Onko kokemuksia Saksasta?

45 posts, 3 pages, 15,720 views

Eiha

Posts: 86

#21 • • Eiha

op-:

la-su:
Kotibileet
Deep @ UG



+ Tresor ;)

--
Tärkeintä ei ole voitto, vaan hyvä perse!

Kon-tiki

Posts: 1,936

#22 • • Kon-tiki The Unsinkable

Et taida kuitenkaan tarkoittaa bilevaatteilla kiksukarva/Cyberdog -linjaa? Ihan perus farkku ja T-Paita -setti on jees (onneksi) ja jos haluaa olla todella katu-uskottava niin kandee ottaa mallia hra Raumschmierestä. Et siitä vaan takatukkaa kasvattamaan.. :D



Joo ei kiksukarvaa joo ei, mut takatukka löytyy kyllä (ja T:n kuvan kaltaiset vihreä puuvillapomppa ja mustat lasit, mutta niitä ei tullut otettua mukaan räntäsateeseen). Kundikaverikin oli farkku-t-paitalinjalla, tosin kokonaan ilman tukkaa, mutta kukaan ei tullut nitisee uusnatsijuttuja. Eikä olisi ollut syytäkään.

On sit ollut aika raju viikonloppu eräällä. Me oltiin vaan pe Tresorissa ja la Watergatessa (U-bahn Schlesischer Tor), jota voin muuten suositella Berliiniin menijöille. Capacity n. 300, musiikki oli särinätehnoa ja deep housea, ei aavistustakaan ketkä soitti. Paikan juju on alakerta, jonka toinen pitkä sivu on kokonaan ikkunaa. Heti ikkunan alla virtaa vuolaana ja synkkänä Spree ja heti vasemmalla näkyy yövalaistuksessa silta jossa on tosimakeet terävät tornit. Joen rannoilla näkyy vain pari warehouse-tyyppistä taloa, jättömaata ja äärioikealla Potsdamer Platz by night *joo*
e-will

Posts: 372

#23 • • e-will joor worst naitmeir
saksassa on ainaki vessat ihan priimakunnossa. jokaisen huoltoasemalla päivystää täyspäiväsenä vessan oma siivooja. et sellanen kokemus ainaki jäi mieleen.

--
vailla täyttä ymmärrystä

Ville Vähäsaari

Posts: 689

#24 • • Ville Vähäsaari
frankfurtin ykkösmesta on kyllä ehdottomasti jo toninkin aiemmin mainitsema robert johnson. suosittelen lämpimästi, vaikkei ihan keskustassa olekaan.
deena

Posts: 276

#25 • • deena tenukeppi
Berliinissä kannattaa kulkea käsi drinkkilasin päällä...Nojaa,ei saa yleistää.Mutta siellä käväsevältä kaverilta kuultua.

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

jansku=p

Posts: 108

#26 • • jansku=p sheikkeri
Kokemuksia on Saksasta, vaikkakin vähemmän puoleisesti viellä.Täällä tarkoitus olla 3kk.
Ensiksi kävin tutkailemassa Breliinin yöeläämää.Hyvältä vaikutti, varsinkin tuo Tresor josta kaikki niin paljon puhuu.Siellä oli hyvää musaa ja henkilökunta tosi ystävällistä.Muuten hyvä keikka, mutta päättyi minun osalta hieman ikävästi, kun lasiin pistettiin jotain ylimääräistä.Onnex ei käynyt mitään pahempaa, olin vaan aivan pihalla enkä löytänyt edes clubista pihalle..Ikävä juttu, mutta ei kyllä estä menemästä sinne seuraavallakin kerralla kun berliinissä vierailen, otan vaan mukaan jonkun, yksin en enää lähde, ja lasista pidän paremman huolen, vaikkakin nytkin olin omasta mieletäni varovainen.
Muuten noista Berliinin clubeista, erityylisiä kuin suomessa..Sisään käynnitkin on aika hyvin piilotettu, sisäänkäynnit usein takapihan kautta ja ovessa ei välttämättä ole mitään nimeä mikä kertoisi sen olevan baari/clubi...Saa nähdä vaivaa päästäkseen jammaileen=)
Nyt olen Leipzigissa, baareja löytyy, mutta mitään hyvää balilumestaa en ole viellä löytänyt..Eiköhän sellaienkin viellä löydy.Frankfurt on myös suunitelmissa mennä katsasamaan jossain vaiheessa.
Täällä kaikki on niin halpaa, ainakin Irlantiin verrattuna jossa vietin edelliset 5kk, kalja on melkein ilmasta ja 0.7 vodka pullon saan 4...Ja ruoka on myös halpaa.
Tämän lyhyen ajan perusteella täällä saksassa voin asnoa että mahtava mesta!!Tiedä haluaako täältä pois lähteäkkään.

--
Everything looks bad if you remember it

deena

Posts: 276

#27 • • deena tenukeppi

jansku=p:

Tämän lyhyen ajan perusteella täällä saksassa voin asnoa että mahtava mesta!!Tiedä haluaako täältä pois lähteäkkään.



