xlk - Mix4 (deepprogtranctodance)

18 posts, 1 page, 3,500 views

xlk

Posts: 1,037

#1 • • Edited xlk De Puta Madre
xlk - Mix4.mp3

Ihan muute vaan ..ja biisilistaus näyttää tältä:

G.Pal - OPHRA (Original Mix)
Decent - Projection (gwill morris' main element remix)
NÛGEN - Darksides
René Amesz - Spicey slice
Castelli, dj Chus & Ceballos - Quimera
Broders of Dub - Orchid house
Subsky - Strawberry fields (Max Graham's third street remix)
Casa Flava - Darka
Motorcycle - as the rush comes (perry o'neil remix)
Echomen - Spirit (Mooncat Mix)

..Enjoy..]

[muokattu 31.3.2004 14:42]-> uusi linkki tarjolla!
Zet4

Posts: 1,135

#2 • • Zet4 n00b
Voi herrajumala tämä setti on hyvä!

Mukavan rauhallinen, mutta silti mukaansatampaava aloitus, tunnelma alkaa syventyä nätisti tossa vartin paikkeilla, ja 20min kohdalla setti rullaa jo nätisti ja sukat alkaa pyörii jalois. 22min kohdalla alkavat vokaalit on kauneimmat mitä oon kuullu aikoihin, mikäs toi biisi nyt sitten onkaan?
Motorcycle remixikin toimi yllättävän hyvin, olin ajatellu etten enää sitä viisuu jaksa kuulla, mut pery o´neil remiksi sopi tuohon kun nyrkki ********n.
Vika viisu oli imo, vähän laimea lopetusraidaksi, mut ei missään nimes kuitenkaan huono biisi. (mitä vittuu on se kakofonia siel lopus?)

Yhtään häiritsevää tunnelman muutosta ei ollu koko setin aikana, mikä on vielä mainitsemisen arvoinen asia.

Laukkoja minä nyt en huomaa vaikka mulle sellaset näytettäis, niin siltä puolelta en ala avautuun.

Liian harvoin tulee näitä Xlk:n settei, mutta toisaalta ehkä juuri siksi näitä harvoja helmiä osaakin arvostaa niin paljon.
Miksei herraa kuule koskaan bileis??!! :angry:

Setti on ehdottomasti imuroinnnin ja kommentoinnin arvoinen!

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Zet4

Posts: 1,135

#3 • • Zet4 n00b
Pitääpäs vielä lisätä, että näin useamman kuuntelun jälkeen, tuo Spirit tuntuukin olevan juuri passeli biisi lopetusraidaksi....

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

is2

Posts: 182

#4 • • is2 UFO
Kyllä. Taattua xlk laatua.
*jiihaa* *slurps* *lmao*

--
-Live a day at once, once a day...

-P

Posts: 4,972

#5 • • -P
Echomen - Spirit on nimenomaan hyvä lopetusraita =)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

xlk

Posts: 1,037

#6 • • xlk De Puta Madre

Zeta:
Voi herrajumala tämä setti on hyvä!

Mukavan rauhallinen, mutta silti mukaansatampaava aloitus, tunnelma alkaa syventyä nätisti tossa vartin paikkeilla, ja 20min kohdalla setti rullaa jo nätisti ja sukat alkaa pyörii jalois. 22min kohdalla alkavat vokaalit on kauneimmat mitä oon kuullu aikoihin, mikäs toi biisi nyt sitten onkaan?
Motorcycle remixikin toimi yllättävän hyvin, olin ajatellu etten enää sitä viisuu jaksa kuulla, mut pery o´neil remiksi sopi tuohon kun nyrkki ********n.
Vika viisu oli imo, vähän laimea lopetusraidaksi, mut ei missään nimes kuitenkaan huono biisi. (mitä vittuu on se kakofonia siel lopus?)

Yhtään häiritsevää tunnelman muutosta ei ollu koko setin aikana, mikä on vielä mainitsemisen arvoinen asia.

Laukkoja minä nyt en huomaa vaikka mulle sellaset näytettäis, niin siltä puolelta en ala avautuun.

Liian harvoin tulee näitä Xlk:n settei, mutta toisaalta ehkä juuri siksi näitä harvoja helmiä osaakin arvostaa niin paljon.
Miksei herraa kuule koskaan bileis??!! :angry:

Setti on ehdottomasti imuroinnnin ja kommentoinnin arvoinen!



*jiihaa*Big thanks loisto palautteesta Zeta, is2 ja Angelous,*jiihaa*
harvoinhan näitä settejä ikävä kyllä tulee mutku aikaa pitäis muuhunkin riittää ..katotaan jos sais enskerral nopeemmin ulos ;)

Biiseistä:
22min kauneimmat vocaalit-> René Amesz - Spicey slice
Motorcycle => nam, me like too!

Angelus
Echomen - Spirit on nimenomaan hyvä lopetusraita =)


Zeta:
Pitääpäs vielä lisätä, että näin useamman kuuntelun jälkeen, tuo Spirit tuntuukin olevan juuri passeli biisi lopetusraidaksi....

