Club Ultimate 21.3.2004 @ Helsinki

37 posts, 2 pages, 2,461 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#1 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Ei vissiin ole koskaan ollut ankeempi fiilis premin jatkoilla. Hyvä kun ei nukahtanut jo narikassa, mutta sitten kun pääsi sohville asti niin eiköhän se uni tullut!

Propsit kyllä kris kylvenille joka oli asiallisesti pukeutunut ja soitti loppujen lopuks aika hyvää musiikkia... mikä olikin ainoa asia mikä piti edes hetken hereillä.

Uutta oli myös Terryn röyhkeys kun olen tehnyt sille noin 50h ilmasia valoja ja jopa soittanut monesti sen bileissä limppari hinnalla. Mutta nyt hän päästi mut sisään JOPA 50% prosentin alennuksella!!! Olipas anteliasta! Olen ollut aikoinaan premissä vuoden töissä joten sain sentään yhden lasin vettä ilmaiseksi!

Ihmisiä oli enintään 50 ja noin puolet nukku sohvilla puoliks koomassa ketä portsarit tuli aika ajoin potkimaan hereille, vaikka moni tietää että premin jatkoilla ei hirveesti muuta voi tehdä kuin koisia!

Jälleen vois sanoa että en olisi voinut keksiä turhempaa tapaa tuhlata 5euroa + kaverit 30euroa!

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

efo

Posts: 1,908

#2 • • efo Laserpoint
Tais tulla hiukan väärälle osastolle*täh*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#3 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Ei vissiin ole koskaan ollut ankeempi fiilis premin jatkoilla. Hyvä kun ei nukahtanut jo narikassa, mutta sitten kun pääsi sohville asti niin eiköhän se uni tullut!

Propsit kyllä kris kylvenille joka oli asiallisesti pukeutunut ja soitti loppujen lopuks aika hyvää musiikkia... mikä olikin ainoa asia mikä piti edes hetken hereillä.

Uutta oli myös Terryn röyhkeys kun olen tehnyt sille noin 50h ilmasia valoja ja jopa soittanut monesti sen bileissä limppari hinnalla. Mutta nyt hän päästi mut sisään JOPA 50% prosentin alennuksella!!! Olipas anteliasta! Olen ollut aikoinaan premissä vuoden töissä joten sain sentään yhden lasin vettä ilmaiseksi!

Ihmisiä oli enintään 50 ja noin puolet nukku sohvilla puoliks koomassa ketä portsarit tuli aika ajoin potkimaan hereille, vaikka moni tietää että premin jatkoilla ei hirveesti muuta voi tehdä kuin koisia!

Jälleen vois sanoa että en olisi voinut keksiä turhempaa tapaa tuhlata 5euroa + kaverit 30euroa!

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

alizania

Posts: 147

#4 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
ihan vaan sellanen mut onks terry sellanen kreikkalainen(mulle ainakin sano niin)mies?*piru*..mul vois olla sille pari kysymystä yhdestä asiasta mitä se mulle väitti.prkl

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

alizania

Posts: 147

#5 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
siis se on oikeesti omistaja?..vai ei?..se *piru* pisti mun kaveria oikein kunnolla ympyrää yks kaunis ilta..prkl..mut tää nyt ei liity tähän aiheeseen ollenkaan..

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#6 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

hannah:
juuri hän...premin omistaja???ilmeisestikin...ainakin muistaakseni *ding* no ainakin se soittaa siellä AINA...



Hahahahha *halkeaa naurusta*

Terry paikan omistaja?!?!?!

EI IKINÄ!

Se ei ole siellä mikään muu kun vaivainen Dj joka tykkää iskeä pieniä tyttöjä perjantai/lauantai iltoina ja joka luulee että sillä on rajattomat valtuudet Premissä. Kylläpäs se on mennyt jo epätoivoiseks jos jollekkin väittää että on paikan omistaja *eiei*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

alizania

Posts: 147

#7 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
joku sano et se on joku kiinalainen se omistaja..mut ihan sama..terry on *piru*..heitetään sitä tomaateilla*nauru*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#8 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

alizania:
joku sano et se on joku kiinalainen se omistaja..mut ihan sama..terry on *piru*..heitetään sitä tomaateilla*nauru*



No nyt puhut jo järkeviä *hymy*

Pitää paikkaansa mies on Liang nimeltään ja erittäin hauskan/kiertoutuneen/sairaan huumoritajun omaava Kiinalainen mies *joo* vai mistäköhän se oli *ding*