No et kyllä sinne jäääää!!!!Ikävääää!!! *nyyh*

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

enrg

Posts: 2,040

#28 • • enrg
Kesä tulee aikaisin ja makkara maistuu siltä miltä pitääkin.. ei ole paluuta suomen jauhopötköihin *slurps*
Avatar
#29 • • Juzba Guest
Ei kyllä pahemmin oo ku ei ole varaa.. *uuh*
Avatar
#30 • • Seppo Räty Guest
Saksa on paska maa.
LoFi

Posts: 726

#31 • • LoFi
Bremen ok, Hampuri loistava!!!

ens torstaina pitäis kölniä katsastamaan ja sunnuntaina Berliiniin... Katsotaan kahen viikon päästä mitä jää matkasta käteen ja sitten tulee vähän analyysiä matkasta *hymy*
Emma

Posts: 54

#33 • • Emma
ainakin mulla on hyviä kokemuksii saksasta, olin toissa vuonna exän ja sen kavereittenkaa kolme päivää saksassa.
toivottavasti pääsen joskus uudelleen sinne (siis ois rahaa matkustaa). banaanikalja on hyvää!kannattaa maistaa, tai yleensäkkin kaikkia makukaljoja, erikoisia makuelämyksiä...
AaKo

Posts: 637

#34 • • AaKo Tosi veivaaja
mulla oli saksa 7... *nauru*

--
En se mää ollut!!!

Wulan

Posts: 91

#36 • • Wulan
Saksasta on kokemuksia puolen vuoden ajalta ja suosittelen:

Hampuri: Front (Tunnel), jossa trancen lisäksi ainakin perjantaisin myös hardcorea *sydän* (erittäin hyvää sellaista)

Berliini: Tresor (valitettavasti sulkee pian) ja Polar.tv

Frankfurt a.M.: Cocoon ja U60311

ja viimeisenä paitsi ei todellakaan vähäisimpänä Timewarp Mannheimissa!
kixon

Posts: 45

#37 • • kixon
Mä kävin Frakfurtiss yheen metsäreiviin. Bushwieser. Se on jokavuotinen tapahtuma, ihmiset joka sen järjestää on international school of frankfurtistä. Mentii metsään, isolle aukiolle, pystytettiin himo poppikset ja nuotiot ympäri koko aukion, sit kaikki vaa biletti. Ihan sika hyvät muistot siitä bileistä on!
subu

Posts: 1,174

#38 • • subu Suski

Wu Lan, 6.4.2005 13:12:
Frankfurt a.M.: Cocoon ja U60311


Näissä oltais viime reissulla haluttu käydä mut valitettavasti ne ei ollu auki ku pe ja la iltoina*uuh*

Wu Lan, 6.4.2005 13:12:
ja viimeisenä paitsi ei todellakaan vähäisimpänä Timewarp Mannheimissa!


Suosittelen kahen vuoden kokemuksella*sydän*
jansku=p

Posts: 108

#39 • • jansku=p sheikkeri
Tuli pikaseen katsastettuu Frankfurtti tossa viikonloppuna...Ihan siisti mesta..Hieman erilainen kun vertaa itä-saksaan(Berliini,Leipszig,Dresden).Moderni mesta, pilvenpiirtäjiä ym. modernimpaa rakennustyyliä..Ja hienompia autoja*hih*

Cocoon tuli katsastettua..Todella näyttävä paikka,ikävä kyllä oli aikas tyhjillään kun siellä käytiin,ei jaksettu sitten kauaa viipyä.Sisään makso 15egee..himppasen kallis mun mielestä, mutta tohon hintaan sisälty yx drinkki.Pyysimpä sitten vahvimman drinkin mitä baarista löyty, siinä baarimikon kanssa jutskaillessa tuli puheex että oon suomesta..sain sitten lasin täydeltä finlandia vodkaa*känni*

Sattu tosi hyvät ilmat oli ihana kierrellä ympäri kaupunkia ja vierailla terasseilla juomassa 1litran tuoppeja kaljaa..

Ihana paikka..sinne vois mennä uudestaankin*nauru*

Berliini>>>
Ja tohon tresorin sulkemis hommaan..Jee jee,pääsin sinne bye bye partyihin..Oli todellakin näkemisen arvoinen paikka...harmi että ei enään sinne pääse...mutta Tresor mun tietämyksen mukaan avattiin johonkin uuteen mestaan...Ei vaan oo enään siellä Leipziger str:lla....*joo*

--
Everything looks bad if you remember it

subu

Posts: 1,174

#40 • • subu Suski

jansku=p, 25.4.2005 20:22:
Moderni mesta, pilvenpiirtäjiä ym. modernimpaa rakennustyyliä..Ja hienompia autoja*hih*


Näin oli vaik en oo muualla saksassa käynytkään :)

Suosittelen.