Silmien väri

331 posts, 17 pages, 156,619 views

-Santtu-

#41 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

MaSari:
Fyysisesti vihkeenrusket simmut mut psyykkiksesti oon kyl aika sinislmänen.. *justjoo*

Sama täällä.. *iihhih* Tarkalleen silmien vihReä on sellanen tumma oliivinvihreä..ja sit on ruskea rinkula sen mustan ympärillä.. *hymy*
On ne joskus punasetki jos on väsy tai *nyyh* Ja valkoset jos sattuu olemaan piilarit päässä. *hih*

edit: Haluisin vaaleemmat silmät, ku on aika tummat. Nii sit ku käyttää erivärisiä piilareita niin ne näkyis paremmin. Esim. sinisiä ois kiva pitää mut ei ne mulla toimi. Mut tyydyn kyllä ihan näihin omiinkin, pääasia et niillä näkee.. *vink*

[muokattu 25.3.2004 11:58]
Juhgu

#42 • • Juhgu Virnistelijä
Vihreät silmät ovat heikko kohtani. Nyt kun alan miettiä, niin lähes kaikki ihastukseni ovat olleet vihreäsilmäisiä.

Omani ovat vihreänsiniset, saisivat olla vihreämmät :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Maihku

#43 • • Maihku neiti hankala
viimeks ne oli ainakin tumman vihreät,mut saattaa vaihdella väriä*iloinen*
Aeryn

#44 • • Aeryn
hmm... aika tummahkot siniharmaat, joissa aavistus vihreää ja ruskea rinki mustuaisen ympärillä. Ja muistaakseni mun mummo on joskus sanonu että mun silmät muistuttaa lehmän silmiä, isot ja pitkät silmäripset. *hahjust* *igor* Kannustavia kommentteja ja silleen... *justjoo*

ainiin ja vihreät tai tumman siniset silmät miehellä on *sydän*

[muokattu 27.3.2004 18:47]

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

faarao

#45 • • faarao DramaQueen
Paskan ruskeet *nauru*
LiLa

#47 • • LiLa
Ruskeat silmät minulla. Jo silmät on kauniit ei väril väliä.
Stresspill

#48 • • Stresspill rendermonkeywrench

faarao:
Paskan ruskeet *nauru*

kuin myös.

ruskeat *pihkassa*

--
Aeria Gloris

Steven Hoaks

#49 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Vihreät

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Fyrisch

#50 • • Fyrisch
silmät mitkä pistää kauniisti silmiin nii on siniset ja tosi tumman ruskeet silmät, melkein mustat *sydän* itelläni on harmahtavan sinertävät ja haluisin kokonaan siniset simmut.
*pihkassa*
~caro~

#51 • • ~caro~
mul o oikeesti siniset silmät....mut käytän ruskeit piilareita aika usein...*plur*
solitaire

#52 • • solitaire

Marianne:
Yleensä ensimmäinen asia mihin miehessä kiinnitän huomiota on just silmät

Sama täällä. Itse tykkään sellaisista jollain lailla ”lapsekkaista”, tummista silmistä (aika monilla levykauppiailla on muuten kivat silmät *nauru*). Omat silmäni ovat tylsän vihreät, ehkä niissä on ihan pikkuisen ruskeaa keskustan ympärillä, jos tarkkaan katsoo.
ella_

#53 • • ella_
siniset.. ihan tähän naamaan sopivat *iloinen*

--
Elementary, my dear.

Tyeicha

#54 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
mä kans kiinnitän miehessä ekaks huomiota silmiin (vaikka kokonaisuushan kuitenkin lopulta vaikuttaa). tumman ruskeet silmät on tosi *plur*.
itellä kans ruskeet silmät..

--
-Tyeicha-

Dacey

#55 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
kunhan on silmät ^^

itellä tummanruskeat simmut.. pentuna halusin et olis ollu turkoosinvihreet. mun mielestä olis ollu niin ihkuu olla turkoosinvihree silmäinen ja tummatukkanen..
Nauskiss

#56 • • Nauskiss
Ööö... Punaset tällä hetkellä; meinaa sitä, että oon istunu liian kauan koneen ääres. Yöunien jälkeen sit vissiin taas siniharmaat.

Diggailen erityisesti läpikuultavista, jäänsinisistä silmistä... Värisyttää, ku mietinki semmosii!

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

S-T

#57 • • S-T Pieni
Vihreet silmät, ruskeilla/keltaisilla ympyröillä - oikeestaan olen sitä mieltä, että mun silmät näyttää paremmilta kun olen vaikka valvonut tai muuten silmät on sen verran rasittuneet, että hieman punoittaa - vihreä kun näyttää silloin kirkkaammalta x)

Sydän läpättää usein pari ylimääräistä lyöntiä kun näkee oikein syvän siniset silmät.. hrr. (esim. yksi poika johon olin ihastunut koko yläasteen tai Elijah Wood *pihkassa*)

--
Pieni on kaunista.

egg

#58 • • egg tamago desu.
paskan värisiksi on joskus kehuttu tän tytsin silmiä *ding**hih*
smaragdin vihreitä silmiä olen aina ihaillut *plur* myös suklaanappisilmät on mielestäni kauniit *pihkassa*

--
Faster than the Fast people @-@

<><

#59 • • <>< ¤blub¤
luonnostaan on siniharmaat nää mun simmut. mut unelmoin vihreistä reptile-linsseistä. *plur*unelma lienee totta vasta sit ku on vähän enemmän fyrkkaa tilillä...*justjoo*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

keijukainen

#60 • • keijukainen kiksumurmeli
Jotkut on sanonu et mulla olis meren siniset silmät...ja vähän mielialan mukaa ne välil vaihtelee...joskus ollu turkoositki

--
*seepla*