No kuitenkin sieltä päin jostain. *hymy*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

alizania

Posts: 147

#9 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
kyseisnen terry ihminen tuli mulle ja mun kaverille tiikerissä selittään noita omistaja juttuja ja sit se nappas kas juopunutta pikku lasta isoon bemariinsa ja väi premiin ja rupes suunnitteleen jotain esitanssija juttuja..”no clothes”..siinä vaihees mun aivot heräs et ei vittu mut kaveri anto jo kaikkia numeroita sille ja silleen..prkl..heitetään sitä isoilla tomaateilla

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#10 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

hannah:
nyt ollaan taas vähän viisaampia... *iloinen* (mä oon messissä niitten tomaattien kaa... *pahis*)...



Mitkä ihmeen tomaatit??? Mä oon niin sotajalalla Terry vastaan, että mä sanon että KIVITETÄÄN se! Ei ainakaan mitään pehmeää.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

alizania

Posts: 147

#11 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
raa'at tomaatit?*iloinen*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

alizania

Posts: 147

#12 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
nyt kun tota miettii niin vähäks ihminen menee helppoon!!..ja vähäks jotkut saa ihmiset helppoon..

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#13 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

alizania:
kyseisnen terry ihminen tuli mulle ja mun kaverille tiikerissä selittään noita omistaja juttuja ja sit se nappas kas juopunutta pikku lasta isoon bemariinsa ja väi premiin ja rupes suunnitteleen jotain esitanssija juttuja..”no clothes”..siinä vaihees mun aivot heräs et ei vittu mut kaveri anto jo kaikkia numeroita sille ja silleen..prkl..heitetään sitä isoilla tomaateilla



Kuulostaa just siltä Terryltä jonka mä tunnen!
Joku Ns. Terryn kaveri tietysti lukee tämän ja menee heti kertomaan ilkeistä ajatuksistani! Kuten ennen on jo tehty minulle ja muutamalle kaverilleni! Siitä syystä kerran sain porttarin Premiin! Voi hirveetä menetinpäs paljon. Ei tarvinnut kyllä mitään muuta kun Omistajalle soitto ja 5min puhetta niin eiköhän ovet taas avautunut. Siihen loppu Terryn valta.

No mutta mä en välitä enää kertokaa kaikki!

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

alizania

Posts: 147

#14 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
tiettekste et mä omistan kaikki sk-ravintolat!?*nauru*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

alizania

Posts: 147

#15 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
niin no antakoon porttarin kun tietää kelle antaa*iloinen*..se sen turkkilainen kaveri oli kyl kans aika liero..lisää tomaatteija

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

mia-ow

Posts: 387

#16 • • mia-ow Mörrimöykky
Nyt löyty taas viihteellinen topicci... *nauru*

Mut joo, hieman dissausta täältäkin viime premin aamuille jne. *dissaa*
alizania

Posts: 147

#17 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
mä en kyllä ole koskaan edes käyny koko premin aamuissa..paitsi terryn omissa premin aamuissa*blush*..joten tää ei varmaa kauheesti kuulu tänne*iloinen*..mutta ottaa vaan vähän päähän..pitäs käydä sen omistajan läsnä ollessa kysymään siltä että onko se varmast se omistaja.

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#18 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

alizania:
mä en kyllä ole koskaan edes käyny koko premin aamuissa..paitsi terryn omissa premin aamuissa*blush*..joten tää ei varmaa kauheesti kuulu tänne*iloinen*..mutta ottaa vaan vähän päähän..pitäs käydä sen omistajan läsnä ollessa kysymään siltä että onko se varmast se omistaja.



Club Ultimate on Terryn järkkäämät aamut. Joten kyllä tämä edes jotenkin kuuluu tänne *hymy*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

alizania

Posts: 147

#19 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
aijaa..no hyvä..haukutaan lisää..mulla on paljon kertomuksia!..tosin mähän en koskaan virallisesti myönnä et oisin uskonu sen juttuja*blush*..kaverikin repes joskus kun selitin et premin omistaja teri vei meijät kahestaa premin jatkoille eikä siel ollu muita..se varmaa hoksas et vähän on menny halpaan*iloinen*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

alizania

Posts: 147

#20 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
meit on ilmesesti kaks jotka vääntää omia muunnelmia ja ottaa kaikki jutut avosylin vastaan..hahah*iloinen*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*