Impulse - Wr2 - Two Years Of Extreme Energy 9.4.2004 @ Lahti

68 posts, 4 pages, 8,831 views

Viltsu

Posts: 2,010

#61 • • Viltsu noname
ho-ly mo-fos

Binary Finary 1998 Gouryella rmx

99' juustokiksun helmimpiä biisejä tossa Cosmon videopätkässä

muutenkin noihin bileisiin taisi kulminoitua kys. aikakausi.

damn kun jäi väliin...

ja toi Brainchild - Symmetry C tyhjälle salille....väääryyyytttääääää :D

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Sinza

Posts: 2,227

#62 • • Sinza
Voi kun oli taas hauskat bileet *jiihaa*! Kakulle en ehtinyt, mutta ehkä sit vuoden päästä *vink*... Suuret onnittelut Impulselle loistavista bileistä tähän asti. Parasta oli tietysti Proteus & Neon *sydän*, mutta tykkäsin kovasti myös muistakin, aina on kiva kuulla klassikoita *plur**aplodit*. Jalat oli täysin muussina ja silmäkin meinas alkaa luppasee loppuvaiheessa mutta ei pystynyt lähtemään kun tuli niin loistavaa musaa *aplodit*. Niin ja Tia, mä tarjoon ens kerral *nauru*!

[muokattu 14.4.2004 16:24]

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

phear

Posts: 804

#63 • • phear <X>
Lahteen juuri muutettuani, ensimmäiset bileet Lahdessa sitten vuoden 1998 Nuutissa (missä toi muuten oli, muistan, että jossain mäessä. Olisi kiva tietää, missä on tullut käytyä?). :)

Oli kivaa ! Suureksi yllätyksekseni porukkaa oli paikalla jo 21.30. Ja lisää lappasi koko ajan. Niin, että 23:00 tanssilattialle ei meinannut enää mahtua. Hieman eri menoa, kuin mihin olen tottunut (tosin oli kyllä hieman eri musaakin).

Phaze oli parantanut otteitaan sitten viime näkemän (illusions, kesä -99 :D), mutta parasta oli, että levyt oli edelleen samat ! :) Phazen ja Akiron klasarisetti oli illan parasta antia. Suurkiitos!

Kakku oli hyvää, valot oli hyvät ja soundikin oli joissain kohdin hyvä.

Overall: Hyvät bileet.

Tulen toistekin. :)
anis

Posts: 2,451

#65 • • anis
Oli siistii! Ainut että vaan ahisti loppuillasta kun oli niin helkkarin ahasta... Mikäköhän mua nykyään vaivaa? *ding*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

*Tomzah*

Posts: 69

#66 • • *Tomzah*
Kiitos jälleen Impulse! olihan maukkaat synttärit! Mä ootan vaa ku tää kaksvuotias pääsee murrosikää...*nauru* Munkii täytyy ylistää viel tätä akiron & phazen settii! Oli kyl sellasii helmii koko setti täynnä et aina ku ehti lähtee nauttimaa juomia ni alkoki jo seuraava hitti ja oli pakko lähtee takas lattialle! Protskum ja neonin setti ei yllättäny, oli aika peruspolkkaa mun mielest...ei vaa jostai syystä ainakaa toi protsku jaksa innostaa. Mut bileet oli tosiaa hyvät, paljon frendei messis ja hyvää kakkua!*iloinen* Toukokuussa sitten jatketaan trancen merkeissä!
Piiuzki

Posts: 870

#67 • • Piiuzki
Oli kyl ihan mahtavat bileet *hymy* Oli kivaa ja sekoilin hiukan mut ei se menoo haitannu. Paljon näki tuttuja jne *hymy* Neon ja Proteus *sydän* :)
akir0

Posts: 2,554

#68 • • akir0 idleRPG champion 2009
Palasinpa ulkomailta ja laitetaas nyt palautetta kun tuli fiilisteltyä nauhalta tuo mun ja Phazen setti ja noi Ezzyn videot. Aivan helkutin hauskaa oli soittaa sellaisia biisejä, jotka nostaa karvat pystyyn ja porukallakin tais olla hauskaa. Kiitokset vaan Rikulle mahtavasta seurasta.

Proteus&Neoniki oli mulle tällä kertaa normalaia maistuvampi ku ei menny ihan niin paukutukseksi kuin joskus, hyvä näin! RMB loppuun oli mainio päätös hyvälle illalle.

Ens kerralla sit lisää mainiota trancea!