-on he****inmoinen nälkä, mut ruokaa ei pääse laittaa ku mutsi sählää keittiös 2 ja puol tuntii jotain ettei siel pääse ees jääkääpille
no sit ajattelen et siinä välis kerkis sit suihkuun, mut just kun saa suihkun päälle mutsi kolkuttaa ovelle ja karjuu et just sillä hetkellä täytyy laittaa pesukone päälle / tyhjentää.
-jos laitan maatuvien roskikseen jotain ei-maatuvaa mutsi menee kaivaa sen sieltä pois tai vaihtoehtosesti jos laitan jotain maatuvaa sekaroskikseen sekin täytyy sieltä ottaa pois...
solussa asuminen taas toisinaan oli vieläkin kamalampaa, tein niin tai näin se yks valitti aina kaikesta, ja vähän väliä kävi koputtamassa mun ovelle ties mihin aikaan yöstä ja esim. se laitto lappuja jääkääppiin et \sun ruoat on kaks päivää vanhaa, heitä se pois, balaa, blaa, blaa....\ ja toinen asukeista tuli aina siihen aikaan kolisteleen kun mä olin menossa nukkumaan, muutamaan kerran keskellä viikkoakin kavereittensa kanssa mölyten et koko rivitalo raiku...esimerkkei riittäis vaik kuinka paljon, mut ei nyt jaksa muistella...
Haluisinkin nyt kuulla muiden kauhu kertomuksia asumisen vaikeudesta..