turanilla on kohta synttärit ja haluisin antaa sille jotain tosi kivaa ja sillee..
ideoita?
samoin yhellä kivalla tytöllä mut sitä en voi täällä kysyy ku se kuitenkin näkis täältä mitä saa :D
(terkkui marskille.. )
..mä oon aina tosi huono keksimään lahjoja ihmisille joten pitää ostaa aina kimpassa lahja et muillakin olis jotain ideoita..
..mut viimeks muistaakseni ostettiin lahjakortti ku ei mitään keksitty..
ei toi lahjojenkaan ostaminen oo mun vahvoja puoliani.
tee niinku yks kaveri se sano et ostaa mun sedälle hevosen häälahjaksi (setä asuu joensuussa ja oli perustamassa hevosleiriä). tää kaveri vei sen talliin keinuhevosen jolla ne oli pentuna leikkiny. näin joensuussa.
mun mielest oli sairaan hyvä ku yks frendi vei yhelle tyypille kirpparilta ostaman keilapallon sille synttärilahjaks...synttäri sankari vähän ihmetteli ku sai lahjaks 5kiloo(tai paljon se boltsi nyt painakaa) painavan keilapallon...se oli et mitä viduu mä tol teen...mieti sitä...
niin et huumorii vaan messiin lahjoihin, ei ne tarvii olla mitään järkevää...tai no riippuu kaverista....
...se on kyllä totta että lahjojen ostaminen on waikeaa..*suru*
Mun pitäs keksiä jotain mitä ostaa vastasyntyneelle penskalle,
ei tekismieli ostaa sitä sellaista tavallista vaaleensinistä puseroo
tai pieniä kenkiä.. hmm
Me yhen kaverin kaa tehtiin yhelle tytölle joka tykkää hevosista hevonen. Tehtiin se muovisista koottavien letokoneiden ja autojen osista sulattamalla yhteen. Siit tuli älden magee, tehtiin sitä n.8 tuntii. Aateltii tehä sille muutamii kavereit ja pistää näyttely pystyyn joko kiasmaan tai model-expoon.....