Silmien väri

331 posts, 17 pages, 156,888 views

#81 • • tepsutin Guest
no mulla on tommoset vihreenruskeet*igor*
#82 • • + Guest
*kuolaa* tummasuklaa *kuolaa*
Say-Me

#83 • • Say-Me
Siniset, ehkä hieman harmaaseen vivahtavat... Riippuu mielialasta...

Vihrrrreeeet silmät *kuolaa**plur*

--
Laugh now, but one day we'll make the rules.

MrP

#84 • • MrP candy kills
Siniset ainakin kun peiliin kattelee, mutta tietyn värisillä paidoilla saa vaihdettua myös vihreän vivahtaviksi. Tiedä sitten onko katsoja ollut värisokea.. *iloinen*
Markz

#85 • • Markz Do you feel the flow?
Suklaan ruskeat. *heiii*
wi||iam

#87 • • wi||iam d|-_-|b
Miun silmät on eri-väriset, molemmat on sini-vihreet, mut toisessa on sellane ruskee läiskä *joo* Valmistusvirhe, made in taiwan *igor*

--
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!!

Monoceros

#88 • • Monoceros -Madson-
Nooh, mul on tosi tumma silmien väri, melkein mustat ihan.. se on ihan kivaa kun baarissa ja ihan kävellessäkin tulee jotkut ihmiset kysymään et mitä mä oon vetäny *nauru* Mut hmm, oon aina unelmoinu et mul olis vihreet, tosi kirkkaan vihreet silmät... niitä en koskaan tuu saamaan *nyyh* näissä silmissä ei näy hyvin värilliset piilarit, paitsi ehkä mahdollisesti jotkut sikakalliit(??) *eiei*
Siniset tai vihreet silmät toisessa ihmisessä uppoo muhun.. ja se silmän muoto, isot bambisilmät *sydän*!!!

--
The scars are only a reminder that the past was real

Kolera

#89 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Siniharmaat ne näyttäs olevan. Pupillin ympärillä hassu sinisempi alue joka muuttuu vaaleammaksi yhtäkkiä ja raja menee röpelöisesti pupillin ympäri. Tiiä sit onko joku vaurio vai mitä mut näyttää ku olis silmä revenny tai jotn. Sen siitä saa ku lapsena kattelee aurinkoo 5minuuttii putkee ku siit tulee hassun vihree.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

*jen*

#90 • • *jen*
Itsellä ruskeenvihreet silmät. Muksuna kirjoitin ystäväkirjoihin, et silmien väri oli ”kukertava”, kun olin jostain saanut päähäni et sellanen väri on oikeesti olemassa.. =)

Ite kiinnitän paljon huomiota ihmisten silmiin. Värillä ei niikään oo väliä, mut jalat alta vie silmät, jotka on eloisat, iloiset ja sellaset ilkikuriset!!
Epailija

#91 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Viherkeltaiset? Vihertävät? Joskus ovat kaiketi olleet sinivihreät tai viherharmaat. En minä tiedä. Mutta vinkeän näköinen tekstuurikuvio niissä on, kun katsoo peiliin tarpeeksi läheltä. ^^

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

kiiki

#92 • • kiiki hankala
oma väri on vihreä, tuntuu vähän vaalenneen lähiaikoina (voiko silmien väri muuttua?!). vaaleensiniset silmät vetää puoleensa, samoin jos joskus vastaan kävelee ihan vaaleenvihreet silmät (joo-o, silmät kävelee) niitä jään katsomaan. voih, miksen saanut sinisiä silmiä syntymälahjaksi?? *nyyh*
#93 • • candyraver Guest
tummanruskeet (keeping things pure and simple) *iloinen*
Pätkis

#94 • • Pätkis Pikkis
no sininen *igor* välillä vaaleampi, välillä tummempi, riippuu kuin kieroon niitä katsoo.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Chainboy

#95 • • Chainboy
vaihtelee..... normaalisti harmaat mut ollut myös siniset , ruskeat , vihreät ja hopeiset !! *hih*

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

Benedix

#96 • • Benedix brucelee
Ruskeat. Vaihtelee myös valaistuksen mukaan...joskus vihreät. *vink*

--
\'If the world didn\'t suck, we would all fall off...\' *pahis*

terrae

#97 • • terrae
Omat: vaaleat sinertävän vihreät

Tykkään: vihreät. Oon joskus omistanu vihreät piilaritki.
Mellu-

#98 • • Mellu-
miä omistan sellaset harmaanruskeet silmät.. vähän tollaset wängät tapaukset, mut tykkäisin kovasti jos mul/jollain ois sellaset vihertävät :> kovasti tykkäisin..ja ruskeet silmät on kans petolliset *pihkassa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

curry

#100 • • curry ^mauste^
mä en niin paljoa kriteeraa silmien väriä, vaan enemmän silmiä itsessään.. iloiset, isot ja eloisat silmät on mieleeni, kunhan nyt ei ihan silmät pyöri päässä *iloinen*
jos nyt joku väri pitää sanoa niin siniset ja ruskeat kiehtovat ehkä eniten..

itelläni tasaisen harmaansiniset.. *joo*

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....