Nelonen 23.3.04 Roolihuijaus, dj

59 posts, 3 pages, 12,823 views

Tiku

Posts: 58

#41 • • Tiku The Robot
Tosi hyvä jakso*joo* Tää tyttö oli todella sympaattinen ja mukava ja lähti hyvin mukaan. Sehän siinä oli huvittavaa, että kun siitä piti tehdä ”club chick”, niin se tarkoitti sitä, että kun laittaa jotain paljastavaa pääle, käy kampaajalla ja käyttäytyy v-mäisesti vaatekaupoissa, niin silloin on skenessä*blush* Eli se mukava ja ystävällinen naapurintyttö ei ole todellakaan mikään hyvä juttu*eiei* Ja sitten sen bilehistorian tekaisu onnistui todella helposti: Pientä namedroppingia dj:stä, musatyyleistä, levykaupoista ja klubeista ja täydestä meni*joo* Ja kllimaksi oli, kun kahdeksan vuoden kokemuksen omaava dj sanoi, että tää oli todella noloa mulle, kun en tunnistanut huijaria. Niin, eihän toi dj:n homma mitään aivokirurgiaa ole*hymy* Toisinpäin homma ei olis varmaan menny läpi, että laitetaan joku kokenut klubi-dj vaikka kapellimestariksi sinfoniaorkesteriin. Mut huomatkaa, mä en todellakaan dissaa dj:tä, konemusaa tai klubikulttuuria. Mä pidän niistä todella paljon just sen takia, että niistä voi pitää ja nauttia ilman mitään opiskelua musiikinteoriasta tai lajityypeistä. Silloin kun pääsee rytmiin mukaan ja jättää analysoinnin pois, niin muuta ei tarvita. Ja niinku se giltsi totesi, että se olis jääny paljosta paitsi, jos ei ois kokenut tätä*nauru*

--
I walked my dog today.It was fun.
--Oscar Wilde

tuitui

Posts: 1,258

#42 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
hehe, levykauppakohtaukses kun se tyttö kysy mitä sen kannattaisi soittaa ja myyjä kysy missä vaihees iltaa se soittaa et mis fiiliksis ihmiset on niin tyttö sano ”let's say everybody is on drugs” :D

Hyvä jakso!
Varmaan tuntu siit tytöstäkin mukavalta elää kerrankin.. ^__^

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

kap-pu

Posts: 1,167

#43 • • kap-pu the amazing suction cup boy
ihan hupaisa jakso vaikka ajoittain meininki näytti hieman hölmöltä yms. toi teostovapaan musiikin käyttö on kyl nihkee juttu tosiaan sen korvaavan musiikin laadun huomioon ottaen. plus sit ei täs ko. ohjelmas nimenomaan kuullut et *kuinka* huonosti tai hyvin se mimmi sit eri mestoilla soitti.

-K

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Individual

Posts: 10,942

#44 • • Individual HYPNO!

J-Tone:
---
pHaze:
Ja show... No, olen edelleen sitä mieltä että dj:n tehtävä on soittaa niitä levyjä mahdollisimman hyvin eikä leikkiä mitään Britneytä lavalla.
---


Samaa mieltä. Vaikka kai siellä kopissa on pakko pomppia, jos soittaa paskaa musaa ;) Ei sitä dj:tä välttämättä tarvi edes nähdä koko illan aikana, jos se kuitenkin saa musiikillaan hyvän tunnelman aikaiseksi. Niin ja miksi pitäisikään nähdä?



Samalla logiikallahan bileissä voitaisiin soittaa pelkkiä dj:tten mixteippejä.
Kyllä mun mielestä on siistii katsoo jos dj:lläkin on dekkien takana meno päällä, eikä seiso kuin paska junttilan tuvan seinässä...
Tämä ei tietysti päde kaikkiin, mutta edes pieni vuorovaikutus yleisön kanssa on paikallaan.

Se on lavakarisma mikä merkitsee ja kunnon selektio, ei laukkojen spottaus ja muu hifistely...*nauru*

[muokattu 24.3.2004 14:28]
Riku

Posts: 3,187

#45 • • Riku The Little Prince

Individual:
Samalla logiikallahan bileissä voitaisiin soittaa pelkkiä dj:tten mixteippejä.

Mixtapet eivät taida lukea yleisöä kovin hyvin?

