pyörii sukat jalassa vielä torstai-aamunakin*nauraa*
Taika hei.. tuut sitte kans*possu*
Ja toivottavasti Akiro olis oikeessa, että niitä ihmisiä nyt sitte kans tulis, edes sen jonkinverran ku yleensä ollu vähän*nukkuu* sen osalta..*täh*
Aidrian

#47 • • Aidrian Furian Master
miten muuten soittoajat?
#48 • • imelä Guest
akir0:

Oon kuullu, että tänne tulee Paljon Kivoja Ihmisiä, joten aattelin tulla siipeilemään, jos joku luulis, että kuulun ko. joukkioon!

no mutta sähän kuulut joukkoon iloiseen *plur* vähän kiljut ja pompit siellä, jotain räikeetä päälle, niin et erotu ollenkaa. ai nii, ja suukkotelet kaikkia *iloinen*
kiva kun tulet, ihana nähdä *sydän*
#49 • • imelä Guest
Taika:

kitiara:
Ei mulle saa suuttua..Mä alan muuten kiukuttelemaan ja siitä ei hjuvaa seuraa..*igor*Ei kellekkään muullekaan oo suututtu jos ne on passannut jotku bileet..*uuh*
Mitäh, olinhan mä Screenissäkin silloin joskus ihan vesilinjal, älä ny anna muille väärää kuvaa musta..*vink**nauraa**vink*

no en tietenkään suutu sinulle ihanainen*hymy*
koitahan parannella itses kotona kuntoon niin ens kerralla jaksaa taas.
voin vaik sit huomenna soitella sulle pitkin iltaa kun on toi maraton ni saat sit kuunnella mitä missasit *iloinen*
ilmota nyt sit viel jos muutat mieles, ois kiva jos tulisit*hymy*
ei paitaa ilman persettä u know *vink**nauraa*
|Cronos|

#50 • • |Cronos| the Moose
noniin.. nyt on nekin kunnial suoritettu loppuun asti.. Mä tykkäsin oikein kovasti.. Petrus, RX ja Radiac veti taas hyvän setin ja hauskaa oli.. tosin olin jossain vaihees vähän liian humalassa... oma moka kylläkin...loppuillast kerkes selviämään aika hyvin..*iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Mika Juhani

#51 • • Mika Juhani
B.S.C Kiittää ja kumartaa! Oivan mukavat karkelot saatiin taas aikaan kiitos siintä kuuluu teille*ökkö* .
Erityis kiitos marcukselle&co:lle dekoist*super*

--
Toukka aka Mika Juhani

Aidrian

#52 • • Aidrian Furian Master
*sydän*kyllä kannatti tulla, ehdottomasti*sydän*
Musiikki oli aivan mahtavaa, oli niinku *enkeli* fiilis siinä Radiacin setin aikana*sydän* Muutenki tuli tanssittua (lähes) koko ilta. Ihmisiä olis voinu olla hitusen enemmän, mutta iso käsi kaikille ketkä oli mukana, ei voi muuta sanoa kuin

RESPECT

Tuttuja oli paljon, muutama uusikin tais illan aikana tulla. Ei oikeesti voi ku hehkuttaa näitä bileitä*plur* Kaikki Djt oli ihan loistavia, mut Jannelle special-thänxit siitä melodisesta nostatuksesta, glowit oli kovassa käytössä*nauraa*

kiitos myös bundelle, el.diablolle, anssille, arille, hannalle, korpulle ja timolle (joka helsingistä asti vaivautui) ja parille pahalle terolle, jotka jaksoivat fiilistellä mukana*nauraa* Jussilla oli vähän muita muotoja mielessä, niin ei miestä lavalla näkynyt*vink* mutta mii like*sydän*lisää tällaisia bileitä!!*joo*
*ökkö* oli nyt ilman*ökkö*kaveria...*plur*
lostgone

#53 • • lostgone
KIITOS SYVÄ BILEISTÄ!
Muistikuvat vähäiset illasta, mut happy happy joy joy q täälläki jaksetaan järjestetää happeninkiä. Ja mitä muistan illasta ni I Like it! Toivottavast ois lisääki tulossa? Lupaan ens kerralla pomppia vähä enemmän lavan puolellakin..*purr*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Aidrian

#54 • • Aidrian Furian Master
no sanos muuta*nauraa* pyydä ens kerral misu mukaan lavalle ni ei tarvi yksin humpata*pahis*
#55 • • Taika Guest
Bilehile (m):

*sydän*kyllä kannatti tulla, ehdottomasti*sydän*
Musiikki oli aivan mahtavaa, oli niinku *enkeli* fiilis siinä Radiacin setin aikana*sydän* Muutenki tuli tanssittua (lähes) koko ilta. Ihmisiä olis voinu olla hitusen enemmän, mutta iso käsi kaikille ketkä oli mukana, ei voi muuta sanoa kuin

RESPECT

Tuttuja oli paljon, muutama uusikin tais illan aikana tulla. Ei oikeesti voi ku hehkuttaa näitä bileitä*plur* Kaikki Djt oli ihan loistavia, mut Jannelle special-thänxit siitä melodisesta nostatuksesta, glowit oli kovassa käytössä*nauraa*

kiitos myös bundelle, el.diablolle, anssille, arille, hannalle, korpulle ja timolle (joka helsingistä asti vaivautui) ja parille pahalle terolle, jotka jaksoivat fiilistellä mukana*nauraa* Jussilla oli vähän muita muotoja mielessä, niin ei miestä lavalla näkynyt*vink* mutta mii like*sydän*lisää tällaisia bileitä!!*joo*
*ökkö* oli nyt ilman*ökkö*kaveria...*plur*

*sydän**sydän**sydän*
#56 • • Taika Guest
LostM:

KIITOS SYVÄ BILEISTÄ!
Muistikuvat vähäiset illasta, mut happy happy joy joy q täälläki jaksetaan järjestetää happeninkiä. Ja mitä muistan illasta ni I Like it! Toivottavast ois lisääki tulossa? Lupaan ens kerralla pomppia vähä enemmän lavan puolellakin..*purr*

Ei niitä muistikuvia tarvi, kyl ne kaverit kertoo..*iloinen* Mäkin jo kuulin juttua vaik en ollu ees paikalla..*voiei*
*nauraa* Mut silti sä oot *sydän*
akir0

#57 • • akir0 idleRPG champion 2009
Oli kivaa!
lostgone

#58 • • lostgone
Ei niitä muistikuvia tarvi, kyl ne kaverit kertoo..*iloinen* Mäkin jo kuulin juttua vaik en ollu ees paikalla..*voiei*
*nauraa* Mut silti sä oot *sydän*[/quote]

Ei saa kiusata mua.. mä meen ihan hämilleen koko jutusta..
Bilehileelle, et se misu ei 1.tanssi 2.käy kauheest bileissä. =>ja jos tunnet mua tarpeex ni tiiät miten mie toimin silloin.
No ehkä mie kuitenki aina välil yritän *ökkö*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

|Cronos|

#59 • • |Cronos| the Moose
täst on tullu näettäväst muistutetaan jussia illast foorumi..= *iloinen**nauraa*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

baty

#60 • • baty TranceConnection
ok bileet oli.. vaikka läksin nukkumaan ajoissa.
toivottovasti Breez siirrettäis viikonloppuun :/