Suosikkiravintolasi?

463 posts, 24 pages, 260,705 views

Mariaa

Posts: 26

#21 • • Mariaa ;)
Turun lyni. *justjoo*

--
Anna hali, niin hymyilen. :)

hallucinogen

Posts: 8,190

#22 • • hallucinogen Edain
Helsingin keskustassa on yksi oikein mukava pubi ja sidun hintakin on ihan kohtuullinen häppäriaikaan, 0.4l 3.90e ja paikan nimi on Soopeli.
Mukavan lämmin ja tunnelmallinen, paljon puuta ja kynttilät jokapöydässä ja musiikki ei oo liian kovalla vaan pystyy normaali äänellä keskustelemaan *hymy*

--
pikku-*possu*

Hansu

Posts: 481

#23 • • Hansu

a:
---
N@su:
Kaisaniemen Public Corner tai Black Door Isoroban alussa.

---

Hilpee haukipas!


Ei vaan Janoinen Lohi!
S-T

Posts: 1,195

#24 • • S-T Pieni
Suosikkiravintola? Niiq Mt. Everest *vink*

--
Pieni on kaunista.

innae

Posts: 1,377

#25 • • innae PaskaJätkä

hallucinogen:
Helsingin keskustassa on yksi oikein mukava pubi ja sidun hintakin on ihan kohtuullinen häppäriaikaan, 0.4l 3.90e ja paikan nimi on Soopeli.
Mukavan lämmin ja tunnelmallinen, paljon puuta ja kynttilät jokapöydässä ja musiikki ei oo liian kovalla vaan pystyy normaali äänellä keskustelemaan *hymy*




Buahahhaah... *justjoo* Asioista voidaan olla hyvinkin montaa mieltä... En voi muuta kuin nauraa... *hih**hymy*

--
PaskaJätkä

hallucinogen

Posts: 8,190

#26 • • hallucinogen Edain

innae:
Buahahhaah... *justjoo* Asioista voidaan olla hyvinkin montaa mieltä... En voi muuta kuin nauraa... *hih**hymy*



No niin voidaan mutta itse viihdyn Soopelin kulmasohvalla enemmän kuin hyvin *vink*

--
pikku-*possu*

innae

Posts: 1,377

#27 • • innae PaskaJätkä

hallucinogen:
---
innae:
Buahahhaah... *justjoo* Asioista voidaan olla hyvinkin montaa mieltä... En voi muuta kuin nauraa... *hih**hymy*

---


No niin voidaan mutta itse viihdyn Soopelin kulmasohvalla enemmän kuin hyvin *vink*




Toiset viihtyvät istuen kun taas toiset saavat seistä 9,5h.... Nimim. Eilen hyvin tylsisitynyt... *vink**hih*

--
PaskaJätkä

DiamonDie

Posts: 676

#28 • • DiamonDie mediahippi
Ei kiinnosta yhtään käydä baareissa, ellei siellä ole klubia tai bileitä sillä hetkellä. Yksi semmoinen paikka jossa jaksaa olla on Turkoosi. Ulkona syömässä taas käyn vain pari kertaa vuodessa, joten siihenkin on paha vastata. Sanoisin kuitenkin Samrat. Nepalilaisissa en olekaan käynyt, täytyy pitää mielessä.
Jna

Posts: 613

#29 • • Jna
*sydän*Keravan Kino*sydän* Aivan siis ihana paikka! *känni*
UnityF

Posts: 15,721

#30 • • UnityF joo just se

Chainboy:
hmm.... eipä kai mulla ole kuin yksi : DTM ..... *plur*




täällä toine joka sanoo DTM.... *sydän*
Summerblink

Posts: 291

#31 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa

BlueWind:
Suosikkiravintola? Niiq Mt. Everest *vink*



Joo ehdottomasti, Mt.Everest ja skattan Everest on takuuvarmoja.
Himalaya, Annapurna ja Sandeep ovat myös hienoja. Itseasiassa kasvissyöjänä mua puhuttelee kaikki stadin tasokkaammat intialaiset/nepalilaiset