Kyllä mun mielestä on siistii katsoo jos dj:lläkin on dekkien takana meno päällä, eikä seiso kuin paska junttilan tuvan seinässä...

Eikö ne ole ne muut tanssivat ihmiset ja se yleinen fiilis mistä pitäis nauttia eikä se että joku tyyppi seisoo lavalla päällään ja tekee kyykkyhyppyjä?

Tämä ei tietysti päde kaikkiin, mutta edes pieni vuorovaikutus yleisön kanssa on paikallaan.

Kuten esim musiikin soittaminen?

Se on lavakarisma mikä merkitsee ja kunnon selektio, ei laukkojen spottaus ja muu hifistely...*nauru*

Oh dear lord. Tää alkaa jo pahasti kuulostamaan Ale Pubilta tms. Seuraavaksi pitää varmaan alkaa spiikkailemaan vaihtojen väliin että saadaan kunnon show aikaan kun eihän sillä ole väliä soittaako hyvin vai huonosti, kunhan hitit soi että kaikki tykkää ja kaikki voi tuijottaa kärrynpyöriä heittävää tyyppiä lavalla.

Henkkoht olisin kovasti toivonut että edes teknokulttuuri olisi säilynyt tuolta ilmiöltä, samaten kuin nyt ylipäätään tuosta dj:den superstarbailusta.

[muokattu 24.3.2004 14:43]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Riku

Posts: 3,187

#49 • • Riku The Little Prince

Individual:
Oh, dear lord vaan sullekin.
Ymmärsit kaikki pointtini väärin ja kärjistit ne potenssiin sata, kuten tapana on.
Mutta ihan sama oikeastaan mulle...

Heiheihei, kuka alotti? Vai pitääkö mun muistuttaa pätkästä: ”Samalla logiikallahan bileissä voitaisiin soittaa pelkkiä dj:tten mixteippejä”? ;)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

sts

Posts: 7,969

#50 • • sts Sama pyynti aitta!

kilobitti:
ärsyttää kun noista britti-klubiohjelmissa on aina vedetty jotain random-humppaa kaikkien tanssikohtausten päälle*eiei* kait se on tapa säästä teostoissa tms.*täh*

piristävä ohjelma joka tapauksessa*joo*



ootko koskaa kuullu nauhoituksia mitä tehään jossai bile mestois esim amatöörivideoista,
db:tä on iin paljo että homma puuroutuu totaalisesti. niin se on vähä pakko jälkiänittää.
Jone

Posts: 8,258

#51 • • Jone Archibald Haddock

sts:
ootko koskaa kuullu nauhoituksia mitä tehään jossai bile mestois esim amatöörivideoista,
db:tä on iin paljo että homma puuroutuu totaalisesti. niin se on vähä pakko jälkiänittää.



Kyllähän setin voi vetää mikserin kautta talteen ja laittaa taltioidun videomatskun kanssa synkkaan?
Individual

Posts: 10,942

#52 • • Individual HYPNO!

Jone:
---
sts:
ootko koskaa kuullu nauhoituksia mitä tehään jossai bile mestois esim amatöörivideoista,
db:tä on iin paljo että homma puuroutuu totaalisesti. niin se on vähä pakko jälkiänittää.

---


Kyllähän setin voi vetää mikserin kautta talteen ja laittaa taltioidun videomatskun kanssa synkkaan?



Niinpä...mites livetaltioinnit yleensä tehdään.
Individual

Posts: 10,942

#53 • • Individual HYPNO!

pHaze:
---
Individual:
Oh, dear lord vaan sullekin.
Ymmärsit kaikki pointtini väärin ja kärjistit ne potenssiin sata, kuten tapana on.
Mutta ihan sama oikeastaan mulle...

---
Heiheihei, kuka alotti? Vai pitääkö mun muistuttaa pätkästä: ”Samalla logiikallahan bileissä voitaisiin soittaa pelkkiä dj:tten mixteippejä”? ;)



Niin...kun joku sanoi, ettei dj.tä tarvitsisi bileissä edes nähdä, niin kärjistin minäkin puolestani niin, että tarkoitettiinkohan tässä nyt sellaista tilannetta, että dj soittaisi esim. klubilla sellaisessa tilassa jossa hänellä ei olisi näköyhteyttä yleisöönsä, eikä yleisöllä dj:hin. Mitenköhän sitten se ”yleisön lukeminen ” onnistuu? Kerro minulle maalikolle...Myönnetään...Pientä pilk.nus...
*nauru*
Unohdin myöskin, että ”kuvioissa” pitempään olleiden sanomisia pidetään muutenkin täällä absoluuttisena totuutena. Anteeksi, eiku Sori!

