synttärilahjaideoita

28 posts, 2 pages, 9,282 views

patis

#21 • • patis 10
olliboy, onks sul valokuvii tosta "hevosesta" kuulosti aika mielenkiintoselta varsinkin
kun oon joskus rakennell noita pienoismalleja junnuna :)
Tyly

#22 • • Tyly
Siis aina esim käsiraudat piristää kummasti päivää... *hymy* ja saa toisen ehkäpä vielä ihmettymään... tai sitten jotain muuta...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Mnj

#23 • • Mnj Mönjä
osta sille kynsisakset, ne on kätevät, halvat, mahtuu pieneen tilaan joten ovat aina mukana. Sitä paitsi mikä sen ihanempaa ku se et kaveri muistaa sua aina ku se leikkaa kynsiään, tai puhdistaa kynnenaluksiaan *ökkö*

--
Dead to the world. Alive for the journey.

tiipi

#24 • • tiipi
joo käsiraudat ainaki yllättää mukavasti. ja niistä voi olla hyötyäkin.

nim. käsiraudat lahjaksi saanut *hih*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

cosmikki

#25 • • cosmikki
mä oon ostanu oikeastaan mun jokaiselle miehelle aikoinaan käsiraudat. alkaa mennä maku siitä lahjasta, mutta jos omalle kumppanille ei ole näin käynyt niin eihän siinä sitten mitään ongelmaa ole *heiii*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

cosmikki

#26 • • cosmikki
mä oon ostanu oikeastaan mun jokaiselle miehelle aikoinaan käsiraudat. alkaa mennä maku siitä lahjasta, mutta jos omalle kumppanille ei ole näin käynyt niin eihän siinä sitten mitään ongelmaa ole *heiii*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Opamox

#27 • • Opamox
Oho!! patis tsori ku kesti muutama kuukaus vastata tohon viestiin!*hymy* En ees muistanu kirjottaneeni tämmöseen topicciin.....hmm, niin en oo varma löytyyks kuvii, mut voin kysellä frendiltä jos kiinnostaa?Pistää niinku mailina tai jotain....mun tietääkseni se otti siit kuvii melkeen rullallisen ku ei digikaameraa löydy....
¡ Previous post a few years ago !