Ja lopuksi harras pyyntö:

Voisiko joku intialaisia tai nepalilaisia ravintoloitsijoita tunteva pyytää että laittaisivat tasokkaan raflan pydeen itä-helsinkiin. Roihuvuoren teollisuusalueella on yksi lounas-Himalaya ja loput onkin sitten suomen kansallisruokaa, pizzaa ja kebabia *nyyh*

P.S kaikella kunnioituksella en tarkoita tasokkaalla ”Iso tuoppi 2, päivän pizza 5 myös intialainen-ruoka”-tyylisiä mestoja vaan esim. yllämainitun tasoisia.
Snowie

Posts: 601

#32 • • Snowie Ihku Hiutale
Turun viski! Hih, se on mun olohuone. *wirn*
Mary GoLightly

Posts: 18

#33 • • Mary GoLightly Rusetti-Marsu

Jna:
*sydän*Keravan Kino*sydän* Aivan siis ihana paikka! *känni*


tähän ei voi kuin todeta että totta turiset..*sydän*
faarao

Posts: 279

#34 • • faarao DramaQueen

Hansu:
---
a:
---
N@su:
Kaisaniemen Public Corner tai Black Door Isoroban alussa.

---

Hilpee haukipas!

---

Ei vaan Janoinen Lohi!



Eiku Kaunis Kampela! *pelle*
Avatar
#35 • • irixi Guest
Kehityskaari on ollu kehnohko

Ctrl
Highlight
Premier Nights
Amarillo
ja nykyisin UniQ

Uniqissa saisi moukaroida vähän musiikkia mainstreamista poispäin, esitanssijat kun ovat suoraan hallmark-rip-offit ja djt soittavat yleensä 30 min chilliä alkuillasta kunnes tuhoavat massiivisella paketilla mainstream-moskalla jota jaksaa kuunnella sen takia että yleensä jokin hyvin lyhyt 15/20 min setti housea/trancea häämöttää sen jälkeen. Jos siellä paukkuisi koko illan joku letkee house lauantaisin niin en usko että ihmiset ottaisi nokkiinsa, ainakaan mä *jiihaa*. Perjantaisin ihan turha paikka kun pitävät jotain old-skool hippoja siellä ja michael hasselhoffit sun muut triikoofarkkufaijat vetävät kassiensa pohjasta \”I\'ve been searching for freedom\” *nauru*
Avatar
#36 • • astaroth Guest

irixi:
Perjantaisin ihan turha paikka kun pitävät jotain old-skool hippoja siellä ja michael hasselhoffit sun muut triikoofarkkufaijat vetävät kassiensa pohjasta ”I've been searching for freedom” *nauru*



Mitäh...!?! Onko tällainenkin rafla olemassa?!? Missä??? Minä haluan kanssa!!! Hasselhoff kicks ass!!!*jiihaa* Mä oon löytäny mun paratiisin!*nauru*

[muokattu 16.3.2004 02:26]
Avatar
#37 • • CrisPiina Guest

UnityF:
---
Chainboy:
hmm.... eipä kai mulla ole kuin yksi : DTM ..... *plur*

---



täällä toine joka sanoo DTM.... *sydän*




Mä niinku sanoisin niinku kans niinku. joutuu vallan viihtymään välillä *joo*
Chainboy

Posts: 363

#38 • • Chainboy

UnityF:
---
Chainboy:
hmm.... eipä kai mulla ole kuin yksi : DTM ..... *plur*

---



täällä toine joka sanoo DTM.... *sydän*



uuh baby yeah !!! *hali* *pus*

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

Avatar
#39 • • tepsutin Guest
minä myös DTM *sydän*
Claquesous

Posts: 3,206

#40 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Ei mul oo mitään suosikkiravintolaa, mutta kaikkei useimmi huomaan pyröiväni seuraavissa:

DTM, Kerma, Tiikeri

--
32. of December