59 posts, 3 pages, 13,352 views
J-Tone:
---
pHaze:
Ja show... No, olen edelleen sitä mieltä että dj:n tehtävä on soittaa niitä levyjä mahdollisimman hyvin eikä leikkiä mitään Britneytä lavalla.
---
Samaa mieltä. Vaikka kai siellä kopissa on pakko pomppia, jos soittaa paskaa musaa ;) Ei sitä dj:tä välttämättä tarvi edes nähdä koko illan aikana, jos se kuitenkin saa musiikillaan hyvän tunnelman aikaiseksi. Niin ja miksi pitäisikään nähdä?
Mixtapet eivät taida lukea yleisöä kovin hyvin?Individual:
Samalla logiikallahan bileissä voitaisiin soittaa pelkkiä dj:tten mixteippejä.
Eikö ne ole ne muut tanssivat ihmiset ja se yleinen fiilis mistä pitäis nauttia eikä se että joku tyyppi seisoo lavalla päällään ja tekee kyykkyhyppyjä?Kyllä mun mielestä on siistii katsoo jos dj:lläkin on dekkien takana meno päällä, eikä seiso kuin paska junttilan tuvan seinässä...
Kuten esim musiikin soittaminen?Tämä ei tietysti päde kaikkiin, mutta edes pieni vuorovaikutus yleisön kanssa on paikallaan.
Oh dear lord. Tää alkaa jo pahasti kuulostamaan Ale Pubilta tms. Seuraavaksi pitää varmaan alkaa spiikkailemaan vaihtojen väliin että saadaan kunnon show aikaan kun eihän sillä ole väliä soittaako hyvin vai huonosti, kunhan hitit soi että kaikki tykkää ja kaikki voi tuijottaa kärrynpyöriä heittävää tyyppiä lavalla.Se on lavakarisma mikä merkitsee ja kunnon selektio, ei laukkojen spottaus ja muu hifistely...
J-Tone:
---
Individual:
Juuri näin...Tätähän minä juuri tarkoitinkin...( huokaus )
---
Nooh, se on ihan höpö joka leikistä loukkaantuu ;)
Heiheihei, kuka alotti? Vai pitääkö mun muistuttaa pätkästä: Samalla logiikallahan bileissä voitaisiin soittaa pelkkiä dj:tten mixteippejä? ;)Individual:
Oh, dear lord vaan sullekin.
Ymmärsit kaikki pointtini väärin ja kärjistit ne potenssiin sata, kuten tapana on.
Mutta ihan sama oikeastaan mulle...
kilobitti:
ärsyttää kun noista britti-klubiohjelmissa on aina vedetty jotain random-humppaa kaikkien tanssikohtausten päälle*eiei* kait se on tapa säästä teostoissa tms.
piristävä ohjelma joka tapauksessa*joo*
sts:
ootko koskaa kuullu nauhoituksia mitä tehään jossai bile mestois esim amatöörivideoista,
db:tä on iin paljo että homma puuroutuu totaalisesti. niin se on vähä pakko jälkiänittää.
Jone:
---
sts:
ootko koskaa kuullu nauhoituksia mitä tehään jossai bile mestois esim amatöörivideoista,
db:tä on iin paljo että homma puuroutuu totaalisesti. niin se on vähä pakko jälkiänittää.
---
Kyllähän setin voi vetää mikserin kautta talteen ja laittaa taltioidun videomatskun kanssa synkkaan?
pHaze:
---
Individual:
Oh, dear lord vaan sullekin.
Ymmärsit kaikki pointtini väärin ja kärjistit ne potenssiin sata, kuten tapana on.
Mutta ihan sama oikeastaan mulle...
---
Heiheihei, kuka alotti? Vai pitääkö mun muistuttaa pätkästä: Samalla logiikallahan bileissä voitaisiin soittaa pelkkiä dj:tten mixteippejä? ;)
JussiS:
---
m_a:
tyypillisesti täällä suomessa show on mitäänsanomatonta, kun taas etelämpänä sitä osataan arvostaa/tehdä :(
---
Mut eiköhän ton fiilistelyn pitäis lähtee mieluummin silleen au naturel kuin jonkun tanssitunnin kautta? Ite ainakin bileilen dekkien takana vähän miten sattuu ja jälkeenpäin aina saa kuulla mitä kaikkee tulee tehtyy :)
Justjust, sitten otan hieman sanojani takaisin. En ottanut sanojasi siltä kannalta että tarkoitit ettei dj:kään näe yleisöään ollenkaan. Ja juu, sellaisiakin tiloja löytyy missä dj näkee yleisön mutta yleisö ei oikeastaan dj:tä :)Individual:
Niin...kun joku sanoi, ettei dj.tä tarvitsisi bileissä edes nähdä, niin kärjistin minäkin puolestani niin, että tarkoitettiinkohan tässä nyt sellaista tilannetta, että dj soittaisi esim. klubilla sellaisessa tilassa jossa hänellä ei olisi näköyhteyttä yleisöönsä,
Huudot on ihan hyvä merkki jos niitä kuulee miksaamisen seasta =)eikä yleisöllä dj:hin. Mitenköhän sitten se yleisön lukeminen onnistuu? Kerro minulle maalikolle...Myönnetään...Pientä pilk.nus...
En mä kyl tiedä kauan sä oot ollu kuvioissa ;) Enkä mä myöskään tienny että mua kukaan ottaa ikinä vakavastiUnohdin myöskin, että kuvioissa pitempään olleiden sanomisia pidetään muutenkin täällä absoluuttisena totuutena. Anteeksi, eiku Sori!
Hei, epistä! Jos mä vastaan tohon jotaan takasin, niin vaikuttaa joko että yritän nuolla sun persettä joko henkisesti tai sitten päästä tekemään sitä fyysisesti, tai sitten olen ylimielinen kusipääPs. Sä oot silti yksi mun suosikki tiskijukista... Oikeesti!