Viimeisen biisin tarkoituksena oli saattaa mixi loppuun kevyellä hymyä tuottavalla iloisella tunnelmalla -tai jotain sinne suuntaan ;) Kiva että uppos *aplodit*

Hmm... kakofonia oli juu! Korruptoitunut poltto ja siitä mp3 suoritus... Onnex vain viimeiset sekunnit. Sorry. Korjattu laittamalla eilen toimiva versio saataville :)
wiper

Posts: 254

#7 • • wiper

Zeta:
Voi herrajumala tämä setti on hyvä!

Mukavan rauhallinen, mutta silti mukaansatampaava aloitus, tunnelma alkaa syventyä nätisti tossa vartin paikkeilla, ja 20min kohdalla setti rullaa jo nätisti ja sukat alkaa pyörii jalois. 22min kohdalla alkavat vokaalit on kauneimmat mitä oon kuullu aikoihin, mikäs toi biisi nyt sitten onkaan?
Motorcycle remixikin toimi yllättävän hyvin, olin ajatellu etten enää sitä viisuu jaksa kuulla, mut pery o´neil remiksi sopi tuohon kun nyrkki ********n.
Vika viisu oli imo, vähän laimea lopetusraidaksi, mut ei missään nimes kuitenkaan huono biisi. (mitä vittuu on se kakofonia siel lopus?)

Yhtään häiritsevää tunnelman muutosta ei ollu koko setin aikana, mikä on vielä mainitsemisen arvoinen asia.

Laukkoja minä nyt en huomaa vaikka mulle sellaset näytettäis, niin siltä puolelta en ala avautuun.

Liian harvoin tulee näitä Xlk:n settei, mutta toisaalta ehkä juuri siksi näitä harvoja helmiä osaakin arvostaa niin paljon.
Miksei herraa kuule koskaan bileis??!! :angry:

Setti on ehdottomasti imuroinnnin ja kommentoinnin arvoinen!

lassedisco

Avatar
#8 • • shane Guest
öh.. linkki tarjoo neljänollanelosta ainakin tällä hetkellä ?
xlk

Posts: 1,037

#9 • • xlk De Puta Madre

shane:
öh.. linkki tarjoo neljänollanelosta ainakin tällä hetkellä ?



No niin, vihdoin löytyi joku ihana tyyppi joka suostui laittaa esille (kiitos disko_joe!!!)..

Elikkä tarjolla jälleen Mix4:sta ladattavaksi:
xlk-mix4

Lisäx jos kiinnostaa niin vielä vanhemmatki myös saataviila kansineen disko_joen saitilt
Mix1 (2001)
Mix2 (2002)
Mix3 (2003)

ja jos tahdissa pitäis pysyä niin eiköhän ens vuonna (toivottavasti alkupuolella) jotain uuttakin vihdoin rupee löytymään.. *hihu*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#10 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Jei!!! Nyt saan Lassen diskon ihan omaan kotiin! *jiihaa* *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Jinx

Posts: 2,615

#11 • • Edited Jinx Superfeminine
Olipa herkkua! *iloinen* Tämä kyllä nostatti hymyn korviin ja tulee varmasti kuunneltua vielä monta kertaa niin ja Motorcycle - as the rush comes:in mukaan ottamisesta vielä pari lisä pojoa! *hihu*

--
Pyllykkä

Maximum

Posts: 241

#12 • • Maximum digital boy
oonkin jo ehtinyt luukuttaa mix4:sta jonkin aikaa platiniumilta sen imettyäni ja on se vaan niiiiiiiiiiin täydellinen setti mun korville/jaloille et joutu laittaa kaikki vanhatkin imuun.tätä lisää lasse ja paljon*aplodit**aplodit**aplodit**aplodit**aplodit*

--
....matkailu avartaa.....

akiapina

Posts: 2,729

#13 • • akiapina apinaki
Oisko sulla näihin kaikkiin miksauksiin cuetiedostoja jotta sais cd:lle? Palaute myöhemmin :)
Avatar
#15 • • djmg Guest
oijoi.. *jiihaa* tää toimii *aplodit*
artturi

Posts: 446

#16 • • artturi
Kiitos ja kumarrus. olisko neljäs kerta kun soi yhtäkanaan. Toimii kuin tauti!
xlk

Posts: 1,037

#17 • • xlk De Puta Madre
Wau! *super*kiitos kaikille kommenteista ..aivan upeita ja TODELLA kannustavia. KIITOS *jiihaa*



Aki A.:
Oisko sulla näihin kaikkiin miksauksiin cuetiedostoja jotta sais cd:lle? Palaute myöhemmin :)


Valitettavasti ei ainakaan vielä löydy mut voihan ne odottaessa kokonaisuudessaan cd:lle laittaa *vink* ..voishan niitä kerkiessään laittaa, palataan astialle.
Henna

Posts: 4,965

#18 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
LASSE SÄ ROKKAAT!!!!!!! *pus**pus**pus**pus*