Ps. Sä oot silti yksi mun suosikki tiskijukista...*plur* Oikeesti!

[muokattu 24.3.2004 18:26]
m_a

Posts: 1,017

#54 • • m_a

JussiS:
---
m_a:
tyypillisesti täällä suomessa show on mitäänsanomatonta, kun taas etelämpänä sitä osataan arvostaa/tehdä :(

---

Mut eiköhän ton fiilistelyn pitäis lähtee mieluummin silleen ”au naturel” kuin jonkun tanssitunnin kautta? Ite ainakin bileilen dekkien takana vähän miten sattuu ja jälkeenpäin aina saa kuulla mitä kaikkee tulee tehtyy :)



Ihan itse me kuitenkin fiilistellään, ja vaikutteita voi toki ottaa. Musiikille voi antaa särmää ruumiinkin kielellä.. sitäkin voi opiskella...
Enkä mä oikeasti 'tarvitse' showta mut on kiva nähdäkin se fiilis :)
from*sydän*!
Riku

Posts: 3,187

#55 • • Riku The Little Prince

Individual:
Niin...kun joku sanoi, ettei dj.tä tarvitsisi bileissä edes nähdä, niin kärjistin minäkin puolestani niin, että tarkoitettiinkohan tässä nyt sellaista tilannetta, että dj soittaisi esim. klubilla sellaisessa tilassa jossa hänellä ei olisi näköyhteyttä yleisöönsä,

Justjust, sitten otan hieman sanojani takaisin. En ottanut sanojasi siltä kannalta että tarkoitit ettei dj:kään näe yleisöään ollenkaan. Ja juu, sellaisiakin tiloja löytyy missä dj näkee yleisön mutta yleisö ei oikeastaan dj:tä :)

eikä yleisöllä dj:hin. Mitenköhän sitten se ”yleisön lukeminen ” onnistuu? Kerro minulle maalikolle...Myönnetään...Pientä pilk.nus...

Huudot on ihan hyvä merkki jos niitä kuulee miksaamisen seasta =)

Unohdin myöskin, että ”kuvioissa” pitempään olleiden sanomisia pidetään muutenkin täällä absoluuttisena totuutena. Anteeksi, eiku Sori!

En mä kyl tiedä kauan sä oot ollu kuvioissa ;) Enkä mä myöskään tienny että mua kukaan ottaa ikinä vakavasti *nauru*

Ps. Sä oot silti yksi mun suosikki tiskijukista...*plur* Oikeesti!

Hei, epistä! Jos mä vastaan tohon jotaan takasin, niin vaikuttaa joko että yritän nuolla sun persettä joko henkisesti tai sitten päästä tekemään sitä fyysisesti, tai sitten olen ylimielinen kusipää *nauru*

Mutta *plur* silti sinnekin!

--
Kyseenalaista aina kaikki.

lohikarme

Posts: 1,730

#57 • • lohikarme RitariVittupää
Vo elämä???? Voisko tästä tapella jossai muualla ku klubbaris... poijat puostaa et kuka on paras miksaa *nauru* Pliis! *hmph*

--
Qualis artifex pereo

Riku

Posts: 3,187

#58 • • Riku The Little Prince

lohikarme:
Vo elämä???? Voisko tästä tapella jossai muualla ku klubbaris... poijat puostaa et kuka on paras miksaa *nauru* Pliis! *hmph*

Mistä sä tollasen keskustelun oot löytäny?

--
Kyseenalaista aina kaikki.

enrapture

Posts: 117

#59 • • enrapture Cyberpunk
O ou.. kohta tulee ruumiita? *hih*
tota roolihuijaus juttua oli hilpeää katsoa ja välillä oli sellanen fiilis että se muija hajottaa pian jotain. Ja oli kyllä sellanen olo että ei ne muut naispuoliset ”ammattilais” deejiitkään välttämättä niin taitavia ollut *ding**justjoo*...

--
Rave music aint what it used to be...